dc.contributor.author | Σαπλαχίδη, Αλεξάνδρα-Αστερόπη | el |
dc.contributor.author | Saplachidi, Alexandra-Asteropi | en |
dc.date.accessioned | 2017-07-03T08:33:27Z | |
dc.date.available | 2017-07-03T08:33:27Z | |
dc.date.issued | 2017-07-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45128 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7109 | |
dc.description | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Περιβάλλον και Ανάπτυξη" | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εκσκαφή σήραγγας | el |
dc.subject | Παραμορφώσεις εδάφους | en |
dc.subject | Παρακολούθηση δεδομένων | el |
dc.subject | Μοντέλο προσομοίωσης | en |
dc.subject | Εδαφικές καθιζήσεις | el |
dc.subject | Ground settlements | en |
dc.subject | Tunnel excavation | el |
dc.subject | Ground deformations | en |
dc.subject | Data monitoring | el |
dc.subject | Simulation model | en |
dc.title | Συγκρίσεις πραγματικών τιμών εδαφικών καθιζήσεων κατά τη διάνοιξη σηράγγων του Μετρό σε σχέση με θεωρητικές προεκτιμήσεις | el |
heal.type | masterThesis | |
heal.classification | Υπόγεια Έργα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-06-22 | |
heal.abstract | Στη συγκεκριμένη εργασία διερευνώνται και αναλύονται οι καθιζήσεις που προέρχονται από τη διάνοιξη της σήραγγας για την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας στο τμήμα Αιγάλεω-Χαϊδάρι. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται ορισμένα γενικά στοιχεία για την πορεία του Μετρό της Αθήνας μέχρι σήμερα. Επίσης αναλύονται τα χαρακτηριστικά του αστικού περιβάλλοντος κατά τη σχεδίαση της σήραγγας και χαρτογραφούνται κτίρια, υποδομές και Δίκτυα Κοινής Ωφέλειας που μπορούν να επηρεάσουν το σχεδιασμό και την κατασκευή της σήραγγας. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται συνοπτικά οι γεωλογικές, υδρογεωλογικές και γεωτεχνικές συνθήκες κατά μήκος του άξονα του έργου, προκειμένου μέσω των στατιστικών δεδομένων που εξάγονται από τις εργαστηριακές δοκιμές να επιτύχουμε τη γεωμηχανική ταξινόμηση των βραχωδών σχηματισμών σύμφωνα με το σύστημα GSI. Στο τρίτη κεφάλαιο εξετάζονται όλα τα θέματα από γεωτεχνικής σκοπιάς με σκοπό να επιτευχθεί ο σχεδιασμός διάνοιξης και υποστήριξης της σήραγγας. Τα θέματα αυτά αφορούν τις Γεωτεχνικές Τομές Σχεδιασμού και τις αντίστοιχες Γεωτεχνικές Παραμέτρους Σχεδιασμού σε κάθε υποτμήμα του έργου, για την εκτίμηση της ακτίνας επιρροής, των καθιζήσεων και της παροχής λόγω ταπείνωσης του υδροφόρου ορίζοντα. Στο τέταρτο κεφάλαιο πραγματοποιείται σύγκριση των πραγματικών τιμών εδαφικών καθιζήσεων που προέκυψαν από τη γεωμηχανική και δομητική παρακολούθηση του έργου σε σχέση με τις θεωρητικές προεκτιμήσεις, για να εξεταστεί η πιθανότητα σφάλματος των αρχικών μετρήσεων. Στο πέμπτο κεφάλαιο εφαρμόζεται το μοντέλο προσομοίωσης Phase2. Με το μοντέλο αυτό προσομοιώνονται όλα τα γεωτεχνικά προβλήματα που παρουσιάζονται στο έργο, όπου θα εξεταστεί αν τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να βρίσκεται πιο κοντά στις πραγματικές τιμές σε σχέση με το μοντέλο Flac που χρησιμοποιήθηκε από τους μελετητές. Οι αναλύσεις γίνονται διακριτοποιώντας τα στοιχεία του εδάφους σε επιμέρους τριγωνικά 3-κομβικά στοιχεία και εφαρμόζοντας τα κριτήρια αστοχίας της Εδαφομηχανικής σε κάθε πεπερασμένο στοιχείο του εδάφους. Τέλος στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις που προκαλούν οι καθιζήσεις και η κίνηση του υπόγειου νερού στο έργο. | el |
heal.abstract | In the present thesis the settlements from the tunneling excavation for the extension of line 3 of the Athens Metro in the section from Egaleo station to Chaidari station are investigated, calculated and analyzed. In the first chapter some general information is presented concerning the progress of the Athens Metro so far. Furthermore, the features of the urban environment are analyzed when designing the tunnel. Buildings, infrastructures and utility gribs that can affect the designing and construction of the tunnel are charted. The second chapter briefly outlines geological, hydrogeological and geotechnical conditions faced along the axis of the excavation, in order to achieve the geomechanical classification of the rock formations according to the GSI system, through the statistical data that are deduced by the laboratory tests. In the third chapter all the geotechnical issues are examined so as the designing of the tunneling excavation and support be accomplished. These issues concern the Geotechnical Capacity Planning and the corresponding Geotechnical Design Parameters in every subsection of the project for the estimation of the influence radius, the settlements and the supply due to the drop of the ground water table. The fourth chapter deals with the comparison of the actual values of the ground settlements which came from the geomechanical and structive observations with regard to the theoretical predicting estimations, so as the error probability of the initial measurements be examined. In chapter five the simulation model Phase2 is applied. All the geotechnical problems that are presented in the project are simulated using this model. So, it will be examined whether the results could be closer to the actual values related to the FLAC model which was used by those who studied it. The analyses discretize the soil data in individual triangular three-key elements and apply the failure criteria of the Soil Mechanics in every finite element of the soil. Finally chapter six presents the environmental effects that the settlements and the move of the ground water cause in the project. | en |
heal.advisorName | Βουγιούκας, Εμμανουήλ | el |
heal.committeeMemberName | Σωτηροπούλου, Αλεξάνδρα | el |
heal.committeeMemberName | Τζουβαδάκης, Ιωάννης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 144 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: