dc.contributor.author | Τσιαμπά, Βιολέττα | el |
dc.contributor.author | Tsiampa, Violetta | en |
dc.date.accessioned | 2017-06-28T09:38:28Z | |
dc.date.issued | 2017-06-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45101 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14230 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Προσομοίωση | el |
dc.subject | Σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων | el |
dc.subject | Φόρτωση | el |
dc.subject | Εκφόρτωση | el |
dc.subject | Προσομοίωση διακριτών γεγονότων | el |
dc.subject | FlexTerm | en |
dc.subject | DEVS | en |
dc.subject | Simulation | en |
dc.subject | Container terminal | en |
dc.subject | Loading/Discharge | en |
dc.title | Μελέτη προσομοίωσης υφιστάμενης λειτουργίας σταθμού εμπορευματοκιβωτίων μεγάλου εθνικού λιμένα | el |
dc.title | Simulation analysis of the current situation (As Is) of a container terminal in a large national port | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Μοντελοποίηση και προσομοίωση | el |
heal.classification | Σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων | el |
heal.classification | Simulation | en |
heal.classification | Logistics | el |
heal.classification | Εφοδιαστική επιχειρήσεων | el |
heal.classification | Container terminals | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/f85383fcd7c211714084d7fca897998d7d759c5d | |
heal.classificationURI | http://zbw.eu/stw/descriptor/15057-3 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006447 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/d97b51e87acc83a6093d4a74795a2d6090adef52 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2001004258 | |
heal.dateAvailable | 2018-06-27T21:00:00Z | |
heal.language | el | |
heal.access | campus | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-02-21 | |
heal.abstract | Ένα σημαντικό μέρος του διεθνούς εμπορικού δικτύου στη σύγχρονη εποχή είναι οι Λιμένες, και πιο συγκεκριμένα οι Σταθμοί Εμπορευματοκιβωτίων. Στη παρούσα Διπλωματική εργασία μελετάται η υφιστάμενη κατάσταση Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων μεγάλου Λιμένα της Ελλάδας με τη μέθοδο Προσομοίωσης Διακριτών Γεγονότων στο λογισμικό FlexTerm. Το FlexTerm αποτελεί ένα πακέτο προσομοίωσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την προσομοίωση τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων και είναι χτισμένο πάνω στο γενικό λογισμικό προσομοίωσης FlexSim. Στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων μελετήθηκαν κυρίως οι διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης των πλοίων από τις γερανογέφυρες κρηπιδωμάτων. Χρονομετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν καθώς και δεδομένα που συλλέχθηκαν από το πληροφοριακό πρόγραμμα του Σταθμού (Navis N4) χρησιμοποιήθηκαν ως δεδομένα στη παρούσα Διπλωματική Εργασία. Τα αποτελέσματα από τη προσομοίωση στο FlexTerm συλλέχθηκαν με την επιλογή κατάλληλων δεικτών απόδοσης. Επιπροσθέτως, πραγματοποιήθηκαν και δύο επιμέρους μελέτες. Η πρώτη μελέτη αφορά το κατάλληλο πλήθος ΟΣΜΕ ανά γερανογέφυρα κρηπιδώματος και η δεύτερη μελέτη εστιάζει στο σενάριο χρήσης νταλικών έναντι ΟΣΜΕ ως μέσο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τη προβλήτα στον αποθηκευτικό χώρο του Σταθμού. | el |
heal.abstract | In modern times, a significant part of the international trade network are the Ports, and more specifically the Container Terminals. In this thesis, what is examined is the current situation (As Is) of a Container Terminal of a large port of Greece with the method of Discrete Event Simulation in FlexTerm software. The FlexTerm comprises a simulation package exclusively designed for simulating Container Terminal operations and is built on top of the general event simulation software FlexSim. In the Container Terminal, the main focus was on the loading and discharging processes of ships from the quay cranes. Time measurements were made and data was collected from the informative program (Navis N4) of the Terminal, which were used as inputs in this thesis. The results of the simulation in FlexTerm were collected by selecting appropriate performance measures. In addition, two more separate studies were conducted. The first one deals with the proper number of Straddle Carriers per crane and the second study involves the scenario of using trucks over Straddle Carriers as a means of transport of containers from the quayside to the storage area of the Terminal. | en |
heal.advisorName | Πόνης, Σταύρος | el |
heal.advisorName | Ponis, Stavros | en |
heal.committeeMemberName | Λεώπουλος, Βρασίδας Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Πόνης, Σταύρος | el |
heal.committeeMemberName | Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 153 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: