HEAL DSpace

Μελέτη & Σχεδιάση διγάστρου ωκεανογραφικού σκάφους

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Θεοδώρου, Ισιδώρα el
dc.contributor.author Theodorou, Isidora en
dc.date.accessioned 2017-04-27T09:02:10Z
dc.date.issued 2017-04-27
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44823
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13936
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Ναυπηγική el
dc.subject Σχεδιάση Ωκεανογραφιού Σκάφους el
dc.subject Δίγαστρο Ωκεανογραφικό Σκάφος el
dc.subject Ναυτική Τεχνολογία el
dc.subject Maritime Technology en
dc.subject Catamaran vessel en
dc.subject Shipbuilding en
dc.title Μελέτη & Σχεδιάση διγάστρου ωκεανογραφικού σκάφους el
heal.type bachelorThesis
heal.classification ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/97726161116a914fe9fcf38119219ae532471c9d
heal.dateAvailable 2018-04-26T21:00:00Z
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-01-27
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι η σχεδίαση και μελέτη δίγαστρου Ωκεανογραφικού Πλοίου, διαστάσεων 24.0m x 9.14m. Ο σκοπός του συγκεκριμένου τύπου πλοίου είναι η έρευνα στον Ελλαδικό χώρο. Αρχικά μελετήθηκαν οι επιχειρησιακές απαιτήσεις προκειμένου να επιλεγούν κατάλληλες κύριες διαστάσεις και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε ανάπτυξη του Σχεδίου Γενικής Διάταξης και του Σχεδίου Γραμμών του υπό μελέτη Σκάφους. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η εκπόνηση του Σχεδίου Μέσης Τομής και του Σχεδίου Διαμήκους Τομής και Καταστρωμάτων (Midship Section & Profile and Deck Plan), ώστε να γίνει μία εκτίμηση του βάρους της μεταλλικής κατασκευής, καθώς επίσης και των υπόλοιπων βαρών του σκάφους. Στη συνέχεια, έγινε καθορισμός των καταστάσεων φόρτωσης που αντιστοιχούν στη διαδρομή που επιλέχθηκε να ακολουθεί το πλοίο. Αφού ολοκληρωθεί και αυτό το στάδιο, το επόμενο βήμα συμπεριλαμβάνει την περιγραφή των καταστάσεων φόρτωσης, τον Έλεγχο Ευστάθειας σε Άθικτη Κατάσταση. Για την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης μελέτης πραγματοποιήθηκε η Καταμέτρηση του πλοίου, καθώς και ο Υπολογισμός Ισχύος Πρόωσης. Για το συγκεκριμένο σκάφος επιλέχθηκε το εγκάρσιο σύστημα ενίσχυσης και η μελέτη του σκάφους βασίστηκε στους κανονισμούς του Γαλλικού Νηογνώμονα. Για την δημιουργία του σχεδίου γραμμών χρησιμοποιήθηκε η συστηματική σειρά NPL.Τα προγράμματα τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για την εκπόνηση της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι τα εξής: Αρχικά τα σχεδιαστικά προγράμματα ΑutoCad και Rhinoceros, με τα οποία πραγματοποιήθηκε η σχεδίαση του μοντέλου 3D μορφής, καθώς και το πρόγραμμα HECSALV για τον καθορισμό καταστάσεων φόρτωσης, την μελέτη των υδροστατικών και τον έλεγχο ευστάθειας. Για τον υπολογισμό των ελασμάτων της γάστρας και του κυρίου καταστρώματος, καθώς και των εγκαρσίων και διαμήκων ενισχυτικών, χρησιμοποιήθηκε η εφαρμογή Marspeed του Γαλλικού Νηογνώμονα η οποία διατίθεται ελεύθερα στο διαδίκτυο. el
heal.advisorName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης el
heal.committeeMemberName Τσαμπίρας, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυπηγικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 208 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα