HEAL DSpace

Στα ίχνη των γραμμών του τρένου | ανάπλαση παραλιακού μετώπου στο Λαύριο

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Nικολοπούλου, Αναστασία el
dc.contributor.author Σπανού, Πηνελόπη el
dc.contributor.author Nikolopoulou, Anastasia en
dc.contributor.author Spanou, Penelopi en
dc.date.accessioned 2017-04-03T10:27:24Z
dc.date.available 2017-04-03T10:27:24Z
dc.date.issued 2017-04-03
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44782
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14165
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Λαύριο el
dc.subject Ανάπλαση el
dc.subject Παραλιακά μέτωπα el
dc.subject Λιμάνια el
dc.subject Δίκτυα el
dc.subject Βιομηχανία el
dc.subject Σιδηρόδρομοι el
dc.subject Lavrio en
dc.subject Regeneration el
dc.subject Ports el
dc.subject Networks el
dc.subject Industry el
dc.subject Railways el
dc.subject Waterfronts el
dc.title Στα ίχνη των γραμμών του τρένου | ανάπλαση παραλιακού μετώπου στο Λαύριο el
dc.title Ιn the traces of the railway | regeneration of Lavrion's waterfront en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αρχιτεκτονική el
heal.classification Χωροταξία / Περιφερειακός σχεδιασμός el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/53cd995bc165c59948b1e65ef5a7aa66285211c2
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-03-10
heal.abstract Η διπλωματική εργασία με τόπο μελέτης το Λαύριο, στοχεύει σε μια νέα σελίδα για την πόλη αυτή, βασιζόμενη στο βιομηχανικό παρελθόν της. Η πρώην company town, με το σημερινό σύγχρονο λιμάνι της, θα αποτελέσει την ανατολική πύλη της Αττικής. Συγκεκριμένα με πόλο ανάπτυξης το λιμάνι, όπου και συγκεντρώνονται τα περισσότερα και πιο σημαντικά βιομηχανικά τοπόσημα της, θα αναβιώσει ένα δίκτυο με νέες χρήσεις που θα τα συνδέσει. Το δίκτυο αυτό υποστηριζόταν από τον σιδηρόδρομο, του οποίου οι γραμμές άλλοτε φαίνονται στην πόλη ως γραμμές τρένου και άλλοτε το μαρτυρούν οι σημερινές χαράξεις των οικοδομικών τετραγώνων. Ταυτόχρονα, μέσω αξόνων πρόσβασης και προβλητών που καταλήγουν στη θάλασσα, θα επανασυνδεθεί η πόλη με τον αστικό ιστό. Η νέα παραλία, θα απελευθερωθεί από την έντονη κυκλοφορία του αυτοκινήτου, και θα αποτελέσει πλέον, με τις ζώνες πεζοδρόμησής, το ποδήλατο και τις νέες φυτεύσεις, έναν περίπατο για όλους. Σε όλο το δίκτυο, μέρος του οποίου αποτελεί και η παραλία, θα εμφανιστούν οι γραμμές του τρένου, σε μια σύγχρονη εκδοχή τους, πάνω στις οποίες θα κινούνται βαγόνια με χρήσεις ανάλογες του χώρου στον οποίο θα σταματούν. Τέλος, μέρος του δικτύου, θα αποτελέσει και η νέα πλατεία αγορών, πλάι στη σημερινή ψαραγορά, και το νέο μουσείο σιδηροδρόμου που αποτελείται από τα παλιά κτίρια του σιδηροδρόμου. el
heal.abstract The thesis with study site on Lavrion, intent to create a new page for the city, based on its industrial past. The former company town, with today's modern port, will be the eastern gate of Attica. Specifically, the growth pole of the port, where they are concentrated the most important industrial landmarks, will revive a network with new uses that will connect them. This network is supported by the railway, whose lines sometimes seen in the city as train lines and sometimes as building blocks. At the same time, through important axises and piers leading to the sea, the city will reconnect with the urban fabric. The new waterfront will be freed from the heavy traffic of the car, and will become a new place with pedestrian zones, cycling and new plantings. Throughout the network, part of which is also the waterfront, you will see the train tracks, in a modern version, on which wagons will move. Those wagons will take some new uses similar with the places that they stop. Finally, part of the network will become the new market square, next to the old fish market, and the new railway museum consisting of the old buildings of the railway. en
heal.advisorName Mάρδα, Νέλλυ el
heal.advisorName Μπελαβίλας, Νίκος el
heal.advisorName Marda, Nelli en
heal.advisorName Belavilas, Nikolaos el
heal.committeeMemberName Τσιράκη, Σοφία el
heal.committeeMemberName Ζαχαρόπουλος, Ηλίας el
heal.committeeMemberName Σερράος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Παππά, Νίνα el
heal.committeeMemberName Tsiraki, Sophia el
heal.committeeMemberName Zacharopoulos, Ilias el
heal.committeeMemberName Serraos, Konstantinos el
heal.committeeMemberName Pappa, Nina el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 36
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα