HEAL DSpace

Ανάπτυξη Προτύπων για την Περιγραφή της Κίνησης Μοτοσυκλετιστών σε Αστικές Αρτηρίες

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Καταχανάκη, Παρασκευή el
dc.contributor.author Katachanaki, Paraskevi en
dc.date.accessioned 2017-02-24T09:15:40Z
dc.date.available 2017-02-24T09:15:40Z
dc.date.issued 2017-02-24
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44425
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13858
dc.rights Default License
dc.subject Τροχιά κίνησης el
dc.subject Μοτοσυκλετιστής el
dc.subject Μοντέλα δομικών εξισώσεων el
dc.subject Επιρροή el
dc.subject Overtaking en
dc.subject Trajectory el
dc.subject Motorcyclist el
dc.subject Structural equation models el
dc.subject Influence el
dc.title Ανάπτυξη Προτύπων για την Περιγραφή της Κίνησης Μοτοσυκλετιστών σε Αστικές Αρτηρίες el
dc.contributor.department Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής.Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Κυκλοφοριακά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2014-10-30
heal.abstract Η τροχιά κίνησης που διαγράφει ο μοτοσυκλετιστής είναι ένα φαινόμενο το οποίο είναι δύσκολο να μελετηθεί λόγω της ευελιξίας των κινήσεών του και το μικρό πλάτος της μοτοσυκλέτας. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να διερευνηθούν οι παράγοντες εκείνοι που περιγράφουν την κίνηση των μοτοσυκλετιστών και πως επιδρούν στο φαινόμενο προσπέρασης τους. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με καταγραφή - βιντεοσκόπηση της κυκλοφοριακής ροής των οχημάτων, στο ρεύμα προς Αθήνα της Λεωφόρου Μεσογείων, από την πεζογέφυρα Calatrava, η οποία βρίσκεται στο σταθμό Κατεχάκη του Μετρό. Με χρήση ειδικού λογισμικού, χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο μετατροπής των συντεταγμένων του βίντεο σε πραγματικές συντεταγμένες, δημιουργήθηκε μία βάση δεδομένων από συνεχείς και κατηγορικές μεταβλητές. Στη συνέχεια, χρησιμοποιήθηκαν στατιστικά πρότυπα προκειμένου να διερευνηθεί και να αξιολογηθεί η επιρροή των μεταβλητών στο φαινόμενο προσπέρασης του μοτοσυκλετιστή και της τροχιάς κίνησής του. Τα μοντέλα δομικών εξισώσεων που χρησιμοποιήθηκαν, περιγράφουν ικανοποιητικά το παραπάνω φαινόμενο, κατά το οποίο ο μοτοσυκλετιστής επηρεάζεται σημαντικά από τις χωρικές αποστάσεις που διατηρεί με τα γύρω σε αυτόν οχήματα όπως ήταν αναμενόμενο, αλλά και από το τύπο των οχημάτων και τις ταχύτητες που αναπτύσσουν. el
heal.abstract Measuring motorcyclists’ trajectories is a phenomenon that is particularly difficult to study, because of their flexibility and motorcycles’ small width. The aim of this thesis, is to investigate the factors that describe the movement of motorcyclists and how their effect on overtaking other vehicles. The data of this study, was obtained using video recordings from Mesogion Avenue, a major urban arterial leading to the center of Athens. Moreover, a database with continuous and categorical variables was implemented using specialized software, which converts video coordinates into real coordinates. Furthermore, various statistical models were studied in order to assess the influence of these variables on the phenomenon of a motorcyclist overtaking another vehicle and on the trajectory patterns of his movement. The structural equation models that were used, describe adequately the above phenomenon, in which the rider is significantly influenced by the spatial distance between him/her and the vehicles that surrounds him, but also by the type of these vehicles and the speed they develop. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτενχείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής.Εργαστήριο Κυκλοφοριακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 93 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής