dc.contributor.author | Χανιώτης, Νικόλαος | el |
dc.contributor.author | Chaniotis, Nikolaos | en |
dc.date.accessioned | 2017-06-12T10:00:32Z | |
dc.date.issued | 2017-06-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45020 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7124 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Σχεδιασμός και Κατασκευή Υπόγειων Έργων” | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Tunnelling | en |
dc.subject | Σήραγγες | el |
dc.subject | Εκσκαψιμότητα | el |
dc.subject | Excavatability | en |
dc.subject | GSI | en |
dc.subject | Συμβατικές Μέθοδοι Διάνοιξης | el |
dc.subject | Conventional means | en |
dc.subject | Βραχώδεις Σχηματισμοί | el |
dc.subject | Παναγοπούλα | el |
dc.subject | Panagopoula | en |
dc.title | Η Εκσκαψιμότητα των Βραχωδών Σχηματισμών στα Υπόγεια Έργα. Εφαρμογή στις Οδικές Σήραγγες της Παναγοπούλας | el |
dc.title | The Excavatability of Rocks in Underground Constructions. Application in Panagopoula Motorway Tunnels. | en |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | ΣΗΡΑΓΓΕΣ | el |
heal.classification | ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ | el |
heal.classification | GEOTECHNICAL ENGINEERING | el |
heal.classification | ΤΕΧΝΙΚΗ ΓΕΩΛΟΓΙΑ | el |
heal.classification | ENGINEERING GEOLOGY | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/a6b5cabf6082a843175b91e83c1a3f0abc245952 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/cb16f7de16f322f2114874eda44f02fe72165c84 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85138670 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/cb16f7de16f322f2114874eda44f02fe72165c84 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/bcf5a87562be4372c34b6a754080bae1785f0a49 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/bcf5a87562be4372c34b6a754080bae1785f0a49 | |
heal.dateAvailable | 2018-06-11T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | embargo | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-02-28 | |
heal.abstract | Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία είναι η εκσκαψιμότητα των βραχωδών σχηματισμών στα υπόγεια μέτωπα εκσκαφής, στα πλαίσια διάνοιξης ενός υπογείου έργου. Στο παρελθόν έχουν κατατεθεί από πολλούς ερευνητές προτάσεις για την ταξινόμηση της εκσκαψιμότητας των βράχων σε υπαίθρια μέτωπα εκσκαφής. Παρ’όλη αυτή την πολυετή και εκτεταμένη έρευνα, ελάχιστες επιστημονικές εργασίες και έρευνες εντοπίστηκαν σχετικά με την εκσκαψιμότητα των βραχωδών υλικών στα υπόγεια μέτωπα, εφαρμόζοντας συμβατικές μεθόδους εκσκαφής. Οι συνθήκες που επικρατούν σε βάθος διαφοροποιούν τα χαρακτηριστικά του βράχου ως προς την εκσκαψιμότητά του, αλλά και τις μεθόδους που εφαρμόζονται για την εξόρυξή του, σε σχέση με εκείνες που επικρατούν σε ανοικτά υπαίθρια μέτωπα εκσκαφής. Με αφορμή αυτά, γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης του προβλήματος μέσω της συλλογής των απαραίτητων στοιχείων και πληροφοριών, ανάλυσης, επεξεργασίας και αξιολόγησης των δεδομένων από περίπου 8,2 Km υπόγειων εκσκαφών, με σκοπό την παραμετροποίησή του και την διερεύνηση της εκσκαψιμότητας των γεωλογικών σχηματισμών που συναντήθηκαν. Τα στοιχεία υπόγειων εκσκαφών που είχαμε στην διάθεσή μας προέρχονται από την μελέτη και την κατασκευή των οδικών σηράγγων που κατασκευάστηκαν στην περιοχή της Παναγοπούλας του Νομού Αχαΐας. Στόχος της Διπλωματικής Εργασίας είναι ο συνδυασμός του συνόλου των διαθέσιμων στοιχείων και πληροφοριών, έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η σύνδεση του τρόπου με τον οποίο έγινε η εκσκαφή κάθε μετώπου με τις παραμέτρους των γεωλογικών σχηματισμών. Για την περίπτωση των γεωυλικών με τη μορφή συσσωματώματος τεμαχών μέσα σε μια κύρια μάζα, όπως είναι τα κροκαλοπαγή, διερευνήθηκε η παράμετρος του βαθμού συγκόλλησης, ενώ για τις βραχόμαζες ο Δείκτης Γεωλογικής Αντοχής (GSI). Τέλος, συνεκτιμώντας όλα τα στοιχεία, προτείνεται μια ταξινόμηση της εκσκαψιμότητας της βραχομάζας στα υπόγεια έργα, με βάση το σύστημα GSI, η οποία βασίστηκε αποκλειστικά σε πραγματικά στοιχεία της κατασκευής των σηράγγων και διερευνάται παράλληλα η επιρροή της αντοχής του πετρώματος σε σημειακή φόρτιση στην εκσκαψιμότητα του βράχου στο μέτωπο εκσκαφής. | el |
heal.abstract | The present Master Thesis study is focusing on the investigation of excavatability of rocky formations at underground excavation faces in the frame of underground works. Rock masses classification methods concerning the open excavations have been suggested by many researchers in the past. Despite the extensive research, only few studies have been found regarding the excavatability of the rock masses at underground excavation faces implementing conventional excavation methods. The prevailing conditions in depth diversify both the rock characteristics regarding its excavatability and the methods that applied for its mining from those prevailing in the open excavations. There is an attempt to approach the problem through the collection of necessary data and information, analyzing, processing and evaluating data from approximately 8,2 Km of underground excavation in order to parameterize and investigate the excavatability of the geological formations. The underground excavation data we had available derived from the design and construction of motorway tunnels constructed in Panagopoula area, Achaia County. The aim of the current thesis is the combination of all available data and information, so as to enable the connection of the way in which every face was excavated, with the parameters of the geological formations. In the case of formations in the form of aggregated rock pieces within a matrix, such as conglomerates, the parameter of welding grade was investigated, while in the case of rock masses the Geological Strength Index (GSI) was examined. Finally, taking into account all the data, the study proposes a classification of excavatability of rock mass in underground works, based on the GSI system, which was based exclusively on the construction actual data of tunnels and also investigates the influence of the rock strength, through the Point Load Index, in excavatability of rocks. | en |
heal.advisorName | Τσιαμπάος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Τσιαμπάος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Καββαδάς, Μιχαήλ | el |
heal.committeeMemberName | Σοφιανός, Αλέξανδρος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 191 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: