dc.contributor.author | Κικίδης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Kikidis, Ioannis | en |
dc.date.accessioned | 2017-02-28T08:26:05Z | |
dc.date.available | 2017-02-28T08:26:05Z | |
dc.date.issued | 2017-02-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44436 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6091 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Παραγωγή και Διαχείρηση Ενέργειας” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά αυτοκίνητα | el |
dc.subject | Σταθμοί φόρτισης | el |
dc.subject | Ατμοσφαιρική ρύπανση | el |
dc.subject | Μεταφορές | el |
dc.subject | Πολυτεχνειούπολη | el |
dc.subject | Air pollution | en |
dc.subject | Transportation | en |
dc.subject | Electric vehicles | en |
dc.subject | Charging stations | en |
dc.subject | NTUA campus | en |
dc.title | Οι προοπτικές δημιουργίας σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου | el |
dc.title | Installation perspectives of electric vehicle charging stations at NTUA | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Electrical Engineering | en |
heal.language | el | |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-09-27 | |
heal.abstract | Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα κερδίζουν σήμερα ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς αυτοκινήτων. Η προτίμηση αυτή των καταναλωτών οφείλεται εν πολλοίς στο χαμηλότερο λειτουργικό κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, στην καλή απόδοσή τους, αλλά και στον προβληματισμό που επικρατεί για την περιβαλλοντική μόλυνση και τις επιπτώσεις της. Για την περαιτέρω εξάπλωσή τους όμως, είναι βασικό τα ηλεκτρικά οχήματα να καταστούν περισσότερο ελκυστικά. Αυτό επαφίεται σε μεγάλο βαθμό στη μείωση του κόστους αγοράς, στη βελτίωση των τεχνικών χαρακτηριστικών και της αυτονομίας τους, αλλά και στην ύπαρξη των κατάλληλων υποδομών για τον ανεφοδιασμό τους. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των προοπτικών δημιουργίας σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου. Αρχικά, γίνεται μία παρουσίαση των ηλεκτρικών οχημάτων σήμερα και των ενεργειακών απαιτήσεών τους. Αναπτύσσονται, ακόμα, οι βασικοί τύποι σταθμών φόρτισης με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Στη συνέχεια επιχειρείται μία σκιαγράφηση του προφίλ της πλειοψηφίας των οδηγών σε ό,τι αφορά τις μετακινήσεις τους και τις χιλιομετρικές αποστάσεις που διανύουν μέσα στην εβδομάδα. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα προηγούμενα, η εργασία προτείνει την αξιοποίηση των χώρων στάθμευσης της Πολυτεχνειούπολης για την τοποθέτηση σημείων φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων. Προτείνονται, μάλιστα, συγκεκριμένα μοντέλα φορτιστών ανάλογα με τις ανάγκες των χρηστών. Κριτήρια επιλογής αποτελούν, η εξυπηρέτηση όσο το δυνατόν περισσότερων αυτοκινήτων, η καταλληλότητα του χώρου για την εγκατάσταση των σταθμών και η επάρκεια του υπάρχοντος δικτύου παροχής ρεύματος. Τέλος, πραγματοποιείται μια πρώτη προσεγγιστική ανάλυση του κόστους ενός τέτοιου εγχειρήματος. | el |
heal.abstract | Electric vehicles today are gaining an increasing market share from conventional vehicles. This preference of consumers is largely due to the lower operating costs of electric cars, their good performance, but also due to the growing concern about environmental pollution and its effects. To allow further expansion, however, electric vehicles need to become comparatively more attractive. This, to a great extent, depends on the reduction of purchase costs, the improvement of their technical characteristics and their autonomy, but also on the existence of an appropriate, publicly accessible charging infrastructure. The aim of this research is to study the perspectives of establishing an electric vehicle charging station in NTUA campus. At first, there is a presentation of electric vehicles today and of their energy requirements. Also, the different technologies that are used in electric recharging stations are analyzed and their advantages and disadvantages are stated. In addition, the study attempts to outline the customs of drivers, how often they use their cars, for what purpose and distance. Considering all of the above, this research proposes the use of the campus parking lots for installation of electrical vehicle charging points. Furthermore, specific charging station models are recommended based on the needs of the users. The charging stations are expected to serve as many cars as possible and their energy needs should be covered by the existing power supply. The parking spaces will be selected as to have enough space for the installation of the stations and an adequate number of cars that park in them every day. In the end, the study includes a rough evaluation of the cost of such a project. | en |
heal.advisorName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Κλαδάς, Αντώνιος | el |
heal.committeeMemberName | Διαλυνάς, Ευάγγελος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 117 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: