HEAL DSpace

Μελέτη προσομοίωσης υφιστάμενης λειτουργίας σταθμού εμπορευματοκιβωτίων μεγάλου εθνικού λιμένα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσιαμπά, Βιολέττα el
dc.contributor.author Tsiampa, Violetta en
dc.date.accessioned 2017-06-28T09:38:28Z
dc.date.issued 2017-06-28
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45101
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14230
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Προσομοίωση el
dc.subject Σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων el
dc.subject Φόρτωση el
dc.subject Εκφόρτωση el
dc.subject Προσομοίωση διακριτών γεγονότων el
dc.subject FlexTerm en
dc.subject DEVS en
dc.subject Simulation en
dc.subject Container terminal en
dc.subject Loading/Discharge en
dc.title Μελέτη προσομοίωσης υφιστάμενης λειτουργίας σταθμού εμπορευματοκιβωτίων μεγάλου εθνικού λιμένα el
dc.title Simulation analysis of the current situation (As Is) of a container terminal in a large national port en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Μοντελοποίηση και προσομοίωση el
heal.classification Σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων el
heal.classification Simulation en
heal.classification Logistics el
heal.classification Εφοδιαστική επιχειρήσεων el
heal.classification Container terminals el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/f85383fcd7c211714084d7fca897998d7d759c5d
heal.classificationURI http://zbw.eu/stw/descriptor/15057-3
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006447
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/d97b51e87acc83a6093d4a74795a2d6090adef52
heal.classificationURI http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2001004258
heal.dateAvailable 2018-06-27T21:00:00Z
heal.language el
heal.access campus
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-02-21
heal.abstract Ένα σημαντικό μέρος του διεθνούς εμπορικού δικτύου στη σύγχρονη εποχή είναι οι Λιμένες, και πιο συγκεκριμένα οι Σταθμοί Εμπορευματοκιβωτίων. Στη παρούσα Διπλωματική εργασία μελετάται η υφιστάμενη κατάσταση Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων μεγάλου Λιμένα της Ελλάδας με τη μέθοδο Προσομοίωσης Διακριτών Γεγονότων στο λογισμικό FlexTerm. Το FlexTerm αποτελεί ένα πακέτο προσομοίωσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για την προσομοίωση τερματικών σταθμών εμπορευματοκιβωτίων και είναι χτισμένο πάνω στο γενικό λογισμικό προσομοίωσης FlexSim. Στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων μελετήθηκαν κυρίως οι διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης των πλοίων από τις γερανογέφυρες κρηπιδωμάτων. Χρονομετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν καθώς και δεδομένα που συλλέχθηκαν από το πληροφοριακό πρόγραμμα του Σταθμού (Navis N4) χρησιμοποιήθηκαν ως δεδομένα στη παρούσα Διπλωματική Εργασία. Τα αποτελέσματα από τη προσομοίωση στο FlexTerm συλλέχθηκαν με την επιλογή κατάλληλων δεικτών απόδοσης. Επιπροσθέτως, πραγματοποιήθηκαν και δύο επιμέρους μελέτες. Η πρώτη μελέτη αφορά το κατάλληλο πλήθος ΟΣΜΕ ανά γερανογέφυρα κρηπιδώματος και η δεύτερη μελέτη εστιάζει στο σενάριο χρήσης νταλικών έναντι ΟΣΜΕ ως μέσο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τη προβλήτα στον αποθηκευτικό χώρο του Σταθμού. el
heal.abstract In modern times, a significant part of the international trade network are the Ports, and more specifically the Container Terminals. In this thesis, what is examined is the current situation (As Is) of a Container Terminal of a large port of Greece with the method of Discrete Event Simulation in FlexTerm software. The FlexTerm comprises a simulation package exclusively designed for simulating Container Terminal operations and is built on top of the general event simulation software FlexSim. In the Container Terminal, the main focus was on the loading and discharging processes of ships from the quay cranes. Time measurements were made and data was collected from the informative program (Navis N4) of the Terminal, which were used as inputs in this thesis. The results of the simulation in FlexTerm were collected by selecting appropriate performance measures. In addition, two more separate studies were conducted. The first one deals with the proper number of Straddle Carriers per crane and the second study involves the scenario of using trucks over Straddle Carriers as a means of transport of containers from the quayside to the storage area of the Terminal. en
heal.advisorName Πόνης, Σταύρος el
heal.advisorName Ponis, Stavros en
heal.committeeMemberName Λεώπουλος, Βρασίδας Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Πόνης, Σταύρος el
heal.committeeMemberName Κηρυττόπουλος, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Βιομηχανικής Διοίκησης και Επιχειρησιακής Έρευνας el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 153 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα