dc.contributor.author |
Μανθόπουλος, Ανδρέας
|
el |
dc.contributor.author |
Manthopoulos, Andreas
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-05-22T12:14:40Z |
|
dc.date.available |
2017-05-22T12:14:40Z |
|
dc.date.issued |
2017-05-22 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44905 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.11820 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Επαγωγική φόρτιση |
el |
dc.subject |
Ηλεκτρικά οχήματαr |
el |
dc.subject |
Διάκενο |
en |
dc.subject |
Μετατόπιση |
en |
dc.subject |
DD συζεύκτης |
en |
dc.subject |
DDQ συζεύκτης |
en |
dc.subject |
BP συζεύκτης |
en |
dc.subject |
Κυκλικός συζεύκτης |
en |
dc.subject |
Ansoft Maxwell |
en |
dc.subject |
Inductive charging |
en |
dc.subject |
Electric vehicle |
en |
dc.subject |
Air gap |
en |
dc.subject |
Misalignment |
en |
dc.subject |
DD coupler |
en |
dc.subject |
DDQ coupler |
en |
dc.subject |
BP coupler |
en |
dc.subject |
Circular coupler |
en |
dc.title |
Μαγνητοστατική ανάλυση και σύγκριση διατάξεων με δύο πόλους για τη στατική επαγωγική φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων |
el |
dc.title |
Magnetostatic analysis and comparison with two-pole couples in static inductive charging of electric vehicles |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Ηλεκτροκίνητα και υβριδικά οχήματα |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/4ee3c92831f9496746957f8b445be8fd1b1a2b25 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-03-20 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι η μελέτη και η σύγκριση μεταξύ συζευκτών δύο πόλων στην στατική επαγωγική φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων. Το σύνολο της μαγνητοστατικής ανάλυσης των διατάξεων έλαβε χώρα στο υπολογιστικό πρόγραμμα Maxwell, το οποίο και παρουσιάστηκε λειτουργικά. Αρχικά μελετήθηκε η πιο απλή διάταξη δύο πόλων (η DD διάταξη) ως προς την ικανότητα επίτευξης ισχύος σε διάφορα διάκενα, αλλά και την ανοχή της σε οριζόντια μετατόπιση. Εξετάσθηκαν τρία διαφορετικά επίπεδα ισχύος, καθώς και τρία διαφορετικά μεγέθη για τη συγκεκριμένη διάταξη. Πραγματοποιήθηκε, επίσης, σύγκριση με μία διάταξη δύο πόλων που χρησιμοποιεί ένα επιπλέον Q πηνίο (DDQ διάταξη), με την ίδια μεθοδολογία, αποσκοπώντας στην ανάλυση της συνεισφοράς του επιπλέον πηνίου στο δευτερεύον στοιχείο της διάταξης. Στη συνέχεια, προχωρήσαμε στη σύγκρισή των διατάξεων αυτών με μία νέα BP διάταξη, με χαρακτηριστικό την επικάλυψη των πηνίων της στο δευτερεύον, εξάγοντας συμπεράσματα για την συμπεριφορά τους, τόσο ως προς την απόδοση ισχύος, όσο και στην ανοχή σε μετατόπιση, αλλά και την εξοικονόμηση υλικών. Συγκρίθηκε επίσης η συμπεριφορά των διατάξεων δύο πόλων με την πιο κλασική και αντιπροσωπευτική διάταξη ενός πόλου: την κυκλική διάταξη. Ειδικότερα εξετάσθηκε μία κυκλική διάταξη με ράβδους φερρίτη, καθώς και η δυνατότητα συνδυασμού της διάταξης αυτής με τον DD συζεύκτη. Τέλος, εξετάσθηκε η λειτουργία των συζευκτών DDQ και BP με τον κυκλικό συζεύκτη στη θέση του πρωτεύοντος. |
el |
heal.abstract |
The scope of this thesis is built is to study two-pole couplers in static inductive charging of electric vehicles. The magnetostatic analysis of the studied pads took place at Maxwell computer software. To begin with, the simplest pad of two poles (DD pad) has been studied concerning its ability of power transfer at different air gaps, and its tolerance to horizontal misalignment. Three different power levels and three different sizes for that particular pad have been examined. The DD pad has been compared to a pad of two poles using an additional coil (DDQ pad), aiming to analyze the contribution of the additional coil in the secondary coupler. In addition, a BP with two identical, partially overlapped and mutually decoupled coils has also been studied and compared with the rest of the pads. Conclusions are drawn on the behavior of the two-pole pads regarding both their power transfer ability and their tolerance in misalignment. Their power transfer ability has also been studied according to the use of Litz wire and ferrite material. Also, we compared the behavior of the two-pole devices with the most classic and representative one pole pad: the circular pad. Particularly, a circular pad with ferrite rods has been compared with the examined two pole pads, while also investigating whether the circular pad can effectively operate with a DD pad. Finally, the operation between a primary circular pad and a DDQ or a BP pad as a secondary has been studied, in order to observe the tolerance in misalignment and the power transfer ability among the different pads. |
en |
heal.advisorName |
Χατζηαργυρίου, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Παπαθανασίου, Σταύρος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γεωργιλάκης, Παύλος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
148 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|