dc.contributor.author |
Σταματίου, Ελένη
|
el |
dc.contributor.author |
Stamatiou, EleniI
|
en |
dc.contributor.author |
Πομώνη, Χρυσούλα-Χριστίνα
|
el |
dc.contributor.author |
Pomoni, Chrysoula-Christina
|
en |
dc.contributor.author |
Στρίκη-Μαγιάκη, Κατερίνα
|
el |
dc.contributor.author |
Striki-Magiaki, Aikaterini
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-04-03T10:38:00Z |
|
dc.date.available |
2017-04-03T10:38:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-04-03 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44783 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14066 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Διπλωματική Εργασία |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Υδατοδρόμιο |
el |
dc.subject |
Seaplane |
en |
dc.subject |
Υδροπλάνο |
el |
dc.subject |
Φάληρο |
el |
dc.subject |
Σύρος |
el |
dc.subject |
Σίφνος |
el |
dc.subject |
Temrinal |
en |
dc.subject |
Faliro |
en |
dc.subject |
Syros |
en |
dc.subject |
Sifnos |
en |
dc.title |
Υδατοδρομία στο Αιγαίο |
el |
dc.title |
Seaplane terminals in the Aegean Sea |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Φάληρο - Σύρος - Σίφνος |
el |
heal.secondaryTitle |
Faliro - Syros - Sifnos |
en |
heal.classification |
Αρχιτεκτονική |
el |
heal.classification |
Architecture |
en |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/ca04d85f54649c53d4d128d9961f9a287d7ed882 |
|
heal.language |
el |
|
heal.language |
en |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-03-08 |
|
heal.abstract |
Το θέμα της παρούσας διπλωματικής είναι ο σχεδιασμός τριών (3) υδατοδρομίων στον χώρο του Αιγαίου και συγκεκριμένα στις περιοχές του Φαλήρου, της Σύρου και της Σίφνου. Η επιλογή του θέματος έγινε καθώς τα υδατοδρόμια στον ελλαδικό χώρο είναι ένα πολύ επίκαιρο ζήτημα με την επανεμφάνισή τους στη νομοθεσία της χώρας. Υδατοδρόμια είχαν λειτουργήσει στην Ελλάδα και παλαιότερα τόσο λίγο πριν τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο όσο και κατά την περίοδο 2004-2008. Τα υδατοδρόμια ανάλογα με την εμβέλειά τους χωρίζονται σε τρεις (3) κατηγορίες, στο μητροπολιτικό, το κεντρικό και το τοπικό. Επιλέξαμε αρχικά το Φάληρο για την τοποθέτηση του μητροπολιτικού μας υδατοδρομίου με τη δημιουργία ενός κτιρίου – γέφυρα που συνδέει τον προαύλιο χώρο του ΣΕΦ με την Καστέλα. Στη συνέχεια, χωροθετήσαμε το κεντρικό υδατοδρόμιο στο λιμάνι της Ερμούπολης καθώς αποτελεί την πρωτεύουσα των Κυκλάδων. Τέλος, επιλέξαμε τη Σίφνο για το παράδειγμα του τοπικού υδατοδρομίου ως ένα τυπικό μικρό Κυκλαδονήσι στο οποίο δημιουργήσαμε ένα κτίριο – προβλήτα. Πρόκληση για εμάς αποτέλεσε εξαρχής να καταφέρουμε να εντάξουμε την ίδια χρήση σε τρεις διαφορετικούς τόπους και να την προσαρμόσουμε κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες και τον χαρακτήρα τους, διατηρώντας, παράλληλα, κάποια βασικά συνθετικά εργαλεία πάντα με σεβασμό στην ανθρώπινη κλίμακα αλλά και στην κλίμακα του ίδιου του μέσου. |
el |
heal.abstract |
The main subject of our project was to design three seaplane terminals in the Aegean Sea and more specifically at the area of Faliro and at the islands of Syros and Sifnos. This issue came up again at the legislation of the country, which makes it really up to date. Seaplanes used to flight over the Greek seas before World War 2 and also during the years 2004 to 2008. There are three sizes of seaplane terminals, the metropolitan, the central and the local. We chose to site the metropolitan at the area of Faliro next to the Stadium of Peace and Friendship by creating a bridge-building connecting it’s surrounding area with Castela. Moreover, we placed the central terminal at the port of Ermoupoli, as it constitutes of the capital of the Cyclades complex. Last but not least we situated the local terminal at Sifnos, as it is a little typical Cycladic island where we designed a pier – building. The main challenge through this procedure was to incorporate the same use in three different places and adapt it each time to the needs and the specific character of each area, while maintaining some basic synthetic tools always by respecting the human scale and the scale of the seaplane itself. |
en |
heal.advisorName |
Παπαϊωάννου, Αναστάσιος |
el |
heal.advisorName |
Papaioannou, Anastasios |
en |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|