HEAL DSpace

Απόψεις χρηστών για τη βιώσιμη κινητικότητα στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Κώτση, Ευανθία el
dc.contributor.author Kotsi, Evanthia en
dc.date.accessioned 2017-06-16T11:39:43Z
dc.date.available 2017-06-16T11:39:43Z
dc.date.issued 2017-06-16
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45052
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14064
dc.rights Default License
dc.subject Βιώσιμη σπουδαστική κινητικότητα el
dc.subject Λογιστική παλινδρόμηση el
dc.subject Συνεπιβατισμός el
dc.subject Επιλογή μέσου el
dc.subject Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου el
dc.subject Sustainable student mobility en
dc.subject Logistic regression en
dc.subject Carpooling en
dc.subject Mode choice en
dc.subject NTUA Campus en
dc.title Απόψεις χρηστών για τη βιώσιμη κινητικότητα στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου el
dc.title Aspects of users for sustainable mobility on NTUA Campus en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Transportation planning en
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-03-27
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της διάθεσης των μετακινουμένων προς και από την Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου για αλλαγή μέσου προς την κατεύθυνση της βιώσιμης κινητικότητας. Η βιώσιμη κινητικότητα αφορά στην αποφόρτιση του οδικού δικτύου από το αυτοκίνητο και την ενίσχυση ηπιότερων μορφών μετακίνησης, όπως είναι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ο συνεπιβατισμός. Η σχετική έρευνα πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικά και επιτόπια μέσω ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε αποκλειστικά από μέλη της Πολυτεχνειακής κοινότητας. Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν αξιοποιήθηκαν μέσω της μεθόδου λογιστικής παλινδρόμησης για τη δημιουργία προτύπων που προβλέπουν την αποδοχή του συνεπιβατισμού ως μέσο μετακίνησης και την πιθανότητα επιλογής των ΜΜΜ από τους υφιστάμενους οδηγούς Ι.Χ. αντίστοιχα. Σημαντικές αποδείχθηκαν στην πρώτη περίπτωση παράμετροι όπως ο χρόνος μετακίνησης, η ασφάλεια και η δυνατότητα ευελιξίας, ενώ στη δεύτερη το κόστος, η αξιοπιστία και η άνεση. Ωστόσο, η ακρίβεια των συγκεκριμένων προτύπων προκύπτει μη ικανοποιητική, δεδομένης της φύσεως της μεθόδου που χρησιμοποιήθηκε. el
heal.abstract The aim of this thesis is to investigate the distribution of commuters travelling to and from NTUA campus for modal change towards sustainable mobility. Sustainable mobility concerns defusing the road network from cars and enhancing milder forms of transportation, such as public transport and carpooling. The research was conducted online and on-site via a questionnaire filled exclusively by members of NTUA community. The data collected were used by logistic regression method for creating mathematical models that explain the acceptance of carpooling as a means of transport and the possibility car drivers starting to commute by public transport respectively. In the first case, parameters such as travel time, security and flexibility, proved significant, while in the second cost, reliability and comfort. However, the accuracy of these models shows unsatisfactory, given the nature of the used method. en
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 69 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής