dc.contributor.author |
Κώτση, Ευανθία
|
el |
dc.contributor.author |
Kotsi, Evanthia
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-06-16T11:39:43Z |
|
dc.date.available |
2017-06-16T11:39:43Z |
|
dc.date.issued |
2017-06-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45052 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14064 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Βιώσιμη σπουδαστική κινητικότητα |
el |
dc.subject |
Λογιστική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Συνεπιβατισμός |
el |
dc.subject |
Επιλογή μέσου |
el |
dc.subject |
Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου |
el |
dc.subject |
Sustainable student mobility |
en |
dc.subject |
Logistic regression |
en |
dc.subject |
Carpooling |
en |
dc.subject |
Mode choice |
en |
dc.subject |
NTUA Campus |
en |
dc.title |
Απόψεις χρηστών για τη βιώσιμη κινητικότητα στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου |
el |
dc.title |
Aspects of users for sustainable mobility on NTUA Campus |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Transportation planning |
en |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-03-27 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της διάθεσης των μετακινουμένων προς και από την Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου για αλλαγή μέσου προς την κατεύθυνση της βιώσιμης κινητικότητας. Η βιώσιμη κινητικότητα αφορά στην αποφόρτιση του οδικού δικτύου από το αυτοκίνητο και την ενίσχυση ηπιότερων μορφών μετακίνησης, όπως είναι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ο συνεπιβατισμός. Η σχετική έρευνα πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικά και επιτόπια μέσω ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε αποκλειστικά από μέλη της Πολυτεχνειακής κοινότητας. Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν αξιοποιήθηκαν μέσω της μεθόδου λογιστικής παλινδρόμησης για τη δημιουργία προτύπων που προβλέπουν την αποδοχή του συνεπιβατισμού ως μέσο μετακίνησης και την πιθανότητα επιλογής των ΜΜΜ από τους υφιστάμενους οδηγούς Ι.Χ. αντίστοιχα. Σημαντικές αποδείχθηκαν στην πρώτη περίπτωση παράμετροι όπως ο χρόνος μετακίνησης, η ασφάλεια και η δυνατότητα ευελιξίας, ενώ στη δεύτερη το κόστος, η αξιοπιστία και η άνεση. Ωστόσο, η ακρίβεια των συγκεκριμένων προτύπων προκύπτει μη ικανοποιητική, δεδομένης της φύσεως της μεθόδου που χρησιμοποιήθηκε. |
el |
heal.abstract |
The aim of this thesis is to investigate the distribution of commuters travelling to and from NTUA campus for modal change towards sustainable mobility. Sustainable mobility concerns defusing the road network from cars and enhancing milder forms of transportation, such as public transport and carpooling. The research was conducted online and on-site via a questionnaire filled exclusively by members of NTUA community. The data collected were used by logistic regression method for creating mathematical models that explain the acceptance of carpooling as a means of transport and the possibility car drivers starting to commute by public transport respectively. In the first case, parameters such as travel time, security and flexibility, proved significant, while in the second cost, reliability and comfort. However, the accuracy of these models shows unsatisfactory, given the nature of the used method. |
en |
heal.advisorName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
69 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|