dc.contributor.author | Τσιάρα, Αρετή | el |
dc.contributor.author | Tsiara, Areti | en |
dc.date.accessioned | 2017-06-12T09:12:45Z | |
dc.date.issued | 2017-06-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/44991 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7040 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Επιστήμη και Τεχνολογία Υλικών" | en |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Φορτίο κατάρρευσης | el |
dc.subject | Δοχεία αλουμινίου | el |
dc.subject | Απορρόφηση ενέργειας | el |
dc.subject | Πλαστική παραμόρφωση | el |
dc.subject | Αντοχή έναντι πρόσκρουσης | el |
dc.subject | Crushing load | en |
dc.subject | Aluminum can | el |
dc.subject | Energy absorption | el |
dc.subject | Plastic deformation | el |
dc.subject | Crashworthiness | el |
dc.title | Σχεδιασμός μεταλλικής κατασκευής απορρόφησης ενέργειας σε περίπτωση σύγκρουσης. Επίδραση των συνθηκών περιορισμού των άκρων. | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Crashworthiness | el |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99005429 | |
heal.dateAvailable | 2018-06-11T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-02-28 | |
heal.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία ανήκει στην κατηγορία θεμάτων που αφορούν την αντοχή σε σύγκρούση (crashworthiness) και συγκεκριμένα στην συμπεριφορά μιας κατασκευής απορρόφησης ενέργειας σε περίπτωση πρόσκρουσης. Σκοπός της μεταπτυχιακής εργασίας είναι να εξεταστεί η συμπεριφορά διάταξης τεσσάρων κυλινδρικών δοχείων αλουμινίου στα οποία έχουν περιοριστεί τα άκρα τους με τη βοήθεια μιας μεταλλικής κατασκευής που δημιουργήθηκε για αυτό το λόγο. Για να μελετηθεί η συμπεριφορά της παραπάνω διάταξης έγιναν πειραματικές δοκιμές σύνθλιψης σε πρέσα δοκιμών χρησιμοποιώντας τρία μεγέθη δοκιμίων (μικρά, μεσαία και μεγάλα), ενώ για κάθε δοκιμή έγιναν και δυο ακόμα επαναληπτικές (τρεις συνολικά δοκιμές). Τέλος, έγινε σύγκριση της διάταξης των τεσσάρων δοχείων με τη συμπεριφορά της αντίστοιχης διάταξης του ενός μεμονωμένου δοχέιου για το οποίο έγιναν επίσης τρεις δοκιμές για κάθε περίπτωση (μικρό, μεσαίο, μεγάλο δοκίμιο). Οι παραπάνω πειραματικές δοκιμές έγιναν τόσο για ταχύτητα συμπίεσης v=20mm/min όσο και για v=500mm/min. Η μεταπτυχιακή εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το πειραματικό. Στο θεωρητικό κομμάτι περιλαμβάνονται δυο ενότητες. Η πρώτη ενότητα αναφέρεται σε στοιχεία απορρόφησης ενέργειας και η δεύτερη στο αλουμίνιο, την ανακύκλωση του αλουμινίου και στον τρόπο κατασκευής κυλινδρικών δοχείων αλουμινίου. Το πειραματικό μέρος περιλαμβάνει εφτά ενότητες. Η πρώτη ενότητα αναφέρεται στο σχεδιασμό και την κατασκευή των δοκιμίων και η δεύτερη στον πειραματικό εξοπλισμό που χρησιμοποιήθηκε. Στην τρίτη ενότητα γίνεται η περιγραφή των πειραματικών δοκιμών σύνθλιψης, ενώ στην τέταρτη ενότητα παρουσιάζονται με μορφή διαγραμμάτων φορτίου-μετατόπισης εμβόλου, τα αποτελέσματα των πειραματικών δοκιμών σύνθλιψης. Στην πέμπτη ενότητα γίνεται σύγκριση του συνόλου των δοκιμών ενώ στην έκτη ενότητα γίνεται σύγκριση διαγραμμάτων και μέσων φορτίων μεταλλικής διάταξης 4 δοκιμίων σε σχέση με αυτά του ενός δοκιμίου. Ακολουθεί η έβδομη ενότητα με τα συμπεράσματα και με προτάσεις για μελλοντική έρευνα. | el |
heal.advisorName | Μανωλάκος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Μανωλάκος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Κοντού, Ευαγγελία | el |
heal.committeeMemberName | Μαρκόπουλος, Άγγελος | el |
heal.academicPublisher | Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: