dc.contributor.author |
Λουλουργάς, Ζαφείρης
|
el |
dc.contributor.author |
Loulourgas, Zafeiris
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-02-21T08:16:51Z |
|
dc.date.available |
2017-02-21T08:16:51Z |
|
dc.date.issued |
2017-02-21 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44392 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13137 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ανάπτυξη λογισμικού |
el |
dc.subject |
Χώροι στάθμευσης |
el |
dc.subject |
Αυτοματοποιημένη σχεδίαση |
el |
dc.subject |
Σχεδίαση μέσω κώδικα |
el |
dc.subject |
Software development |
en |
dc.subject |
Automated design |
en |
dc.subject |
Autocad |
en |
dc.subject |
Autocad plugin |
en |
dc.subject |
Garage |
en |
dc.title |
Ανάπτυξη λογισμικού για την αυτοματοποιημένη σχεδίαση κτιρίων χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Αρχές ανάπτυξης λογισμικού |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/a15b1600fed3b04089da4599ba8c2833b5ec7b34 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2014-10-25 |
|
heal.abstract |
Σήμερα ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού καθώς και μεγάλοι διεθνείς οργανισμοί, κυβερνητικοί ή όχι, ασχολούνται με την μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τις καθημερινές δράσεις των πολιτών. Με την επιθυμία των τελευταίων ετών για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επιδιώκεται η μικρότερη εξάρτηση από ό,τι υπήρχε προηγουμένως στην ιδιωτική χρήση των αυτοκινήτων. Ο στόχος αυτός μπορεί να επιτευχθεί σε δύο στάδια. Αρχικά μέσω του πολεοδομικού σχεδιασμού να γίνει ο προσδιορισμός των χρήσεων γης με σκοπό την ελαχιστοποίηση της απαίτησης για μεταφορές και έπειτα με τον σχεδιασμό του συστήματος μεταφορών με σκοπό την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών για μεταφορά μέσω ενός επαρκούς δικτύου μέσων μαζικής μεταφοράς το οποίο θα συνδυάζεται με την προτίμηση των πολιτών για μετακίνηση με αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης. Για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος μεταφορών απαιτείται η κατασκευή χώρων στάθμευσης σε κομβικά σημεία μετεπιβίβασης σε ΜΜΜ και σε σημεία προορισμού όπου επιθυμείται η πρόσβαση με αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης.
Λόγω επιθυμίας ελαχιστοποίησης του κόστους κατασκευής στους χώρους στάθμευσης συνηθίζεται να εφαρμόζονται επ’ ακριβώς οι ελάχιστες διαστάσεις τόσο για τις θέσεις όσο και για τους διαδρόμους και τις ράμπες με σκοπό το τελικό αποτέλεσμα να δυσχεραίνει τη προσπελασιμότητα και την χρηστικότητα των οδηγών. Επίσης δυστυχώς δεν υπάρχει επαρκής νομοθεσία για την εξωτερική αρχιτεκτονική μορφή των κτιρίων χώρων στάθμευσης με αποτέλεσμα συνήθως να μειώνεται η αισθητική της περιοχής κατασκευής τους και αυτό οφείλεται κυρίως στον σκοπό μείωσης του κόστους κατασκευής.
Παλαιότερα η σχεδίαση χώρων γινόταν χρησιμοποιώντας είτε μολύβι είτε συνηθέστερα μελάνι σε χαρτί και απαιτούσε πολύωρη εργασία, καθώς και η οποιαδήποτε αλλαγή ήταν εξαιρετικά χρονοβόρα. Πλέον με τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού υπολογιστή και με τη χρησιμοποίηση κάποιου προγράμματος σχεδίασης χώρων, καθώς και με κάποιο μέσο εκτύπωσης η σχεδίαση χώρων είναι πολύ λιγότερο χρονοβόρα καθώς και οι περισσότερες αλλαγές για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος απαιτούν ελάχιστο χρόνο σε σχέση με τον παλαιότερο τρόπο σχεδίασης. Ορισμένα από τα πλεονεκτήματα σχεδίασης μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή είναι η μεγάλη ακρίβεια στις διαστάσεις, λιγότερος χρόνος με καλύτερο αποτέλεσμα, ο σχεδιασμός πέραν των δύο διαστάσεων δηλαδή σε τρεις διαστάσεις. Ορισμένα από τα πλεονεκτήματα της σχεδίασης σε τρεις διαστάσεις είναι η εύκολη παραγωγή των απαιτούμενων όψεων και τομών ενός έργου καθώς και η δυνατότητα φωτορεαλισμού μέσω της οποίας ο μηχανικός είτε ο ενδιαφερόμενος εργοδότης έχουν βέλτιστη άποψη για το τελικό αποτέλεσμα του έργου.
Σύμφωνα με τις παραπάνω σύγχρονες ανάγκες για τη δημιουργία κτιρίων χώρων στάθμευσης και βασιζόμενοι στις νέες τεχνολογίες υπολογιστών αποφασίσαμε τη δημιουργία ενός λογισμικού αυτοματοποιημένης σχεδίασης χώρων στάθμευσης με σχέδια σε μορφή δύο ή τριών διαστάσεων. |
el |
heal.abstract |
Nowadays a large part of the population as well as important international organizations, either governmental or not, are engaged in reducing the environmental impact of everyday activities of citizens. With the desire of recent years for environmental sustainability the objective is people to be less dependent on car use. This objective can be achieved in two stages. First urban planning and zoning should aim at minimizing the need for transport and second the transport network should be designed in a way that will satisfy the existing transportation needs through an adequate public transport network in combination with the preference of citizens traveling by private cars. The creation of an integrated transport system requires the construction of parking facilities at key transfer points to public transport as well as to destination points where access to private cars is desired.
It has been observed that in order to minimize the construction cost, parking facilities are constructed with the minimum necessary dimensions both for parking lots, corridors and ramps thus hindering the accessibility and usability of drivers. Moreover, in order to minimize construction costs and due to the fact that there are not sufficient norms and rules regulating the architectural design of parking facilities, parking facilities are usually of a low architectural quality thus affecting the aesthetics of the surrounding area.
Previously, design of spaces was made with either pencil or, more frequently, ink on paper and required long working hours, since any necessary change was extremely time consuming. Nowadays the use of computers, specialized design programs and plotting equipment has turned space design much less time-consuming since most modifications required to achieve the desired outcome need minimal time compared to the older design way. Some of the advantages of computer-aided design are the high dimensional accuracy, time savings, better results and three dimensional design. Some of the advantages of the design in three dimensions are the easy production of the required floor plans and sections of a project and the photorealistic option through which the engineer or the employer concerned have the best possible view of the final outcome of the project.
According to the above current needs to create buildings and parking areas and based on new computer technologies we have decided to create an automated parking buildings design software with two or three-dimensional drawings. |
en |
heal.advisorName |
Τζουβαδάκης, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλάχος, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Στάμος, Αθανάσιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
170 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|