HEAL DSpace

Museum Marketing_Παράγοντες διαμόρφωσης της Μουσειακής Εμπειρίας

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Κρασσά, Χρυσούλα el
dc.contributor.author Krassa, Chrysoula en
dc.date.accessioned 2017-06-12T09:37:21Z
dc.date.available 2017-06-12T09:37:21Z
dc.date.issued 2017-06-12
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45008
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.6960
dc.description Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μεταπτυχιακή εργασία. Διεπιστημονικό - Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) "Athens MBA" el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Μουσειακό μάρκετινγκ el
dc.subject Αρχιτεκτονική και Μάρκετινγκ el
dc.subject Εικονικά Μουσεία el
dc.subject Διαδραστικό Μουσείο el
dc.subject Παράγοντες διαμόρφωσης της Μουσειακής Εμπειρίας el
dc.subject Museum Marketing en
dc.subject Architecture and Marketing el
dc.subject Virtual Museum el
dc.title Museum Marketing_Παράγοντες διαμόρφωσης της Μουσειακής Εμπειρίας el
heal.type masterThesis
heal.classification Μάρκετινγκ el
heal.classification Μουσειακό Μάρκετινγκ el
heal.classification Marketing en
heal.classification Museum Marketing en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-02-16
heal.abstract Η έννοια του μουσειακού μάρκετινγκ έχει περάσει από πολλά διαφορετικά στάδια, μέχρι να αποκτήσει τη σημερινή του ερμηνεία και σημασία. Όπως αναφέρει ο Rentschler, ξεκινώντας με την «άρνηση», τα μουσεία συγκέντρωσαν πολλές αντικρουόμενες απόψεις ως προς τον ρόλο και την αποστολή τους, μέχρι να φτάσουν στην «αποκάλυψη». Μέχρι και τη δεκαετία του 1980, όπου το Μάρκετινγκ αναγνωρίζεται ως απαραίτητο εργαλείο για τη βιωσιμότητα των μουσείων και αρχίζει να χρησιμοποιείται προς όφελός τους, εύρισκε αποκλειστική εφαρμογή στον τομέα των εταιρειών και των κερδοσκοπικών επιχειρήσεων. Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει τη διεθνή εμπειρία και έρευνα γύρω από την εξέλιξη του μουσειακού μάρκετινγκ και τη διαμόρφωση της μουσειακής εμπειρίας και να διατυπώσει, μέσω σχετικής έρευνας, ασφαλή συμπεράσματα σχετικά µε τις νέες καινοτόμες τάσεις στο χώρο του μουσειακού μάρκετινγκ, ενισχύοντας τη θεωρητική ανάλυση, που θα προηγηθεί. el
heal.advisorName Πανόπουλος, Αναστάσιος el
heal.committeeMemberName Πανόπουλος, Αναστάσιος el
heal.committeeMemberName Πανηγυράκης, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Θεοδωρίδης, Προκόπιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 118 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα