dc.contributor.author | Γκαμηλιάρη, Αγγελική | el |
dc.contributor.author | Gkamiliari, Angeliki | en |
dc.date.accessioned | 2017-07-05T11:20:03Z | |
dc.date.available | 2017-07-05T11:20:03Z | |
dc.date.issued | 2017-07-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45139 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14202 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα (HO) | el |
dc.subject | Ημερήσιο φορτίο | el |
dc.subject | Διακύμανση τάσης | el |
dc.subject | Απώλειες συστήματος | el |
dc.subject | Φόρτιση γραμμής | el |
dc.subject | Electric vehicles (EV) | en |
dc.subject | Daily load | en |
dc.subject | Voltage deviation | en |
dc.subject | Actual losses | en |
dc.subject | Line load | en |
dc.title | Μελέτη της ενσωμάτωσης των ηλεκτρικών οχημάτων στο δίκτυο διανομής μέσης τάσης της Κατερίνης με υψηλή διείσδυση Φ/Β | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-03-20 | |
heal.abstract | Τα τελευταία χρόνια ο κλάδος των ηλεκτροκίνητων οχημάτων παρουσιάζει μεγάλη ανάπτυξη ,η οποία οφείλεται κατά έναν πολύ μεγάλο βαθμό στην αυξανόμενη τιμή των καυσίμων όπως και στις επιβλαβείς εκπομπές και του εκλυόμενους ρύπους .Τα πρώτα αυτοκίνητα αυτού του είδους κινούνται ήδη στους δρόμους και ο αριθμός τους αναμένεται να αυξηθεί ταχύτατα .Ωστόσο η διείσδυση μεγάλου πλήθους στόλου θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα στα υπαρκτά δίκτυα . Έτσι, κρίνεται απαραίτητο να ευρεθούν τρόποι εξυπηρέτησης των ενεργειακών αναγκών των ηλεκτρικών οχημάτων οι οποίοι θα οδηγήσουν στην ομαλότερη λειτουργία του δικτύου. Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα εφαρμοστούν τρείς αλγόριθμοι φόρτισης των συσσωρευτών και τα αποτελέσματα τους θα συγκριθούν με εκείνα ενός τέταρτου , ο οποίος μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε ροή ισχύος τόσο από το δίκτυο προς το ηλεκτρικό όχημα (Grid-to-Vehicle, G2V) όσο και αντίστροφα (Vehicle-to-Grid, V2G ) .Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι ,για να καταδειχθεί η βέλτιστη μέθοδος για την εφαρμογή σε τμήμα του δικτύου της Κατερίνης .Οι τρείς εναλλακτικές, προς μελέτη στρατηγικές είναι : η μη ελεγχόμενη φόρτιση (dumb charging - που συμβαίνει κατά την επιστροφή των οχημάτων μετά την τελευταία τους μετακίνηση ) , η φόρτιση με διζωνικό τιμολόγιο (dual tariff charging - κατά την οποία η φόρτιση των οχημάτων γίνεται τις ώρες ισχύς του «νυχτερινού ρεύματος » ,δηλαδή όταν έχουμε το ελάχιστο ενεργειακό κόστος ) και η ελεγχόμενη φόρτιση με ελαχιστοποίηση κόστους και ταυτόχρονη βελτιστοποίηση της λειτουργίας του δικτύου (Valley Filling- με χρήση της οποίας, η διαδικασία πραγματοποιείται τις ώρες ελάχιστης ζήτησης φορτίου ).Τα στοιχεία στο οποία θα συγκριθούν οι τέσσερις αλγόριθμοι είναι :η επίδραση στην καμπύλη φορτίου , η φόρτιση των γραμμών ,οι απώλειες του δικτύου και το προφίλ και η διακύμανση της τάσης στους ζυγούς. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών οχημάτων ,των συσσωρευτών τους, των τρόπων φόρτισης και των ισχυόντων προτύπων για την διασύνδεση τους .Στο δεύτερο αναλύεται το προγραμματιστικό περιβάλλον στο οποίο θα γίνουν οι προσομοιώσεις .Στο τρίτο γίνεται η ανάλυση και των τεσσάρων στρατηγικών φόρτισης ,ώστε στο τέταρτο να παρουσιαστούν τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων για κάθε στρατηγική φόρτισης αλλά και συγκριτικά αποτελέσματα μεταξύ τους. Τέλος ,στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρονται τα συμπεράσματα της παραπάνω ανάλυσης . | el |
heal.abstract | In recent years the industry of electric vehicles presents strong growth, driven ,at a very large extent ,by the increasing cost of fuel and the harmful emissions and pollutants released .The first vehicles of this kind are already moving in the streets, and their number is expected to increase rapidly .However the penetration of a large fleet of electric vehicles could create problems in the existent networks. Thus, it is necessary to find ways to cover the energy needs of EV ,which will lead to a smoother operation of the network. In this thesis three charging algorithms are implemented and their results will be compared to those of a fourth, which enables us to have power flow both from the network into the electric vehicle (Grid-to-Vehicle, G2V) and vice versa (Vehicle-to-grid, V2G) .This work is being done to establish the best method for applying at a portion of Katerini network .The three alternative strategies are : uncontrolled charging (dumb charging - which begins after the returning of the vehicle from its last trip), dual tariff charging (during this method charging is being done during time with the minimum energy cost) and the controlled charging with the minimization of the cost and the simultaneous optimization of the electrical grid operation (Valley Filling- by using this method charging happens during time of minimum load demand). The four algorithms are compared by studying the following aspects: the effect on the load curve, the charge of the lines, the actual losses of the grid and the voltage profile and the voltage deviation of the grids’ buses . The first chapter includes the analysis of the technology of the electric vehicles, their batteries, the charging modes and the existing standards for their connection to the electric power system. In the second chapter, the programming environment in which we will run the simulations is analyzed. In the third ,is done the analysis of the four charging strategies, so as we could present the results of the simulations for each one as well as the comparative results between them.Finally, the fifth chapter presents the conclusions of the above analysis. | en |
heal.advisorName | Χατζηαργυρίου, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαθανασίου, Σταύρος | el |
heal.committeeMemberName | Γεωργιλάκης, Παύλος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 168 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: