dc.contributor.author |
Φαράκος, Νικόλαος
|
el |
dc.contributor.author |
Farakos, Nikolaos
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-03-14T08:40:01Z |
|
dc.date.available |
2017-03-14T08:40:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-14 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44609 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6587 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Μονή γραμμή τραμ |
el |
dc.subject |
Συγκοινωνίες |
el |
dc.subject |
Αθήνα |
el |
dc.subject |
Single line tram |
en |
dc.subject |
Transports |
en |
dc.subject |
Athens |
en |
dc.title |
Σχέδιο Περιφερειακής Γραμμής Τραμ Αθηνών |
el |
dc.title |
Plan of Athens Peripheral Tram Line |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
el |
heal.secondaryTitle |
Τμήμα Ίλιον - Αγία Παρασκευή |
el |
heal.secondaryTitle |
Line Ilion - Agia Paraskeui |
en |
heal.classification |
Δημόσιες Συγκοινωνίες |
el |
heal.classification |
Public Transport |
en |
heal.language |
el |
el |
heal.access |
free |
el |
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-02-20 |
|
heal.abstract |
Από τη δεκαετία του 50’, με τις ραγδαία αναπτυσσόμενα ανάγκες μεταφοράς και άνεσης της μεταπολεμικής περιόδου, είναι εμφανή η στροφή στον ατομικό έναντι συλλογικό τρόπο μετακίνησης.
Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες μεγαλουπόλεις που γρήγορα αντιλήφθηκαν το πρόβλημα των Ι.Χ. και στράφηκαν προς τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς όπως και σε σύγχρονα Τραμ στην Ελλάδα οι εξελίξεις ήταν πολύ αργές και η ιδέα επανατοποθέτησης Τραμ ακόμα και σήμερα προβληματίζει.
Το Τραμ μπορεί να αποτελέσει το κλειδί για το μεταφορικό δίκτυο των Αθηνών, καλύπτοντας το κενό μεταξύ Μετρό και λεωφορείων και ταυτόχρονα διατρέχοντας το στενό και ασυνεχές οδικό δίκτυο του Λεκανοπεδίου. Αποτελεί την βιτρίνα μίας σύγχρονης αλλά ταυτόχρονα πράσινης Μητρόπολης, συμβιώνει καλύτερα με πεζούς και ποδηλάτες, συμβάλει στην ιεράρχηση των ζωνών κίνησης μεταξύ Ι.Χ., ΜΜΜ και πεζών, μειώνει την παράνομη στάθμευση και γενικά αναβαθμίζει τις περιοχές διέλευσης του.
Στα πλαίσια της εργασίας μελετάτε η περιφερειακή γραμμή Πειραιάς – Αγ. Παρασκευή ενώ επικεντρώνεται στο τμήμα Ίλιον – Αγ. Παρασκευή με περιοχές πυκνοκατοικημένες, έντονης εμπορικής δραστηριότητας και σύνδεσής τους μέσω λεωφορειογραμμών.
Πρόκειται για μια εναλλακτικής μορφής γραμμή Τραμ, γρήγορης και αξιόπιστης, που θα κινείται σε αποκλειστική λωρίδα κατά μήκος του υφιστάμενου οδικού δικτύου με συρμούς διερχόμενους σε μονή λωρίδα με διασταυρώσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Σκοπός είναι να διερευνηθούν τα προβλήματα της υπάρχουσας κατάστασης και να αξιολογηθούν έτσι ώστε να καταστεί εφικτή η διατύπωση μίας ολοκληρωμένης πρότασης. Η πρόταση επικεντρώνεται κυρίως στο κομμάτι της χάραξης και της απόδειξης ότι ένα τέτοια έργο είναι εφαρμόσιμο και λειτουργικό ενώ ακουμπάει επιφανειακά μόνο και άλλα σοβαρά θέματα όπως βιωσιμότητα του έργου και κυκλοφοριακές αλλαγές. Επίσης γίνεται μία εκτίμηση του πληθυσμού που θα εξυπηρετείται όχι όμως και του επιβατικού κοινού κάτι το οποίο θα αναπροσαρμοστεί με την είσοδο του νέου μέσου. |
el |
heal.abstract |
From the late 50’, with the rapidly growing needs for transport and wealth, the turn to atomic over collective way of transport was clearly obvious.
In contradiction with other large cities, who quickly realized the problem with private automobiles and turned to mass transit as well as modern Trams, in Greece the developments were very slow and the idea of reusing Trams troubles even today.
Tram can be the key to public transport in Athens covering the gap between Metro and busses and also running throw the narrow and discontinuous traffic network. It can be the trait of a modern and green city and coexist better with pedestrians and bicyclers.
This study is about the peripheral transport line between Piraeus and Agia Paraskeui and delves into the section Ilion – Agia Paraskeui with densely populated and commercial districts who connects with each other throw bus lines.
It pertains to an alternative Tram line, fast and reliable, which will run on an exclusive lane next to the street surface with trams moving on a single line with crosses at regular intervals.
The purpose of this study is to inquiry the existing problems and evaluate them in order to come up with a complete proposal. The proposal deals mainly with planning and proving that such a project is practicable and functional while glossing over other serious issues such as sustainability, traffic modifications as well as average daily ridership. |
en |
heal.advisorName |
Σαγηγιάννης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή |
el |
heal.committeeMemberName |
Πολύζος, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
el |
heal.numberOfPages |
92 |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|