HEAL DSpace

Εργαλεία ανάλυσης απόδοσης και καταγραφή παραμέτρων εκτέλεσης δοκιμίων αναφοράς σε Υπολογιστικά Νέφη

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κοκκοσούλης, Μιλτιάδης el
dc.contributor.author Kokkosoulis, Miltiadis en
dc.date.accessioned 2017-05-10T11:36:46Z
dc.date.available 2017-05-10T11:36:46Z
dc.date.issued 2017-05-10
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44865
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14171
dc.rights Default License
dc.subject Συμβόλαιο διασφάλισης επιπέδου ποιότητας el
dc.subject Απόδοση υπολογιστικού νέφους el
dc.subject Πλατφόρμα ως υπηρεσία el
dc.subject Υποδομή ως υπηρεσία el
dc.subject Εργαλείο CloudBench και προγραμματιστική βιβλιοθήκη 3ALib el
dc.subject Service level agreement en
dc.subject Platform as a Service (PaaS) el
dc.subject Infrastructure as a Service el
dc.subject Cloud computing performance and benchmarking el
dc.subject CloudBench Web Tool and 3ALib library el
dc.title Εργαλεία ανάλυσης απόδοσης και καταγραφή παραμέτρων εκτέλεσης δοκιμίων αναφοράς σε Υπολογιστικά Νέφη el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Cloud computing en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-02-28
heal.abstract Όλο και περισσότερες εταιρείες εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες ενός υπολογιστικού νέφους ως μέρους των λειτουργιών τους, τόσο ως προμηθευτές όσο και ως καταναλωτές. Υπάρχει βέβαια και η άλλη πλευρά, η οποία περιλαμβάνει πελάτες και προμηθευτές οι οποίοι εκφράζουν την ανασφάλεια τους σχετικά με τη διαθεσιμότητα, δέσμευση, νομοθεσία, απόδοση, ασφάλεια μίας πλατφόρμας υπολογιστικού νέφους. Ένα από τα σημαντικά κριτήρια που λαμβάνεται υπόψη από τους πελάτες στην απόφαση τους να εμπιστευτούν υποδομές υπολογιστικού νέφους για τις εφαρμογές και τα δεδομένα τους είναι όντως η απόδοση και η αξιοπιστία. Συνεπώς το ερώτημα που τίθεται είναι αν υπάρχουν ήδη διαθέσιμα προς τους διαχειριστές υπολογιστικών υποδομών τα απαραίτητα εργαλεία για τον συνεχή έλεγχο και αξιολόγηση της απόδοσης των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η απόδοση μετριέται με βάση συγκεκριμένες μετρικές που αφορούν τους παρεχόμενους πόρους (για παράδειγμα προσφερόμενη υπολογιστική ισχύ, ή προσφερόμενη μνήμη, κα) και συγκρίνεται με στόχους που έχουν οριστεί εκ των προτέρων ως μέρος ενός συμβολαίου με τον εκάστοτε πάροχο (Service Level Agreement – SLA). Στη παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η ενοποίηση της βιβλιοθήκης Availability Auditor Library (3ALib) και η προσθήκη της ως επέκταση σε μία ήδη υπάρχουσα βιβλιοθήκη που ονομάζεται Cloud Benchmark tool (Ε. Κεβάνη, 2014). Η ερευνητική υπόθεση που τίθεται προς διερεύνηση στα πλαίσια της διπλωματικής είναι ότι η βιβλιοθήκη 3ALib μπορεί να προσφέρει ένα ενιαίο περιβάλλον εργασίας για το χρήστη / πελάτη του υπολογιστικού νέφους για να παρακολουθεί τα επίπεδα διαθεσιμότητας που ορίζονται από τον πάροχο. Η ενιαία διεπαφή που διατίθεται στον χρήστη/πελάτη κρύβει τις τεχνικές λεπτομέρειες του πίσω μέρους της εφαρμογής και συνολικά η εφαρμογή ολοκληρώνεται με τη βιβλιοθήκη Cloud Benchmark tool. el
heal.abstract More and more companies are seriously considering the possibility to use the services of a cloud computing as part of their functions, both as suppliers and as consumers. Of course there is another side, which includes customers and suppliers who express their uncertainty about the availability, commitment, legislation, performance and security of a cloud computing platform. One of the important criteria to be considered by the customers in their decision to tr ust cloud computing infrastructure for applications and data performance and reliability are indeed. Therefore the question that arises is whether there are already available to the computing infrastructure managers the necessary tools for the continuous m onitoring and evaluation of service performance. Performance is measured based on specific metrics related to the provided resources (for example offered computing power, or offered memory, etc.) and compared with objectives set in advance as part of a con tract with the provider (Service Level Agreement - SLA) . In this dissertation work we examine the implementation of Availability Auditor Library (3ALib) as an extension of an existing library that has been developed and is called Cloud Benchmark tool ( ( Ε . Κεβάνη , 2014) ). The research hypothesis put up for investigation in this research work is that the library 3ALib can provide a single interface for the user / client cloud computing to monitor availability levels specified by the provider. The single in terface available to the user / client hides the technical details of the back of the application and overall the application is completed with the Cloud Benchmark tool library. en
heal.advisorName Βαρβαρίγου, Θεοδώρα el
heal.committeeMemberName Λούμος, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Καγιάφας, Ελευθέριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής και Συστημάτων Πληροφορικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 63 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής