HEAL DSpace

Συγκριτική ανάλυση συμπεριφοράς νέων οδηγών σε συνθήκες κανονικές και προσομοίωσης σε αστική οδό

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Βουτσινά, Δανάη el
dc.contributor.author Voutsina, Danai en
dc.date.accessioned 2017-06-30T11:20:45Z
dc.date.available 2017-06-30T11:20:45Z
dc.date.issued 2017-06-30
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45122
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14008
dc.rights Default License
dc.subject Οδηγική συμπεριφορά el
dc.subject Ταχύτητα el
dc.subject Απόσπαση προσοχής el
dc.subject Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση el
dc.subject Driving behavior en
dc.subject Speed en
dc.subject Distraction en
dc.subject Lognormal regression en
dc.title Συγκριτική ανάλυση συμπεριφοράς νέων οδηγών σε συνθήκες κανονικές και προσομοίωσης σε αστική οδό el
dc.title Comparative analysis of young drivers behavior in normal and simulated conditions in urban roads en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Driving el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-03-27
heal.abstract Η παρούσα Διπλωματική Εργασία στοχεύει στην συγκριτική ανάλυση της συμπεριφοράς νέων οδηγών σε συνθήκες πραγματικές και προσομοίωσης σε αστική οδό. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, συλλέχθηκαν κατάλληλα στοιχεία μέσω μίας πειραματικής διαδικασίας κατά τη διάρκεια της οποίας όλοι οι συμμετέχοντες οδήγησαν σε πραγματικές οδικές συνθήκες αστικού περιβάλλοντος και σε προσομοιωτή οδήγησης εκτελώντας διάφορα σενάρια. Χρησιμοποιώντας την λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση διερευνήθηκε η επιρροή του περιβάλλοντος οδήγησης (προσομοιωτής, οδός), των βασικών χαρακτηριστικών του οδηγού (ηλικία, φύλο, εμπλοκή σε ατύχημα με συνομιλία κ.λπ) και του τρόπου οδήγησής του (π.χ. μέσος όρος επιταχύνσεων, μέσος όρος επιβραδύνσεων και οι μέσοι όροι των αντίστοιχων τυπικών αποκλίσεων) στη μεταβολή της μέσης ταχύτητας οδήγησης. Από την εφαρμογή των μαθηματικών μοντέλων που αναπτύχθηκαν, προκύπτει ότι οι απόλυτες τιμές των κυκλοφοριακών επιδόσεων των οδηγών παρουσιάζουν σημαντική διαφορά ανάμεσα στα δύο οδικά περιβάλλοντα, σε αντίθεση με τις σχετικές διαφορές της συμπεριφοράς τους οι οποίες παραμένουν στην πλειοψηφία τους ίδιες. Συγκεκριμένα, η διαφορά των ταχυτήτων ανάμεσα στους γρήγορους και στους αργούς οδηγούς είναι η ίδια στα δύο περιβάλλοντα οδήγησης, όπως άλλωστε παρατηρείται και η ίδια διαφορά ταχυτήτων στα δύο οδικά περιβάλλοντα ανάμεσα στους οδηγούς που συνομιλούν και δεν συνομιλούν με τον συνοδηγό τους. el
heal.abstract The current Diploma Thesis focuses on the comparative analysis of the behavior of young drivers in normal and simulated driving conditions in urban roads. In order to achieve this objective, data have been selected through an experimental process, in which the participants have driven in real urban conditions and on a driving simulator, while performing different scenarios. By using lognormal regression methods, it was investigated the impact of the driving environment (driving simulator or on the road), the specific characteristics of each driver (age, gender, involution to a car crash while talking though driving etc.) as well as the driving style (average acceleration, deceleration and standard deviations of them) to the average vehicle speed change. The model application revealed that absolute values of drivers' traffic performance varies between simulated and real driving conditions. However, relative differences of driver behavior at the two driving environments remain mostly the same. More precisely, speed difference between fast and slow drivers is the same at the two driving environments, as is also speed difference the same at the two driving environments between drivers talking and not talking to the co-driver. en
heal.advisorName Γιαννής, Γιώργος el
heal.committeeMemberName Γκόλιας, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γιώργος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 155 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής