dc.contributor.author |
Αλαμάνος, Γεώργιος
|
el |
dc.contributor.author |
Alamanos, Georgios
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-07-05T11:46:37Z |
|
dc.date.available |
2017-07-05T11:46:37Z |
|
dc.date.issued |
2017-07-05 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45141 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14203 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Σιδηροδρομική χάραξη |
el |
dc.subject |
Οδικό δίκτυο |
el |
dc.subject |
Αυτοκινητόδρομος |
el |
dc.subject |
Κόστος |
el |
dc.subject |
Κανονισμοί |
el |
dc.subject |
Railway |
en |
dc.subject |
Motorway |
en |
dc.subject |
Cost |
en |
dc.subject |
Regulations |
en |
dc.subject |
Comparison |
en |
dc.title |
Σύγκριση σιδηροδρομικής γραμμής με οδική χάραξη |
el |
dc.title |
Comparison railway study with corresponding motorway |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.generalDescription |
Οριζοντιογραφική και μηκοτομική σύγκριση σιδηροδρομικής γραμμής με οδική χραξη, σύγκριση κόστους. |
el |
heal.classification |
Συγκοινωνιακή μηχανική |
el |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/8589b60f2588bebe0ee6eda151c156d527862f39 |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-03-21 |
|
heal.abstract |
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η σύγκριση μιας σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής με ένα αντίστοιχο τμήμα οδικής χάραξης. Για το σκοπό αυτό συλλέξαμε τους σύγχρονους κανονισμούς και αρχές για την χάραξη σιδηροδρομικής γραμμήςκανονικού εύρους (1435 χλστ.) , οι οποίοι έχουν επεξεργαστεί και εκδοθεί από τον ΕΛΟΤ ως Ελληνικές ΤεχνικέςΠροδιαγραφές και εφαρμόζονται από τον ΟΣΕ και τους συγκρίναμε με τους αντίστοιχους κανονισμούς χάραξης της οδοποιίας. Έπειτα πραγματοποιήσαμε πέντε χαράξεις, δύο σιδηροδρομικές και τρείς οδοποιίας στην ίδια περιοχή μελέτης και συγκρίναμετα χαρακτηριστικά της κάθε χάραξης και το κόστος προϋπολογισμού μελέτης μεταξύ τους. Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε τους λόγους που οδηγούν στις διαφορές ανάμεσα στα έργα αυτά, να διερευνήσουμε πως διαμορφώνεται η διαφορά κόστους μεταξύ τους για διαφορετικές περιοχές χάραξής και διαφορετικούς τύπους εδάφους και να εξάγουμε κάποια αντικειμενικά συμπεράσματα σχετικά με το θέμα αυτό. Τέλος αξιολογήσαμε τα συμπεράσματα στα οποία έχουμε καταλήξει συγκρίνοντας τα με αυτά άλλων χαράξεων τις οποίες πραγματοποιήσαμε για διαφορετικές υψομετρίες και συστάσεις εδάφους και με αυτά χαράξεων μεγάλων τεχνικών έργων στα οποία υπάρχει σημαντική ταύτιση της σιδηροδρομικής χάραξης με την χάραξη οδοποιίας |
el |
heal.abstract |
The purpose of this study is to compare the construction of a modern railway line with a corresponding motorway section. For this purpose we collected modern regulations and principles for formulating railway standard gauge line (1435 mm.), which have been processed and issued by ELOT as Greek Specifications and
implemented by OSE and compared them with the corresponding marking regulations of a highway. Then we had five engravings, two railway and three highway in the same study area and compared them and their cost budget. Then we tried to explain the reasons for the differences between these projects, to investigate what forms the cost difference for different regions and carve different soil types and to draw some objective conclusions on this subject. Finally we evaluated the conclusions which we have reached comparing them with those of other alignments which we performed on different altitudes and soil recommendations and the alignments of large technical projects in which there is substantial identity of the railway engraving and the highway’s. |
en |
heal.advisorName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μπαλλής, Αθανασιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Γιαννής, Γιώργος |
el |
heal.committeeMemberName |
Λοίζος, Ανδρέας |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
154 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|