HEAL DSpace

Μάρκετινγκ Τραπεζικών Προϊόντων και Υπηρεσιών

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Παρασκευάς, Δημήτρης el
dc.contributor.author Paraskevas, Dimitrios el
dc.date.accessioned 2017-06-12T08:42:19Z
dc.date.available 2017-06-12T08:42:19Z
dc.date.issued 2017-06-12
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44981
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14135
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) " Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)" el
dc.rights Default License
dc.subject Διαφήμιση el
dc.subject Τράπεζες el
dc.subject Σύγχρονη τραπεζική el
dc.subject Marketing el
dc.title Μάρκετινγκ Τραπεζικών Προϊόντων και Υπηρεσιών el
heal.type bachelorThesis
heal.classification ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/c3a1da3115657f2b139eb55bf0676d433c15b3bd
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-02-22
heal.abstract Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται το θεωρητικό υπόβαθρο των μεθόδων μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν τα τραπεζικά ιδρύματα στην χώρα μας, ώστε να προσεγγίσουν τον δυνητικό πελάτη αναδεικνύοντας παράλληλα τις μη εκφρασμένες του ανάγκες. el
heal.advisorName Πανόπουλος, Αναστάσιος el
heal.committeeMemberName Πανηγυράκης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Θεοδωρίδης, Προκόπιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record