dc.contributor.author |
Τσινόπουλος, Φώτιος
|
el |
dc.contributor.author |
Tsinopoulos, Fotios
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-04-28T11:36:42Z |
|
dc.date.available |
2017-04-28T11:36:42Z |
|
dc.date.issued |
2017-04-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44833 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13845 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ηλεκτρική έλξη |
el |
dc.subject |
Σιδηρόδρομοι |
el |
dc.subject |
Σύγχρονοι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη |
el |
dc.subject |
Μαγνητικά υλικά |
el |
dc.subject |
Τρένα |
el |
dc.subject |
Electric traction |
en |
dc.subject |
Railway |
en |
dc.subject |
Permanent magnet synchronous motor |
en |
dc.subject |
Magnetic materials |
en |
dc.subject |
Trains |
en |
dc.title |
Ανάλυση συστήματος ηλεκτρικής έλξης με κινητήρα μόνιμου μαγνήτη |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ηλεκτρικές μηχανές |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/82141454a18e4198212661c8197ad4b72a7b3adb |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-01-05 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη μελέτη της κατασκευαστικής και λειτουργικής συμπεριφοράς ενός συστήματος ηλεκτρικής έλξης που χρησιμοποιεί σύγχρονο
κινητήρα μόνιμου μαγνήτη. Σκοπός της εργασίας είναι, καταρχήν, η ανάλυση και η κατανόηση της λειτουργίας ενός τέτοιου συστήματος και κατ'επέκταση η σύγκρισή του με τη συμβατική μορφή έλξης που είναι ο επαγωγικός κινητήρας βραχυκυκλωμένου δρομέα. Αρχικά, γίνεται μια αναδρομή στην ιστορική εξέλιξη του σιδηροδρόμου. Παρουσιάζονται και αναλύονται, συνοπτικά, όλες οι μορφές σιδηροδρομικής έλξης και οι αρχές λειτουργίας τους.
Παρουσιάζεται, επίσης, η γενική δομή ενός συστήματος ηλεκτρικής κίνησης, όλα δηλαδή τα επιμέρους τμήματα που θα αναλυθούν στην πορεία της εργασίας. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι βασικές αρχές του ηλεκτρομαγνητισμού, πάνω στις οποίες βασίζεται η λειτουργία των ηλεκτρικών κινητήρων. Αναλύονται, επιπρόσθετα, τα μαγνητικά υλικά και οι ιδιότητές τους, καθώς αποτελούν το κυριότερο συστατικό των κινητήρων μόνιμων μαγνητών που εξετάζουμε παρακάτω. Ακολούθως, γίνεται σύγκριση των δύο ειδών ηλεκτρικής έλξης. Τέλος, μελετάμε τους
ηλεκτρονικούς μετατροπείς της τάσης τροφοδοσίας, καθώς και οι τεχνικές ελέγχου και οδήγησης των PMSM. |
el |
heal.abstract |
This thesis deals with the study of the construction and operating behavior of a traction system that uses permanent magnet synchronous motor (PMSM). The aim of the work is, in principle, the analysis and understanding of the functioning of such a
system and hence the comparison with the conventional form of railway traction, which is the squirrel cage induction motor.
Initially, there is a review of the historical development of the railway. All forms of traction and their principles are presented and analysed. Is also presented the general structure of an electric
drive system, ie all the individual parts to be analyzed in the course of work. Then the basic principles of electromagnetism, on which the operation of electric motors is based, are presented. In addition, magnetic materials and their properties are analysed, as they are the main component of permanent magnet motors examined below. Then there is a comparison between the two traction forms. Finally, we study the electronic converters and the control and driving techniques of the PMSM. |
en |
heal.advisorName |
Ιωαννίδου, Μαρία Παρασκευή |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσαραμπάρης, Παναγιώτης |
el |
heal.committeeMemberName |
Θεοδώρου, Νικόλαος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
106 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|