dc.contributor.author |
Συριανός, Βασίλης
|
el |
dc.contributor.author |
Syrianos, Vasilis
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-03-27T12:03:55Z |
|
dc.date.available |
2017-03-27T12:03:55Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44752 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14105 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Time |
en |
dc.subject |
Location |
en |
dc.subject |
Tilos |
en |
dc.subject |
Schedule |
en |
dc.title |
Προγραμματισμός γραμμικών έργων Εφαρμογή στον Αυτ/μο Κόρινθος – Πάτρα, με τη χρήση του λογισμικού TILOS |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Time schedules |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2016-11-04 |
|
heal.abstract |
Ο χρονικός προγραμματισμός και ο έλεγχος της χρονικ
ής εξέλιξης - προόδου σύνθετων τεχνικών έργων αποτελεί μία από τις δυσκολότερες εργασίες αντικειμένου των πολιτικών
μηχανικών. Η επιτυχία του σχεδιασμού και η ορθή παρακολούθηση ενός έργου, θα κρίνουν το αν αυτό θα ολοκληρωθεί εμπρόθεσμα, εντός των ορίων του προϋπολογισμού, στο συμφωνημένο επίπεδο ποιότητας και χωρίς ατυχήματα. Η συμβατική υποχρέωση εκείνων που αναλαμβάνουν να ολοκληρώσουν σύνθετα τεχνικά έργα είναι η απόδοση του χρονοδιαγράμματος της κατασκευής του έργου σε μορφή Gantt,
με την χρήση κατάλληλων λογισμικών, που βασίζονται
στη μέθοδο της κρίσιμης διαδρομής (CPM). Παρόλα αυτά σε σύνθετα γραμμικά τεχνικά έργα, η απόδοση του
χρονοδιαγράμματος στη μορφή Gantt δεν γίνεται εύκολα αντιληπτή και η παρακολούθησή της προόδου του έργου δεν είναι διαχειρίσιμη με ευχέρεια. Ένα τέτοιο έργο είναι η κατασκευή του αυτοκινητόδρο μου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα (ΕΚΠΠΤ) , και ειδικότερα το τμήμα Κόρινθος – Πάτρα.
Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα αποδοθεί το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του παραπάνω τμήματος σε μορφή «Χρόνου-Θέσης» (Time-Location) με την χρήση του λογισμικού Tilos, με σκοπό την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της συνεργασίας των διαγραμμάτων Gantt και Time-Location σε γραμμικά έργα. Η παραπάνω μέθοδος εφαρμόζεται ελάχιστα ως καθόλου στην Ελλάδα, ενώ είναι ευρέως διαδεδομένη στο εξωτερικό σε πολλές περιπτώσεις ως συμβατική υποχρέωση και σε άλλες λόγο των πλεονεκτημάτων της ως εργαλείο. |
el |
heal.abstract |
Time scheduling and control of the progress of comp
licated construction projects, is one of the most demanding tasks engineers may face. The accomplishment of the above depends
on the in time completion of the project, within the cost limits, with the agreed level of quality and without accidents. There is a contractual obligation for most of the construction projects taking place in Greece, to use appropriate software for scheduling based on the critical path method (CPM), and to present the time schedule in Gantt diagram. However in complicated linear projects, the time schedule is not clarified within the Gantt view and the progress monitoring is not convenient.
Such a project is the construction of the motor way that connects Korinthos with Patra. This thesis, will present the time schedule of the construction of the motor way, in a time – location diagram, using Tilos software, and will highlight the advantages of the contribution of the time-location schedule methodology in such linear projects. Linear schedules are not widely used in Greece but they are commonly used in the rest of world, in some case as an obligation, and in others because of the advantages they offer. |
en |
heal.advisorName |
Λαγαρός, Νίκος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λαγαρός, Νίκος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κουτσογιάννης, Δημήτρης |
el |
heal.committeeMemberName |
Τρέζος, Κώστας |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Προγραμματισμού και Διαχείρισης Τεχνικών Έργων |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
91 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|