HEAL DSpace

Συσχέτιση επιδόσεων οδικής ασφάλειας με οικονομικούς και κοινωνικούς δείκτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Ζαντήρης, Ιωάννης el
dc.contributor.author Zantiris, Ioannis en
dc.date.accessioned 2017-02-28T09:30:46Z
dc.date.available 2017-02-28T09:30:46Z
dc.date.issued 2017-02-28
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44440
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13481
dc.rights Default License
dc.subject Οδική ασφάλεια el
dc.subject Κοινωνικοί και οικονομικοί δείκτες el
dc.subject Πολλαπλή γραμμική παλινδρόμηση el
dc.subject Road safety en
dc.subject Social and economic indicators en
dc.subject Multiple linear regression en
dc.title Συσχέτιση επιδόσεων οδικής ασφάλειας με οικονομικούς και κοινωνικούς δείκτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Οδική ασφάλεια el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-11-02
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η συσχέτιση του αριθμού των νεκρών στα οδικά ατυχήματα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης με οικονομικούς και κοινωνικούς δείκτες. Για τη συσχέτιση αυτή αναπτύχθηκε βάση δεδομένων που περιελάμβανε τα πιο πρόσφατα στατιστικά στοιχεία όσον αφορά τον πληθυσμό, τον αριθμό των νεκρών σε οδικά ατυχήματα, το κατά κεφαλήν ακαθάριστο εγχώριο προϊόν, το δείκτη ανθρώπινης ανάπτυξης, το ποσοστό ανεργίας και διάφορους ακόμη οικονομικούς και κοινωνικούς δείκτες για τα είκοσι οκτώ κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στη συνέχεια αναπτύχθηκαν μοντέλα με τη μέθοδο της πολλαπλής γραμμικής παλινδρόμησης τόσο για το σύνολο των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης όσο και για τις ομάδες κρατών που επιλέχθηκαν (βορειοδυτικά, ανατολικά, νότια). Από την ανάλυση προέκυψε ότι ο δείκτης ανθρώπινης ανάπτυξης ασκεί τη μεγαλύτερη επιρροή από όλες τις άλλες μεταβλητές και η αύξησή του συνεπάγεται μείωση του αριθμού των νεκρών σε οδικά ατυχήματα. el
heal.abstract The objective of this Diploma Thesis is the correlation of road fatalities in the countries of the European Union with social and economic indicators. For this correlation a database was developed containing the most recent data regarding population, road fatalities, gross domestic product per capita, human development index, unemployment rate and several other economic and social indicators for the twenty eight members of the European Union. Consequently models were developed using the method of multiple linear regression and were applied for all countries tested and also for the different groups of countries that were selected (northwestern, eastern, southern countries). The analysis showed that the Human Development Index has the most important impact than any other parameter and its increase leads to road fatalities decrease. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 75 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής