dc.contributor.author |
Παλαιολόγου, Χριστίνα
|
el |
dc.contributor.author |
Paleologou, Christina
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-03-08T07:52:54Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-08 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44542 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6754 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Αρχιτεκτονική - Σχεδιασμός του Χώρου : Πολεοδομία - Χωροταξία (Κατ. Β')" |
en |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Συνδυασμένες μεταφορές |
el |
dc.subject |
Εφοδιαστική αλυσίδα |
el |
dc.subject |
Logistics |
en |
dc.subject |
Green Logistics |
en |
dc.subject |
Εμπορευματικά Κέντρα |
el |
dc.subject |
Χώρος |
el |
dc.subject |
Intermodal transport |
en |
dc.subject |
Logistics management |
en |
dc.subject |
Space |
en |
dc.subject |
Freight centers |
en |
dc.title |
Χώρος και Εμπορευματικές Μεταφορές |
el |
dc.title |
Space and Freight Transport |
en |
heal.type |
masterThesis |
el |
heal.secondaryTitle |
Από τις Συνδυασμένες Μεταφορές και τα Logistics στα Εμπορευματικά Κέντρα |
el |
heal.secondaryTitle |
From Intermodal Transport and Logistics to Freight Centers |
en |
heal.classification |
Transport engineering |
el |
heal.dateAvailable |
2018-03-07T22:00:00Z |
|
heal.language |
el |
el |
heal.access |
campus |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-02-21 |
|
heal.abstract |
Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από την απελευθέρωση της αγοράς και τον ανταγωνισμό. Σημαντική για τις εταιρείες είναι η προσφορά της μεγαλύτερης αξίας, έναντι του χαμηλότερου δυνατού κόστους, κάτι το οποίο μπορεί να επιτευχθεί μέσω της επιστήμης του logistics management.
Για την επίτευξη της ανταγωνιστικότητας, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της απασχόλησης σε μια περιοχή, είναι απαραίτητη η ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας και κυρίως η προσέλκυση επενδύσεων, είτε στον τομέα της παραγωγής, είτε στις προσφορές υπηρεσιών. Αναγκαία, λοιπόν, είναι η ύπαρξη επαρκούς πλαισίου υποστήριξης αυτών των δραστηριοτήτων με σημαντική θέση σε αυτό να κατέχουν οι μεταφορές, που είναι μια από τις καθημερινές εργασίες του logistics management και τα δίκτυα.
Εδώ και πάνω από μισό αιώνα, το «περιβάλλον» αποτελεί πεδίο ασχολίας για επιστήμονες διαφόρων ειδικοτήτων. Στις μέρες μας, μάλιστα, έχει εξελιχθεί σε επιστημονική εξειδίκευση. Η εξάπλωση του «Πράσινου κινήματος» σε όλο τον κόσμο, οδηγεί τις μεν χώρες στην υιοθέτηση περιβαλλοντικά ορθών νόμων, τις δε επιχειρήσεις στην υιοθέτηση περιβαλλοντικά ορθών πρακτικών.
Λόγω αυτών, οι βιομηχανίες σχεδιάζουν από την αρχή τα προϊόντα τους, σε μια προσπάθεια ελαχιστοποίησης των απορριμμάτων που δημιουργούνται από αυτά, αλλά και μεγιστοποίησης της δυνατότητας ανακύκλωσής τους. Για να επιτευχθεί μια τόσο ολοκληρωμένη διαχείριση προϊόντων, απαιτείται ένας προγραμματισμός του κύκλου ζωής που θα δίνει έμφαση στα περιβαλλοντικά ζητήματα. Σαν αποτέλεσμα αυτού τα πράσινα logistics επηρεάζουν ολόκληρη την αλυσίδα προμηθειών.
Αντικείμενο της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει το ότι, μέσω της εξέλιξης των συνδυασμένων μεταφορών, των logistics και (στα πλαίσια της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης της εποχής μας) των green logistics, οδηγηθήκαμε σε μια νέα διαμόρφωση των μεταφορών, τα Εμπορευματικά Κέντρα.
Σκοπός της διπλωματικής είναι η παρουσίαση της σχέσης που έχουν οι εμπορευματικές μεταφορές με τον χώρο, μέσω των υποδομών και των εγκαταστάσεων που χρειάζονται, αλλά και μέσω των εργαλείων σχεδιασμού τους, καθώς και της σημασίας δημιουργίας Εμπορευματικών Κέντρων στον ελλαδικό χώρο. |
el |
heal.abstract |
Market liberalization as well as competition are both characteristics of our time. Offering greater value wit lowest possible price, is important for companies. This can be achieced throught logistics management.
In order to gain competitive advantage, that will result in the generation of more jobs, it is necessary to encourage entrepreneurship. Mainly, attracting investment, in the production or in service offerings. Therefore, it is necessary to excists an adequate frame, that supports these activities. Transports are in a strong position, because they are one of the daily tasks of logistics management and networks.
Scientists of different disciplines have been studying the “environment” for over half a century. Nowdays, environment has become specialization of science. “Green movement” is spreading throught the world, leading countries in adopting environmentally sound lows, as well as companies in adopting environmentally sound practices.
Because of these, industries plan from the beginning their products in an effort to minimize the waste generated by these and maximizing their recyclability. To achieve such an integrated management product requires a planning life cycle that emphasizes environmental issues. As a result of this green logistics affect the entire supply chain.
Object of this thesis is to present that, through the development of combined transport, logistics and (as part of the environmental awareness of our era) of green logistics, we were led to a new transport configuration, the freight centers.
Aim of this thesis is the presentation of the relationship that have freight to the space through the infrastructure and facilities they need, but also through the design tools and the importance of creating Freight Centers in Greece. |
en |
heal.advisorName |
Πολύζος, Ιωάννης |
el |
heal.advisorName |
Polyzos, Ioannis |
en |
heal.committeeMemberName |
Χανιώτου, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Chaniotou, Eleni |
en |
heal.committeeMemberName |
Βλαστός, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Vlastos, Athanasios |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
el |
heal.numberOfPages |
94 |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|