dc.contributor.author |
Βουτσινά, Δανάη
|
el |
dc.contributor.author |
Voutsina, Danai
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-06-30T11:20:45Z |
|
dc.date.available |
2017-06-30T11:20:45Z |
|
dc.date.issued |
2017-06-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45122 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14008 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Οδηγική συμπεριφορά |
el |
dc.subject |
Ταχύτητα |
el |
dc.subject |
Απόσπαση προσοχής |
el |
dc.subject |
Λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση |
el |
dc.subject |
Driving behavior |
en |
dc.subject |
Speed |
en |
dc.subject |
Distraction |
en |
dc.subject |
Lognormal regression |
en |
dc.title |
Συγκριτική ανάλυση συμπεριφοράς νέων οδηγών σε συνθήκες κανονικές και προσομοίωσης σε αστική οδό |
el |
dc.title |
Comparative analysis of young drivers behavior in normal and simulated conditions in urban roads |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Driving |
el |
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-03-27 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα Διπλωματική Εργασία στοχεύει στην συγκριτική ανάλυση της συμπεριφοράς νέων οδηγών σε συνθήκες πραγματικές και προσομοίωσης σε αστική οδό. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, συλλέχθηκαν κατάλληλα στοιχεία μέσω μίας πειραματικής διαδικασίας κατά τη διάρκεια της οποίας όλοι οι συμμετέχοντες οδήγησαν σε πραγματικές οδικές συνθήκες αστικού περιβάλλοντος και σε προσομοιωτή οδήγησης εκτελώντας διάφορα σενάρια. Χρησιμοποιώντας την λογαριθμοκανονική παλινδρόμηση διερευνήθηκε η επιρροή του περιβάλλοντος οδήγησης (προσομοιωτής, οδός), των βασικών χαρακτηριστικών του οδηγού (ηλικία, φύλο, εμπλοκή σε ατύχημα με συνομιλία κ.λπ) και του τρόπου οδήγησής του (π.χ. μέσος όρος επιταχύνσεων, μέσος όρος επιβραδύνσεων και οι μέσοι όροι των αντίστοιχων τυπικών αποκλίσεων) στη μεταβολή της μέσης ταχύτητας οδήγησης. Από την εφαρμογή των μαθηματικών μοντέλων που αναπτύχθηκαν, προκύπτει ότι οι απόλυτες τιμές των κυκλοφοριακών επιδόσεων των οδηγών παρουσιάζουν σημαντική διαφορά ανάμεσα στα δύο οδικά περιβάλλοντα, σε αντίθεση με τις σχετικές διαφορές της συμπεριφοράς τους οι οποίες παραμένουν στην πλειοψηφία τους ίδιες. Συγκεκριμένα, η διαφορά των ταχυτήτων ανάμεσα στους γρήγορους και στους αργούς οδηγούς είναι η ίδια στα δύο περιβάλλοντα οδήγησης, όπως άλλωστε παρατηρείται και η ίδια διαφορά ταχυτήτων στα δύο οδικά περιβάλλοντα ανάμεσα στους οδηγούς που συνομιλούν και δεν συνομιλούν με τον συνοδηγό τους. |
el |
heal.abstract |
The current Diploma Thesis focuses on the comparative analysis of the behavior of young drivers in normal and simulated driving conditions in urban roads. In order to achieve this objective, data have been selected through an experimental process, in which the participants have driven in real urban conditions and on a driving simulator, while performing different scenarios. By using
lognormal regression methods, it was investigated the impact of the driving environment (driving simulator or on the road), the specific characteristics of each driver (age, gender, involution to a car crash while talking though driving etc.) as well as the driving style (average acceleration, deceleration and standard deviations of them) to the average vehicle speed change. The model application revealed that absolute values of drivers' traffic performance varies between simulated and real driving conditions.
However, relative differences of driver behavior at the two driving environments remain mostly the same. More precisely, speed difference between fast and slow drivers is the same at the two
driving environments, as is also speed difference the same at the two driving environments between drivers talking and not talking to the co-driver. |
en |
heal.advisorName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γκόλιας, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
155 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|