dc.contributor.author | Θεοδώρου, Ισιδώρα | el |
dc.contributor.author | Theodorou, Isidora | en |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T09:02:10Z | |
dc.date.issued | 2017-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44823 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13936 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ναυπηγική | el |
dc.subject | Σχεδιάση Ωκεανογραφιού Σκάφους | el |
dc.subject | Δίγαστρο Ωκεανογραφικό Σκάφος | el |
dc.subject | Ναυτική Τεχνολογία | el |
dc.subject | Maritime Technology | en |
dc.subject | Catamaran vessel | en |
dc.subject | Shipbuilding | en |
dc.title | Μελέτη & Σχεδιάση διγάστρου ωκεανογραφικού σκάφους | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/97726161116a914fe9fcf38119219ae532471c9d | |
heal.dateAvailable | 2018-04-26T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-01-27 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι η σχεδίαση και μελέτη δίγαστρου Ωκεανογραφικού Πλοίου, διαστάσεων 24.0m x 9.14m. Ο σκοπός του συγκεκριμένου τύπου πλοίου είναι η έρευνα στον Ελλαδικό χώρο. Αρχικά μελετήθηκαν οι επιχειρησιακές απαιτήσεις προκειμένου να επιλεγούν κατάλληλες κύριες διαστάσεις και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε ανάπτυξη του Σχεδίου Γενικής Διάταξης και του Σχεδίου Γραμμών του υπό μελέτη Σκάφους. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η εκπόνηση του Σχεδίου Μέσης Τομής και του Σχεδίου Διαμήκους Τομής και Καταστρωμάτων (Midship Section & Profile and Deck Plan), ώστε να γίνει μία εκτίμηση του βάρους της μεταλλικής κατασκευής, καθώς επίσης και των υπόλοιπων βαρών του σκάφους. Στη συνέχεια, έγινε καθορισμός των καταστάσεων φόρτωσης που αντιστοιχούν στη διαδρομή που επιλέχθηκε να ακολουθεί το πλοίο. Αφού ολοκληρωθεί και αυτό το στάδιο, το επόμενο βήμα συμπεριλαμβάνει την περιγραφή των καταστάσεων φόρτωσης, τον Έλεγχο Ευστάθειας σε Άθικτη Κατάσταση. Για την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης μελέτης πραγματοποιήθηκε η Καταμέτρηση του πλοίου, καθώς και ο Υπολογισμός Ισχύος Πρόωσης. Για το συγκεκριμένο σκάφος επιλέχθηκε το εγκάρσιο σύστημα ενίσχυσης και η μελέτη του σκάφους βασίστηκε στους κανονισμούς του Γαλλικού Νηογνώμονα. Για την δημιουργία του σχεδίου γραμμών χρησιμοποιήθηκε η συστηματική σειρά NPL.Τα προγράμματα τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για την εκπόνηση της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι τα εξής: Αρχικά τα σχεδιαστικά προγράμματα ΑutoCad και Rhinoceros, με τα οποία πραγματοποιήθηκε η σχεδίαση του μοντέλου 3D μορφής, καθώς και το πρόγραμμα HECSALV για τον καθορισμό καταστάσεων φόρτωσης, την μελέτη των υδροστατικών και τον έλεγχο ευστάθειας. Για τον υπολογισμό των ελασμάτων της γάστρας και του κυρίου καταστρώματος, καθώς και των εγκαρσίων και διαμήκων ενισχυτικών, χρησιμοποιήθηκε η εφαρμογή Marspeed του Γαλλικού Νηογνώμονα η οποία διατίθεται ελεύθερα στο διαδίκτυο. | el |
heal.advisorName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Γρηγορόπουλος, Γρηγόρης | el |
heal.committeeMemberName | Τσαμπίρας, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυπηγικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 208 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: