dc.contributor.author | Αγριόμαλλος, Πέτρος | el |
dc.contributor.author | Agriomallos, Petros | en |
dc.date.accessioned | 2017-05-22T12:04:36Z | |
dc.date.available | 2017-05-22T12:04:36Z | |
dc.date.issued | 2017-05-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44904 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11804 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Υβριδικό σύστημα προώθησης τρένου | el |
dc.subject | Κυψέλη καυσίμου | el |
dc.subject | Ασαφής έλεγχος | el |
dc.subject | Διαδοχικός έλεγχος | el |
dc.subject | Έλεγχος λειτουργιών | el |
dc.subject | Hybrid system traction for electric train | en |
dc.subject | Fuel cell | el |
dc.subject | Operation mode control | el |
dc.subject | Cascade control | el |
dc.subject | Fuzzy logic control | el |
dc.title | Στρατηγικές ελέγχου υβριδικού τρένου υψηλής ισχύος, τροφοδοτούμενο από κυψέλες καυσίμου, μπαταρίες και υπερπυκνωτή | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ηλεκτροκίνητα και υβριδικά οχήματα | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/4ee3c92831f9496746957f8b445be8fd1b1a2b25 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-03-20 | |
heal.abstract | The constantly increasing demand for cleaner and more enviromentally friendly means of Transportation, motivated scientists of the past century to make innovative changes and introduce the electification in the field of mass transport. Developments in power electronics, in the quality of electric power network, as well as in computer systems, paved the way to more secure, more relaxing and in general more mature electric means of Transportation. The train, among the pioneers in the development of electrification, has played a significant role in the evolution of society worldwide. In the modern era, that of hybridization, studies are conducted in order to take advantage of the benefits of the -above mentioned- two ”worlds”, that is : the independence of electric power from power transmission lines, which will reduce - among others- the power- lines maintainance costs, as well as the preservation of a realistic milleage for the hybrid train. The hybrid trains, which are examined in an experimental level, have fuel cells as a main power source, where the use of battaries and supercapacitors, as energy storage systems, is essential both for the sufficient supply and for the fast responsiveness of traction loads alternations. Studies include both real experiments - where sensitive variables are being controlled through a series of real life scenarios - and computational experiments, where the aforementioned variables are used for software development in order to optimise the use of the three power sources, with hydrogen consumption in particular. The major subject of this diploma thesis is the modeling of a hybrid traction system of a train in the computational environment of Simulink, along with the simulation, the comparison and logical conclusions between three implemented energy management strategies, these are: Operation Mode Control (OMC), Cascade Control (CC), Fuzzy Logic Control (FLC). | en |
heal.abstract | Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για καθαρότερα και φιλικότερα προς το περιβάλλον μέσα μεταφοράς, οδήγησε τον τελευταίο αιώνα σε μία προσπάθεια εξηλεκτρισμού αυτών. Εξελίξεις κυρίως στον τομέα των ηλεκτρονικών ισχύος, της ποιότητας παρο- χής ρεύματος από το δίκτυο, καθώς και των υπολογιστικών συστημάτων, είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ασφάλειας, της αυτονομίας και εν γένει ωρίμασαν την χρηστικότητα των ηλεκτρικών μέσων μεταφοράς. Μεταξύ των πρωτοπόρων μέσων στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης είναι και το τρένο, του οποίου η χρήση βοήθησε σημαντικά στην εξέλιξη των πόλεων και των κοι- νωνιών παγκοσμίως. Στη σύγχρονη εποχή όμως, όπου η υβριδοποίηση καταλλήγει να έχει την κυρίαρχη τάση, γίνονται μελέτες για την εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων των δύο παραπάνω ”κόσμων”, τα οποία είναι : η ανεξαρτητοποίηση των τρένων από το δημόσιο δίκτυο παροχής, μειώνοντας κατ’αυτόν τον τρόπο σε σημαντικό βαθμό τα έξοδα συντήρησης των γραμμών, καθώς και η διατήρηση της αυτονομίας των υβριδικών τρένων σε ρεαλιστικά επίπεδα. Τα υβριδικά συστήματα τρένων, τα οποία εξετάζονται σε πειραματικό στάδιο, έχουν ως κύρια παροχή ηλεκτρικού φορτίου τις κυψέλες καυσίμου, ενώ η χρήση μπαταριών και υπερπυκνωτών, ως συστήματα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, είναι υψίστης σημασίας τόσο για την πλήρη κάλυψη του ζητούμενου φορτίου, όσο και για την ταχύτατη αποκρισιμότητα τους στις απαιτούμενες εναλλαγές του φορτίου. Οι μελέτες περιλαμβάνουν πειράματα, τα οποία γίνονται τόσο σε πραγματικές συνθήκες χρήσης ενός υβριδικού τρένου και έχουν ως σκοπό τη συλλογή της πραγματικής συμπεριφοράς των μεταβλητών, όσο και σε υπολογιστικά μοντέλα που έχουν ως σκοπό τη χρησιμοποίηση των μετρούμενων μεταβλητών στην ανάπτυξη του κατάλληλου λο- γισμικού για την βέλτιστη εκμετάλλευση των πηγών, πετυχαίνοντας μέγιστη δυνατή αυτονομία. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η μοντελοποίηση ενός υβριδικού συστήματος τρένου στο υπολογιστικό περιβάλον του Simulink, καθώς και η προσομοί- ωση, η σύγκριση και η εξαγωγή συμπερασμάτων για την αποτελεσματικότητα τριών διαφορετικών τεχνικών ελέγχου - ενδεικτικά: Operation Mode Control (OMC), Cascade Control (CC), Fuzzy Logic Control (FLC). | el |
heal.advisorName | Χατζηαργυρίου, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Χατζηαργυρίου, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαθανασίου, Σταύρος | el |
heal.committeeMemberName | Γεωργιλάκης, Παύλος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 104 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: