dc.contributor.author | Τσερώνης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Tseronis, Ioannis | en |
dc.date.accessioned | 2017-06-28T09:50:59Z | |
dc.date.available | 2017-06-28T09:50:59Z | |
dc.date.issued | 2017-06-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45102 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14271 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πλευρική κρούση | en |
dc.subject | Παρεμβλήματα | el |
dc.subject | Απορρόφηση ενέργειας | el |
dc.subject | Lateral | en |
dc.subject | Crush | en |
dc.subject | Rigids | en |
dc.subject | Energy absorption | en |
dc.title | Σχεδιασμός διάταξης απορρόφησης ενέργειας με απαραμόρφωτα παρεμβλήματα σε συνθήκες πρόσκρουσης | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.secondaryTitle | Design of an energy absorption setup with rigid inserts under crash conditions | en |
heal.classification | Structural | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-03 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η πειραματική μελέτη της συμπεριφοράς απορροφητών ενέργειας σε συνθήκες πλευρικής στατικής πρόσκρουσης. Οι διατάξεις απορρόφησης ενέργειας παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ασφάλεια των οχημάτων καθώς συντελούν στον περιορισμό των συνεπειών μιας σύγκρουσης και συγκεντρώνουν για το λόγο αυτό, σημαντικό τμήμα των ερευνών πάνω στο σχεδιασμό και την εξέλιξη τους. Στα πλαίσια του θεωρητικού τμήματος της εργασίας αρχικά παρουσιάζεται η έννοια των απορροφητών ενέργειας και αναλύεται η σημασία της αξιοπιστίας μιας κατασκευής σε συνθήκες κρούσης (crashworthiness). Στη συνέχεια, περιγράφεται θεωρητικά ο μηχανισμός κατάρρευσης λεπτότοιχων σωλήνων διαφόρων διατομών και τέλος παρατίθεται βιβλιογραφική ανασκόπηση των κυρίων δημοσιεύσεων πάνω στο αντικείμενο της απορρόφησης ενέργειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλευρική φόρτιση σωλήνων παρά τα αξιοσημείωτα πλεονεκτήματά της δεν είχε τύχει, μέχρι πρόσφατα της ανάλογης προσοχής εκ μέρους της επιστημονικής κοινότητας. Στο πειραματικό τμήμα της εργασίας, μελετήθηκαν στο εργαστήριο του τομέα Κατεργασιών διάφορες διατάξεις σωλήνων υπό συνθήκες πλευρικής φόρτισης και αποτυπώθηκε η μεταβολή του φορτίου σε σχέση με τη μετατόπιση. Στο τελευταίο κομμάτι της εργασίας παρατίθενται τα συγκριτικά αποτελέσματα των πειραμάτων καθώς και τα συμπεράσματα που εξάγονται από τη συνολική μελέτη. | el |
heal.abstract | The subject of this thesis is the experimental study of the energy absorber’s behavior under quasi-static lateral crush conditions. The energy absorbers play a key role in a vehicle’s safety as well as they contribute to reducing the consequences of a collision. For this reason, an important part of research on the design and development of vehicles. Within the theoretical part of this study, the concept of energy absorbers is initially presented and the importance of a structure’s reliability under crush conditions is further analysed (crashworthiness). The mechanism of thin-walled tubes collapse of various cross sections is described on a theoretical base and finally, the bibliographic review of the main scientific reviews and papers, regarding the energy absorption is given. It is worth mentioning that despite the many advantages, the lateral compression of tubes and tubes systems does not have since now the proper attention of the researching community. During the experimental part of this study, various tube arrangements under lateral loading were investigated in the laboratory and the relation between the compressive load and the displacement has been imprinted. The comparative results of the experiments as well as the conclusions drawn from the overall study are thoroughly described within the final part of the thesis. | en |
heal.advisorName | Μανωλάκος, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Βοσνιάκος, Γεώργιος-Χριστόφορος | el |
heal.committeeMemberName | Μαρκόπουλος, Άγγελος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 93 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: