dc.contributor.author | Nικολοπούλου, Αναστασία | el |
dc.contributor.author | Σπανού, Πηνελόπη | el |
dc.contributor.author | Nikolopoulou, Anastasia | en |
dc.contributor.author | Spanou, Penelopi | en |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T10:27:24Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T10:27:24Z | |
dc.date.issued | 2017-04-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44782 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14165 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Λαύριο | el |
dc.subject | Ανάπλαση | el |
dc.subject | Παραλιακά μέτωπα | el |
dc.subject | Λιμάνια | el |
dc.subject | Δίκτυα | el |
dc.subject | Βιομηχανία | el |
dc.subject | Σιδηρόδρομοι | el |
dc.subject | Lavrio | en |
dc.subject | Regeneration | el |
dc.subject | Ports | el |
dc.subject | Networks | el |
dc.subject | Industry | el |
dc.subject | Railways | el |
dc.subject | Waterfronts | el |
dc.title | Στα ίχνη των γραμμών του τρένου | ανάπλαση παραλιακού μετώπου στο Λαύριο | el |
dc.title | Ιn the traces of the railway | regeneration of Lavrion's waterfront | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Αρχιτεκτονική | el |
heal.classification | Χωροταξία / Περιφερειακός σχεδιασμός | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/53cd995bc165c59948b1e65ef5a7aa66285211c2 | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-03-10 | |
heal.abstract | Η διπλωματική εργασία με τόπο μελέτης το Λαύριο, στοχεύει σε μια νέα σελίδα για την πόλη αυτή, βασιζόμενη στο βιομηχανικό παρελθόν της. Η πρώην company town, με το σημερινό σύγχρονο λιμάνι της, θα αποτελέσει την ανατολική πύλη της Αττικής. Συγκεκριμένα με πόλο ανάπτυξης το λιμάνι, όπου και συγκεντρώνονται τα περισσότερα και πιο σημαντικά βιομηχανικά τοπόσημα της, θα αναβιώσει ένα δίκτυο με νέες χρήσεις που θα τα συνδέσει. Το δίκτυο αυτό υποστηριζόταν από τον σιδηρόδρομο, του οποίου οι γραμμές άλλοτε φαίνονται στην πόλη ως γραμμές τρένου και άλλοτε το μαρτυρούν οι σημερινές χαράξεις των οικοδομικών τετραγώνων. Ταυτόχρονα, μέσω αξόνων πρόσβασης και προβλητών που καταλήγουν στη θάλασσα, θα επανασυνδεθεί η πόλη με τον αστικό ιστό. Η νέα παραλία, θα απελευθερωθεί από την έντονη κυκλοφορία του αυτοκινήτου, και θα αποτελέσει πλέον, με τις ζώνες πεζοδρόμησής, το ποδήλατο και τις νέες φυτεύσεις, έναν περίπατο για όλους. Σε όλο το δίκτυο, μέρος του οποίου αποτελεί και η παραλία, θα εμφανιστούν οι γραμμές του τρένου, σε μια σύγχρονη εκδοχή τους, πάνω στις οποίες θα κινούνται βαγόνια με χρήσεις ανάλογες του χώρου στον οποίο θα σταματούν. Τέλος, μέρος του δικτύου, θα αποτελέσει και η νέα πλατεία αγορών, πλάι στη σημερινή ψαραγορά, και το νέο μουσείο σιδηροδρόμου που αποτελείται από τα παλιά κτίρια του σιδηροδρόμου. | el |
heal.abstract | The thesis with study site on Lavrion, intent to create a new page for the city, based on its industrial past. The former company town, with today's modern port, will be the eastern gate of Attica. Specifically, the growth pole of the port, where they are concentrated the most important industrial landmarks, will revive a network with new uses that will connect them. This network is supported by the railway, whose lines sometimes seen in the city as train lines and sometimes as building blocks. At the same time, through important axises and piers leading to the sea, the city will reconnect with the urban fabric. The new waterfront will be freed from the heavy traffic of the car, and will become a new place with pedestrian zones, cycling and new plantings. Throughout the network, part of which is also the waterfront, you will see the train tracks, in a modern version, on which wagons will move. Those wagons will take some new uses similar with the places that they stop. Finally, part of the network will become the new market square, next to the old fish market, and the new railway museum consisting of the old buildings of the railway. | en |
heal.advisorName | Mάρδα, Νέλλυ | el |
heal.advisorName | Μπελαβίλας, Νίκος | el |
heal.advisorName | Marda, Nelli | en |
heal.advisorName | Belavilas, Nikolaos | el |
heal.committeeMemberName | Τσιράκη, Σοφία | el |
heal.committeeMemberName | Ζαχαρόπουλος, Ηλίας | el |
heal.committeeMemberName | Σερράος, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Παππά, Νίνα | el |
heal.committeeMemberName | Tsiraki, Sophia | el |
heal.committeeMemberName | Zacharopoulos, Ilias | el |
heal.committeeMemberName | Serraos, Konstantinos | el |
heal.committeeMemberName | Pappa, Nina | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 36 | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: