HEAL DSpace

Μελέτη της αντοχής γάστρας πλοίου με τη μέθοδο των κύριων τάσεων

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Παπαδόπουλος, Χρήστος el
dc.contributor.author Papadopoulos, Christos en
dc.date.accessioned 2017-05-15T11:40:55Z
dc.date.available 2017-05-15T11:40:55Z
dc.date.issued 2017-05-15
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44879
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14123
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Αντοχή γάστρας el
dc.subject Θεωρία Euler-Bernoulli el
dc.subject Προγραμματισμός MATLAB el
dc.subject Υδροστατική ήρεμου νερού el
dc.subject Κάμψη el
dc.subject Hull strength en
dc.subject Euler-Bernoulli theory en
dc.subject MATLAB programming en
dc.subject Calm water hydrostatics en
dc.subject Bending en
dc.title Μελέτη της αντοχής γάστρας πλοίου με τη μέθοδο των κύριων τάσεων el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Αντοχή πλοίου el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/ea72e8e21083658944c53d631a83bc36101c1fcd
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2016-12-09
heal.abstract Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάπτυξη προγράμματος σε περιβάλλον MATLAB, το οποίο να υπολογίζει τις κύριες τάσεις στη γάστρα ενός πλοίου και τις ισοτασικές τους καμπύλες με βάση την θεωρία κάμψης Euler-Bernoulli για δεδομένη φόρτωση σε ήρεμο νερό. Πιο συγκεκριμένα ο κώδικας έχοντας ως είσοδο μόνο τη γεωμετρία της γάστρας και την φόρτωση του πλοίου δύναται να υπολογίσει την άντωση, τις διατμητικές δυνάμεις και καμπτικές ροπές. Αναπτύχθηκε ώστε να αναγνωρίζει διάφορα κατασκευαστικά στοιχεία ως γεωμετρικές οντότητες και να υπολογίζει τις ορθές, τις διατμητικές τάσεις και στη συνέχεια τις κύριες τάσεις και τις τάσεις Von Mises. Ο κώδικας έχει τη δυνατότητα, σε αντίθεση με άλλες παρόμοιες μελέτες, να κάνει αυτούς τους υπολογισμούς για οποιαδήποτε γεωμετρία συμβατικής γάστρας ή ακόμα και για την ίδια γάστρα με προσθαφαίρεση κατασκευαστικών στοιχείων. Το πρόγραμμα αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώστε να λαμβάνονται γρήγορες εκτιμήσεις του μεγέθους των τάσεων και των κρίσιμων περιοχών πριν γίνει μια λεπτομερέστερη μελέτη με πεπερασμένα στοιχεία. el
heal.abstract The scope of this thesis is the development of a program in MATLAB suite, which computes the principal stresses of a ship's hull and their isocurves using Euler-Bernoulli bending theory for still water bending. Specifically the code can calculate the buoyancy, the shear forces and bending moments of the ship's hull using the weight curve and hull geometry as inputs only. It was developed so as to recognize several structural components represented by geometric entities and calculate the normal stresses, the shear stresses, the principal stresses and the Von Mises stresses. The code is able to perform these calculations for any regular hull geometry or even for the same hull using modifications, in contrast to other similar research. The program can be used in order to obtain quick estimates of the stresses' magnitude and of the danger zones before a more precise FEM calculation. en
heal.advisorName Καρύδης, Πέτρος el
heal.committeeMemberName Καρύδης, Πέτρος el
heal.committeeMemberName Σαμουηλίδης, Εμμανουήλ el
heal.committeeMemberName Ευταξιόπουλος, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θαλάσσιων Κατασκευών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 172 σ.
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα