HEAL DSpace

Σχεδιασμός και οικονομοτεχνική αξιολόγηση επιπυθμένιας σήραγγας για τη ζεύξη Σαλαμίνα-Περάματος

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Λιώρης, Λουκάς el
dc.contributor.author Lioris, Loukas en
dc.date.accessioned 2017-06-12T09:35:59Z
dc.date.available 2017-06-12T09:35:59Z
dc.date.issued 2017-06-12
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45006
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6573
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων" el
dc.rights Default License
dc.subject Υποθαλάσσια ζεύξη el
dc.subject Ζεύξη el
dc.subject Επιπυθμένια ζεύξη el
dc.subject Οικονομοτεχνική μελέτη el
dc.subject Crossing en
dc.subject Immersed-Tube el
dc.subject Σαλαμίνα el
dc.subject Salamis el
dc.subject Feasibility el
dc.subject Tunnel el
dc.title Σχεδιασμός και οικονομοτεχνική αξιολόγηση επιπυθμένιας σήραγγας για τη ζεύξη Σαλαμίνα-Περάματος el
dc.title Design and feasibility evaluation of the immersed-tube tunnel for the salamis-perama crossing en
dc.contributor.department Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων el
heal.type masterThesis
heal.classification Υπόγεια Έργα el
heal.classification ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ el
heal.classification Underground Works en
heal.classification GEOTECHNICAL ENGINEERING el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/cb16f7de16f322f2114874eda44f02fe72165c84
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/cb16f7de16f322f2114874eda44f02fe72165c84
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-03-03
heal.abstract Θέμα της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός μόνιμης ζεύξης της νήσου Σαλαμίνος με το Πέραμα. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται η γενική παρουσίαση του Έργου αυτού, από την επιλογή του τρόπου ζεύξης έως τον τρόπο κατασκευής και λειτουργίας του και επιχειρείται μια αξιολόγηση του επενδυτικού αυτού σχεδίου. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται το πρόβλημα που προκύπτει από την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαλαμίνας με την Αττική και προτείνεται η κατασκευή μόνιμης οδικής ζεύξης για την επίλυσή του, ενώ στη συνέχεια επισημαίνονται οι βασικότεροι παράγοντες που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την επιλογή της βέλτιστης λύσης. Στο δεύτερο μέρος, δίνονται γενικές πληροφορίες για τις ζεύξεις πορθμών και αξιολογούνται οι πιθανοί τρόποι σύνδεσης της Σαλαμίνας με το Πέραμα, όπου επιλέγεται εν τέλει η υποπυθμένια οδική σήραγγα. Στο τρίτο μέρος της εργασίας, γίνεται ο σχεδιασμός της σήραγγας, κατά τον οποίον επιλέγεται η χάραξη και η βέλτιστη διατομή της. Στη συνέχεια, αναλύονται οι μέθοδοι κατασκευής των επιπυθμένιων σηράγγων οι οποίοι κι θα εφαρμοστούν για το υπό ανάλυση Έργο. Στο τέταρτο και τελευταίο μέρος της εργασίας, καταστρώνεται το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του Έργου και υπολογίζεται το ύψος του προϋπολογισμού. Ακόμη, επιχειρείται η οικονομική αξιολόγηση του επενδυτικού σχεδίου με τη χρήση σχετικών κριτηρίων (IRR & NPV), μία ανάλυση ευαισθησίας και τέλος μια πιθανολογική ανάλυση με προσομοίωση Monte Carlo. Με τις μεθόδους αυτές, αναδεικνύονται η κερδοφορία του Έργου και η ευαισθησία της επένδυσης στις μεταβολές των οικονομικών δεδομένων αντίστοιχα. el
heal.abstract The subject of this master’s thesis is the design of a permanent crossing of the Salamis-Perama Strait. A general presentation of this project is organized, containing the whole process, from the selection of the crossing method, to its construction and operation and after that, a financial analysis of the investment is attempted. The thesis consists of four parts. In the first one, the problem caused by the ferry boat connection of the Salamis Island with Attica is presented and followed by the suggestion of the construction of a permanent road connection, as a solution of the problem mentioned. Afterwards, the main factors concerning the selection of the best solution are presented. In the second part, general information regarding strait crossing is provided and the possible solutions for the Perama – Salamis Crossing are evaluated, before the immersed – tube tunnel final election. In the third part of this master’s thesis the design of the tunnel is analyzed, where the tunnel alignment and the most suitable cross – section are selected. Moreover, there is a detailed description of the immersed – tube tunnels construction methods which will be implemented to the project. In the final -fourth- part, the project schedule is set and the budget is estimated. Furthermore, a financial assessment of the investment is attempted, using proper criteria, such as NPV and IRR, followed by a sensitivity analysis and a probabilistic analysis using the Monte Carlo stimulation. Finally, the value and the profitability of the project is proved. en
heal.advisorName Μπενάρδος, Ανδρέας el
heal.advisorName Benardos, Andreas en
heal.committeeMemberName Νομικός, Παύλος el
heal.committeeMemberName Δαμίγος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Nomikos, Paul el
heal.committeeMemberName Damigos, Dimitrios el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων Μεταλλουργών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 151 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής