dc.contributor.author |
Κοκκοσούλης, Μιλτιάδης
|
el |
dc.contributor.author |
Kokkosoulis, Miltiadis
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-05-10T11:36:46Z |
|
dc.date.available |
2017-05-10T11:36:46Z |
|
dc.date.issued |
2017-05-10 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44865 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14171 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Συμβόλαιο διασφάλισης επιπέδου ποιότητας |
el |
dc.subject |
Απόδοση υπολογιστικού νέφους |
el |
dc.subject |
Πλατφόρμα ως υπηρεσία |
el |
dc.subject |
Υποδομή ως υπηρεσία |
el |
dc.subject |
Εργαλείο CloudBench και προγραμματιστική βιβλιοθήκη 3ALib |
el |
dc.subject |
Service level agreement |
en |
dc.subject |
Platform as a Service (PaaS) |
el |
dc.subject |
Infrastructure as a Service |
el |
dc.subject |
Cloud computing performance and benchmarking |
el |
dc.subject |
CloudBench Web Tool and 3ALib library |
el |
dc.title |
Εργαλεία ανάλυσης απόδοσης και καταγραφή παραμέτρων εκτέλεσης δοκιμίων αναφοράς σε Υπολογιστικά Νέφη |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Cloud computing |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-02-28 |
|
heal.abstract |
Όλο και περισσότερες εταιρείες εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες ενός υπολογιστικού νέφους ως μέρους των λειτουργιών τους, τόσο ως προμηθευτές όσο και ως καταναλωτές. Υπάρχει βέβαια και η άλλη πλευρά, η οποία περιλαμβάνει πελάτες και προμηθευτές οι οποίοι εκφράζουν την ανασφάλεια τους σχετικά με τη διαθεσιμότητα, δέσμευση, νομοθεσία, απόδοση, ασφάλεια μίας πλατφόρμας υπολογιστικού νέφους. Ένα από τα σημαντικά κριτήρια που λαμβάνεται υπόψη από τους πελάτες στην απόφαση τους να εμπιστευτούν υποδομές υπολογιστικού νέφους για τις εφαρμογές και τα δεδομένα τους είναι όντως η απόδοση και η αξιοπιστία. Συνεπώς το ερώτημα που τίθεται είναι αν υπάρχουν ήδη διαθέσιμα προς τους διαχειριστές υπολογιστικών υποδομών τα απαραίτητα εργαλεία για τον συνεχή έλεγχο και αξιολόγηση της απόδοσης των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η απόδοση μετριέται με βάση συγκεκριμένες μετρικές που αφορούν τους παρεχόμενους πόρους (για παράδειγμα προσφερόμενη υπολογιστική ισχύ, ή προσφερόμενη μνήμη, κα) και συγκρίνεται με στόχους που έχουν οριστεί εκ των προτέρων ως μέρος ενός συμβολαίου με τον εκάστοτε πάροχο (Service Level Agreement – SLA). Στη παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η ενοποίηση της βιβλιοθήκης Availability Auditor Library (3ALib) και η προσθήκη της ως επέκταση σε μία ήδη υπάρχουσα βιβλιοθήκη που ονομάζεται Cloud Benchmark tool (Ε. Κεβάνη, 2014). Η ερευνητική υπόθεση που τίθεται προς διερεύνηση στα πλαίσια της διπλωματικής είναι ότι η βιβλιοθήκη 3ALib μπορεί να προσφέρει ένα ενιαίο περιβάλλον εργασίας για το χρήστη / πελάτη του υπολογιστικού νέφους για να παρακολουθεί τα επίπεδα διαθεσιμότητας που ορίζονται από τον πάροχο. Η ενιαία διεπαφή που διατίθεται στον χρήστη/πελάτη κρύβει τις τεχνικές λεπτομέρειες του πίσω μέρους της εφαρμογής και συνολικά η εφαρμογή ολοκληρώνεται με τη βιβλιοθήκη Cloud Benchmark tool. |
el |
heal.abstract |
More and more companies are seriously considering the possibility to use the services of a cloud
computing as part of their functions, both as suppliers and as consumers. Of course there is another
side, which
includes customers and suppliers who express their uncertainty about the availability,
commitment, legislation, performance and security of a cloud computing platform. One of the
important criteria to be considered by the customers in their decision to tr
ust cloud computing
infrastructure for applications and data performance and reliability are indeed.
Therefore the question that arises is whether there are already available to the computing
infrastructure managers the necessary tools for the continuous m
onitoring and evaluation of service
performance. Performance is measured based on specific metrics related to the provided resources
(for example offered computing power, or offered memory, etc.) and compared with objectives set
in advance as part of a con
tract with the provider (Service Level Agreement
-
SLA) .
In this dissertation work we examine the implementation of Availability Auditor Library (3ALib) as
an extension of an existing library that has been developed and is called Cloud Benchmark tool (
(
Ε
.
Κεβάνη
, 2014)
). The research hypothesis put up for investigation in this research work is that the
library 3ALib can provide a single interface for the user / client cloud computing to monitor
availability levels specified by the provider. The single in
terface available to the user / client hides
the technical details of the back of the application and overall the application is completed with the
Cloud Benchmark tool library. |
en |
heal.advisorName |
Βαρβαρίγου, Θεοδώρα |
el |
heal.committeeMemberName |
Λούμος, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Καγιάφας, Ελευθέριος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
63 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|