HEAL DSpace

Σχεδιασμός διάταξης απορρόφησης ενέργειας με απαραμόρφωτα παρεμβλήματα σε συνθήκες πρόσκρουσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Τσερώνης, Ιωάννης el
dc.contributor.author Tseronis, Ioannis en
dc.date.accessioned 2017-06-28T09:50:59Z
dc.date.available 2017-06-28T09:50:59Z
dc.date.issued 2017-06-28
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45102
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14271
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Πλευρική κρούση en
dc.subject Παρεμβλήματα el
dc.subject Απορρόφηση ενέργειας el
dc.subject Lateral en
dc.subject Crush en
dc.subject Rigids en
dc.subject Energy absorption en
dc.title Σχεδιασμός διάταξης απορρόφησης ενέργειας με απαραμόρφωτα παρεμβλήματα σε συνθήκες πρόσκρουσης el
heal.type bachelorThesis
heal.secondaryTitle Design of an energy absorption setup with rigid inserts under crash conditions en
heal.classification Structural el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-03
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η πειραματική μελέτη της συμπεριφοράς απορροφητών ενέργειας σε συνθήκες πλευρικής στατικής πρόσκρουσης. Οι διατάξεις απορρόφησης ενέργειας παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ασφάλεια των οχημάτων καθώς συντελούν στον περιορισμό των συνεπειών μιας σύγκρουσης και συγκεντρώνουν για το λόγο αυτό, σημαντικό τμήμα των ερευνών πάνω στο σχεδιασμό και την εξέλιξη τους. Στα πλαίσια του θεωρητικού τμήματος της εργασίας αρχικά παρουσιάζεται η έννοια των απορροφητών ενέργειας και αναλύεται η σημασία της αξιοπιστίας μιας κατασκευής σε συνθήκες κρούσης (crashworthiness). Στη συνέχεια, περιγράφεται θεωρητικά ο μηχανισμός κατάρρευσης λεπτότοιχων σωλήνων διαφόρων διατομών και τέλος παρατίθεται βιβλιογραφική ανασκόπηση των κυρίων δημοσιεύσεων πάνω στο αντικείμενο της απορρόφησης ενέργειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλευρική φόρτιση σωλήνων παρά τα αξιοσημείωτα πλεονεκτήματά της δεν είχε τύχει, μέχρι πρόσφατα της ανάλογης προσοχής εκ μέρους της επιστημονικής κοινότητας. Στο πειραματικό τμήμα της εργασίας, μελετήθηκαν στο εργαστήριο του τομέα Κατεργασιών διάφορες διατάξεις σωλήνων υπό συνθήκες πλευρικής φόρτισης και αποτυπώθηκε η μεταβολή του φορτίου σε σχέση με τη μετατόπιση. Στο τελευταίο κομμάτι της εργασίας παρατίθενται τα συγκριτικά αποτελέσματα των πειραμάτων καθώς και τα συμπεράσματα που εξάγονται από τη συνολική μελέτη. el
heal.abstract The subject of this thesis is the experimental study of the energy absorber’s behavior under quasi-static lateral crush conditions. The energy absorbers play a key role in a vehicle’s safety as well as they contribute to reducing the consequences of a collision. For this reason, an important part of research on the design and development of vehicles. Within the theoretical part of this study, the concept of energy absorbers is initially presented and the importance of a structure’s reliability under crush conditions is further analysed (crashworthiness). The mechanism of thin-walled tubes collapse of various cross sections is described on a theoretical base and finally, the bibliographic review of the main scientific reviews and papers, regarding the energy absorption is given. It is worth mentioning that despite the many advantages, the lateral compression of tubes and tubes systems does not have since now the proper attention of the researching community. During the experimental part of this study, various tube arrangements under lateral loading were investigated in the laboratory and the relation between the compressive load and the displacement has been imprinted. The comparative results of the experiments as well as the conclusions drawn from the overall study are thoroughly described within the final part of the thesis. en
heal.advisorName Μανωλάκος, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Βοσνιάκος, Γεώργιος-Χριστόφορος el
heal.committeeMemberName Μαρκόπουλος, Άγγελος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Τεχνολογίας των Κατεργασιών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 93 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα