dc.contributor.author | Moutevelis, Ioannis | en |
dc.contributor.author | Μουτεβελής, Ιωάννης | el |
dc.date.accessioned | 2017-03-14T08:00:34Z | |
dc.date.available | 2017-03-14T08:00:34Z | |
dc.date.issued | 2017-03-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44605 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13638 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Virtual | en |
dc.subject | Δυνητικό | el |
dc.subject | Knowledge | en |
dc.subject | Community | en |
dc.subject | Network | en |
dc.subject | Serres cloud | en |
dc.subject | Digital | en |
dc.subject | Parametric | en |
dc.subject | Hybrid | en |
dc.subject | Education | en |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Κοινότητα | el |
dc.subject | Γνώση | el |
dc.subject | Δίκτυο | el |
dc.subject | Κοντορεβυθούλα | el |
dc.subject | Σύννεφο | el |
dc.subject | Τεχνολογία | el |
dc.subject | Ψηφιακό | el |
dc.subject | Πολυτεχνείο | el |
dc.title | Hybrid Knowledge Communities | en |
dc.title | Υβριδικές Κοινότητες Γνώσης | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.generalDescription | Αφορμή για την διπλωματική αυτή εργασία αποτέλεσε ένα ζήτημα που αφορά τον χώρο της εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα πάνω στο κατά πόσο οι νέες τεχνολογίες έχουν ή θα έπρεπε να έχουν επηρεάσει τον τρόπο κατά τον οποίο οι εκπαιδευόμενοι σήμερα λαμβάνουν γνώση. Πρόθεση της διπλωματική είναι η δημιουργία μιας οντότητας, κόμβου ενός μεγαλύτερου δικτύου, η οποία με την βοήθεια τεχνολογιών αιχμής θα επιτυγχάνει την ανάδυση ενός εν δυνάμει χώρου στον οποίο οι φοιτητές θα είναι σε θέση να επικοινωνούν μεταξύ τους, να έχουν πρόσβαση σε δεξαμενές γνώσεων και εν τέλει να παράγουν νέα. Το δίκτυο τοποθετείται σε αρχιτεκτονικές σχολές του κόσμου. Κάθε κόμβος του δικτύου χαρακτηρίζεται από συλλογικότητα, την ριζωματική σχέση με το υπάρχον κτήριο, με σκοπό τη δημιουργία ανώτερου συναρμολογήματος, την τοποθέτησή του στον πυρήνα αυτού, υβριδικότητα με ευμετάβλητο και ευέλικτο χαρακτήρα ανάλογα με τις ανάγκες χρήσης, τον ανοιχτό χαρακτήρα και την δικτυακή του φύση. Συνθετικά η κατασκευή αποτελείται από τρείς διακριτές "στρώσεις" - "επίπεδα" τα οποία συμβολίζουν τον φυσικό, τον ψηφιακό και τον ενδιάμεσο χώρο. Η προσπάθεια του αντικειμένου να περάσει από τον Φυσικό χώρο στον Ψηφιακό, επιτυγχάνεται μέσω του ενδιάμεσου χώρου, ο οποίος του παρέχει τις “γέφυρες”. Οι γέφυρες δρουν σαν καταλύτες μέσω των οποίων ενεργοποιείται ο ψηφιακός χώρος της οντότητας. Η είσοδος στον ψηφιακό χώρο ακολουθείται από την ανάδραση του φυσικού χώρου, ο οποίος θα μεταβληθεί ανάλογα με την δράση που πραγματοποιείται στον πρώτο. | el |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-10-12 | |
heal.abstract | The field of education and in particular on whether the new technologies have or should have influenced the way in which students acquire knowledge today was a stimulus for this diploma project. The aim of it was the creation of an entity, a node in the net, in which we will have the emergence of a virtual place within students will have the opportunity to communicate with each other, have access to knowledge reservoirs and produce new one. All these will be achieved with the help of advanced technologies. This network of entities is placed at architectural schools in the world. Every node of it is characterized by collegiality, rhizomatic relation with the existing buildings, in order to create an upper assemblage and it is placed in the heart of these architectural schools. In addition, it is characterized by hybridity, with adaptable and flexible program depending on the needs of use, it is open and has a networking nature. Architecturally the construction consists of three distinct "layers" which symbolize the physical, digital and space in-between them. The effort of the object going from the physical space to the digital one, achieved through the in-between space, who provide the "bridges". These bridges act as catalysts by which the virtual space of the entity is enabled. The entry in the digital space followed by the feedback of the physical, which will change depending on the action that takes place on the first. | en |
heal.abstract | Αφορμή για την διπλωματική αυτή εργασία αποτέλεσε ένα ζήτημα που αφορά τον χώρο της εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα πάνω στο κατά πόσο οι νέες τεχνολογίες έχουν ή θα έπρεπε να έχουν επηρεάσει τον τρόπο κατά τον οποίο οι εκπαιδευόμενοι σήμερα λαμβάνουν γνώση. Πρόθεση της διπλωματική είναι η δημιουργία μιας οντότητας, κόμβου ενός μεγαλύτερου δικτύου, η οποία με την βοήθεια τεχνολογιών αιχμής θα επιτυγχάνει την ανάδυση ενός εν δυνάμει χώρου στον οποίο οι φοιτητές θα είναι σε θέση να επικοινωνούν μεταξύ τους, να έχουν πρόσβαση σε δεξαμενές γνώσεων και εν τέλει να παράγουν νέα. Το δίκτυο τοποθετείται σε αρχιτεκτονικές σχολές του κόσμου. Κάθε κόμβος του δικτύου χαρακτηρίζεται από συλλογικότητα, την ριζωματική σχέση με το υπάρχον κτήριο, με σκοπό τη δημιουργία ανώτερου συναρμολογήματος, την τοποθέτησή του στον πυρήνα αυτού, υβριδικότητα με ευμετάβλητο και ευέλικτο χαρακτήρα ανάλογα με τις ανάγκες χρήσης, τον ανοιχτό χαρακτήρα και την δικτυακή του φύση. Συνθετικά η κατασκευή αποτελείται από τρείς διακριτές "στρώσεις" - "επίπεδα" τα οποία συμβολίζουν τον φυσικό, τον ψηφιακό και τον ενδιάμεσο χώρο. Η προσπάθεια του αντικειμένου να περάσει από τον Φυσικό χώρο στον Ψηφιακό, επιτυγχάνεται μέσω του ενδιάμεσου χώρου, ο οποίος του παρέχει τις “γέφυρες”. Οι γέφυρες δρουν σαν καταλύτες μέσω των οποίων ενεργοποιείται ο ψηφιακός χώρος της οντότητας. Η είσοδος στον ψηφιακό χώρο ακολουθείται από την ανάδραση του φυσικού χώρου, ο οποίος θα μεταβληθεί ανάλογα με την δράση που πραγματοποιείται στον πρώτο. | el |
heal.advisorName | Σταυρίδου, Αθηνά | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο πολυτεχνείο.Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 60 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: