dc.contributor.author | Κιαδήμος, Γεώργιος | el |
dc.contributor.author | Kiadimos, Georgios | en |
dc.date.accessioned | 2017-05-30T10:37:41Z | |
dc.date.available | 2017-05-30T10:37:41Z | |
dc.date.issued | 2017-05-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44940 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6985 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “ Ναυτική και Θαλάσσια Τεχνολογία και Επιστήμη” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Environmental | en |
dc.subject | Air Emissions in Shipping | en |
dc.subject | LNG as fuel | en |
dc.subject | Class approval | en |
dc.subject | Modification | en |
dc.subject | Φυσικό Αέριο | el |
dc.subject | Ναυτιλία | el |
dc.subject | Αέριοι ρύποι | el |
dc.subject | Εκπομπές ρύπων | el |
dc.title | Environmental challenges in Shipping Industry meeting the Air Emissions requirements. Techno economic analysis of the current solutions (LNG as fuel, Scrubbers, MGO) | en |
dc.title | Προκλήσεις στη Ναυτιλία σχετικές με τις εκπομπές αερίων ρύπων. Τεχνοοικονομική μελέτη και ανάλυση εφαρμογής τών υπαρχούσων λύσεων (LNG as fuel, Scrubbers, MGO) | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ | el |
heal.language | en | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-01-26 | |
heal.abstract | Περιγραφή της ισχύουσας και της επερχόμενης νομοθεσιάς σχετικά με τις περιβαντολογικούς κανονισμούς στήν Ναυτιλία. Σε αυτήν την Μέτα-πτυχιακή εργασία περιγράφεται μια οικονομοτεχνική μελέτη σύγκρισης του Φυσικού αερίου ώς καύσιμο, τών Scrubbers, σε σχέση με την χρήση του MGO, σε επίπεδο μετασκευής υπαρχόντων ή νεότευκτων πλοίων. Γίνεται μία ανάλυση κόστους μετασκεύης, αναφέρονται Κανονισμοί (Νηογνώμονες, ΙΜΟ) όπου θα εφαρμοσθούν σε κάθε μετασκευή. Ανάλυση χρηματοδοτικών εργαλείων (ΕΕ, ΗΠΑ), κόστος Κεφαλαίων και χρόνος απόσβεσης. Επίσης γίνεται μία περιγραφή τής ισχύουσας αγοράς σε σχέση με το παγκόσμιο οικονομικό καθεστός. | el |
heal.abstract | Due to the recent decision of Marine Environment Protection Committee (MEPC), meeting for its 70th session set the implementation of a global sulphur cap of 0.50% m/m (mass/mass) in 2020, triggered the global Shipping community to adopt to the new progressive stricter regulations in order to control emissions from ships, including Sulphur oxides (SOx) and nitrous oxides (NOx) -The intention of this post graduate thesis is to provide a useful tool with the pros and the cons of the investment and retrofit of the new technologies such as using gas as a fuel or the usage of the exhaust gas cleaning systems or “scrubbers”, which “clean” the emissions before they are released into the atmosphere, in comparison with the continuation of using of low-Sulphur compliant fuel oil, from both economic and technical point of view. | en |
heal.advisorName | Βεντίκος, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ζαραφωνίτης, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 228 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: