HEAL DSpace

Μοντέλο αξιολόγησης απόδοσης προωθητικών ενεργειών με την χρήση λογιστικών φύλλων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χριστάκη, Βασιλεία el
dc.contributor.author Christaki, Vasileia en
dc.date.accessioned 2017-05-03T10:51:36Z
dc.date.issued 2017-05-03
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44842
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14145
dc.rights Default License
dc.subject Εμπορική προώθηση el
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Προωθητική ενέργεια el
dc.subject Προσομοιωτές el
dc.subject Trade promotion en
dc.subject Optimization en
dc.subject Promotion activity en
dc.subject Solver en
dc.title Μοντέλο αξιολόγησης απόδοσης προωθητικών ενεργειών με την χρήση λογιστικών φύλλων el
heal.type bachelorThesis el
heal.classification Επιχειρησιακή έρευνα και επιστήμη διαχείρισης el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/1aad679b0dc827d1a296e5be042f6e52429926ba
heal.dateAvailable 2018-05-02T21:00:00Z
heal.language el el
heal.access embargo en
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-02-21
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την έννοια της Εμπορικής Προώθησης και την βελτιστοποίηση αυτής, η οποία εφαρμόζεται στον κλάδο των καλλυντικών. Συγκεκριμένα, μελετάται η μέθοδος αξιολόγησης της απόδοσης των προωθητικών ενεργειών της εταιρείας L’Oréal Hellas, οι οποίες λαμβάνουν χώρα σε έξι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ για εφτά μάρκες της κατηγορίας των βαφών ευρείας κατανάλωσης. Στόχοι της μελέτης είναι αφενός η παρατήρηση των ιστορικών στοιχείων και αφετέρου η αξιολόγηση της απόδοσης των προωθητικών ενεργειών για τις μάρκες της L’Oréal καθώς επίσης και η υποστήριξη των αποφάσεων για τα μελλοντικά προωθητικά πλάνα. Για τον σκοπό αυτό, εφαρμόζοντας βασικές τεχνικές επιχειρηματικής αναλυτικής δημιουργήθηκε ένα εργαλείο Excel, με το οποίο μελετήθηκαν τα δεδομένα της αγοράς και υπολογίστηκαν τα απαραίτητα μεγέθη έτσι ώστε αρχικά να αναλυθούν εις βάθος οι προωθητικές ενέργειες και τα αποτελέσματά τους και στην συνέχεια να αξιολογηθούν ως προς την απόδοσή τους. el
heal.abstract The present Thesis with title «Evaluation Model of the Effectiveness of Promotion Activities with the Use of Excel Spreadsheets» examines the notion of Trade Promotion and its Optimization, which is applied in the cosmetics industry. Particularly, this Thesis studies the evaluation method of romotion activities’ performance of L’Oréal Hellas, which take place in six major supermarket chains for seven brands of the category of consumer hair colorants. Ιt is noted here that for confidentiality reasons, the names of brands and chains in the analysis of the tool and also the results are not real.Objectives of the study are on one hand the observation of historical data and on the other to evaluate the performance of marketing campaigns for L'Oréal brands as well as decision support for future promotional plans. At first, an introduction is made on the field of Business Intelligence and Business Analytics that are prerequisites for understanding the Trade Promotions. Then the field of Trade Promotion and its Optimization is described as well as the Consumer Products Industry and particularly the beauty products. Then, the group of L’Oréal is presented and its presence in Greece and in particular the department of Business Development that is responsible for all the above. In addition, by applying basic techniques of Business Analytics, an Excel tool is created that is used to study the data of the total market of hair colorants. Then, the required figures are calculated so as to initially it would analyze in depth the promotion activities and their results and then to evaluate their performance. By using pivot tables and charts Dashboards and Bubble Charts are created. Furthermore,with the use of additional Solver tool provided by Excel, possible scenarios are created simple menting promotional activities. Therefore, the creation of Dashboards help to achieve easy and clear observation of the data. Bubble Charts assess the promotions performance and Solver, supports decisions on the allocation of the company's budget for promotions. en
heal.advisorName Πόνης, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Τόλης, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας el
heal.academicPublisherID ntua el
heal.numberOfPages 122 σ. el
heal.fullTextAvailability false


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αρχεία Μέγεθος Μορφότυπο Προβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής