dc.contributor.author |
Σταύρου, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Stavrou, Georgios
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-05-24T11:00:43Z |
|
dc.date.available |
2017-05-24T11:00:43Z |
|
dc.date.issued |
2017-05-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44922 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13980 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Εικονική πραγματικότητα |
el |
dc.subject |
Προγραμματισμός |
el |
dc.subject |
Τρισδιάστατα γραφικά |
el |
dc.subject |
Περιφερειακές συσκευές υπολογιστών |
el |
dc.subject |
Μηχανή παιχνιδιών |
el |
dc.subject |
Computer |
en |
dc.subject |
Virtual reality |
en |
dc.subject |
Unity3D |
en |
dc.subject |
C# |
en |
dc.subject |
Programming |
en |
dc.title |
Χρήση της βιβλιοθήκης λογισμικού VRPN για τη συνεργασία περιφερειακού εξοπλισμού εικονικής πραγματικότητας με το περιβάλλον UNITY3D |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.secondaryTitle |
Use of VRPN library with the view to connecting virtual reality peripheral devices with the game engine UNITY3D |
en |
heal.classification |
Επιστήμη των υπολογιστών |
el |
heal.classification |
Προγραμματισμός C# |
el |
heal.classification |
Unity3D |
en |
heal.classification |
Computer science |
en |
heal.classification |
Virtual reality |
en |
heal.classification |
C# Programming |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-03-23 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διασύνδεση του εξοπλισμού του εργαστηρίου εικονικής πραγματικότητας της σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών, συγκεκριμένα του ηλεκτρομαγνητικού συστήματος εντοπισμού αισθητήρων Flock of Birds της εταιρίας www.ascension-tech.com, τα γάντια εικονικής πραγματικότητας της εταιρίας 5DT, το ποντίκι έξι βαθμών
ελευθερίας (6DOF) 3D Space Navigator καθώς και το σύστημα ανίχνευσης κίνησης με υπέρυθρες κάμερες της εταιρίας www.ar-tracking.com με την μηχανή παιχνιδιών (Game Engine) Unity3D διαμέσου της βιβλιοθήκης VRPN. Αρχικά, έγινε η διασύνδεση των παραπάνω συσκευών σε τοπικό επίπεδο με απευθείας σύνδεση τους σε Serial αλλά και USB θύρα του υπολογιστή σταθμού,
καθώς και μέσω τοπικού δικτύου TCP/IP. Στην συνέχεια, πραγματοποιήθηκε μετάφραση (Compile) του διαθέσιμου πηγαίου
κώδικα με την βοήθεια του Visual Studio για αρχιτεκτονική επεξεργαστή AMD64 και ενσωματώθηκε η παραχθείσα νέα βιβλιοθήκη VRPNWrapper.dll στην εφαρμογή Unity3D 64 Bit Ver. 5.5. Ακολούθως εμπλουτίστηκε η βιβλιοθήκη του VRPNServer με σκοπό την επίτευξη της επικοινωνίας των περιφερειακών
συσκευών με τον Unity3D με μεσολάβηση του VRPNWrapper.dll.
Τέλος, δημιουργήθηκε ένα εικονικό περιβάλλον στο οποίο ο χρήστης δύναται να αλληλοεπιδράσει με αντικείμενα και να περιηγηθεί στον χώρο με την χρήση των περιφερειακών συσκευών. |
el |
heal.advisorName |
Γκίνης, Αλέξανδρος - Αλβέρτος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ζαραφωνίτης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κακλής, Παναγιώτης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Μελέτης Πλοίου και Θαλάσσιων Μεταφορών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
99 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|