HEAL DSpace

Environmental challenges in Shipping Industry meeting the Air Emissions requirements. Techno economic analysis of the current solutions (LNG as fuel, Scrubbers, MGO)

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κιαδήμος, Γεώργιος el
dc.contributor.author Kiadimos, Georgios en
dc.date.accessioned 2017-05-30T10:37:41Z
dc.date.available 2017-05-30T10:37:41Z
dc.date.issued 2017-05-30
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44940
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6985
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “ Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Environmental en
dc.subject Air Emissions in Shipping en
dc.subject LNG as fuel en
dc.subject Class approval en
dc.subject Modification en
dc.subject Φυσικό Αέριο el
dc.subject Ναυτιλία el
dc.subject Αέριοι ρύποι el
dc.subject Εκπομπές ρύπων el
dc.title Environmental challenges in Shipping Industry meeting the Air Emissions requirements. Techno economic analysis of the current solutions (LNG as fuel, Scrubbers, MGO) en
dc.title Προκλήσεις στη Ναυτιλία σχετικές με τις εκπομπές αερίων ρύπων. Τεχνοοικονομική μελέτη και ανάλυση εφαρμογής τών υπαρχούσων λύσεων (LNG as fuel, Scrubbers, MGO) el
heal.type masterThesis
heal.classification ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ el
heal.language en
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-01-26
heal.abstract Περιγραφή της ισχύουσας και της επερχόμενης νομοθεσιάς σχετικά με τις περιβαντολογικούς κανονισμούς στήν Ναυτιλία. Σε αυτήν την Μέτα-πτυχιακή εργασία περιγράφεται μια οικονομοτεχνική μελέτη σύγκρισης του Φυσικού αερίου ώς καύσιμο, τών Scrubbers, σε σχέση με την χρήση του MGO, σε επίπεδο μετασκευής υπαρχόντων ή νεότευκτων πλοίων. Γίνεται μία ανάλυση κόστους μετασκεύης, αναφέρονται Κανονισμοί (Νηογνώμονες, ΙΜΟ) όπου θα εφαρμοσθούν σε κάθε μετασκευή. Ανάλυση χρηματοδοτικών εργαλείων (ΕΕ, ΗΠΑ), κόστος Κεφαλαίων και χρόνος απόσβεσης. Επίσης γίνεται μία περιγραφή τής ισχύουσας αγοράς σε σχέση με το παγκόσμιο οικονομικό καθεστός. el
heal.abstract Due to the recent decision of Marine Environment Protection Committee (MEPC), meeting for its 70th session set the implementation of a global sulphur cap of 0.50% m/m (mass/mass) in 2020, triggered the global Shipping community to adopt to the new progressive stricter regulations in order to control emissions from ships, including Sulphur oxides (SOx) and nitrous oxides (NOx) -The intention of this post graduate thesis is to provide a useful tool with the pros and the cons of the investment and retrofit of the new technologies such as using gas as a fuel or the usage of the exhaust gas cleaning systems or “scrubbers”, which “clean” the emissions before they are released into the atmosphere, in comparison with the continuation of using of low-Sulphur compliant fuel oil, from both economic and technical point of view. en
heal.advisorName Βεντίκος, Νικόλαος el
heal.committeeMemberName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Ζαραφωνίτης, Γεώργιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 228 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα