HEAL DSpace

Αρχιτεκτονική & videogame: το παράδειγμα του Assassin's Creed II

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δρακονταειδής, Γεώργιος el
dc.contributor.author Μέλλος, Βασίλειος el
dc.contributor.author Στυλιανίδου, Μαρία-Ιωάννα el
dc.contributor.author Drakontaeidis, Georgios en
dc.contributor.author Mellos, Vasileios en
dc.contributor.author Stylianidou, Maria-Ioanna en
dc.date.accessioned 2017-07-10T08:46:47Z
dc.date.available 2017-07-10T08:46:47Z
dc.date.issued 2017-07-10
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45150
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.1952
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Βιντεοπαιχνίδια el
dc.subject Αρχιτεκτονική el
dc.subject Ψηφιακοί χώροι el
dc.subject Assassin’s Creed el
dc.subject Φλωρεντία el
dc.subject Σχεδιαστικά εργαλεία el
dc.subject Εργαλεία εκμάθησης ιστορίας el
dc.subject Florence en
dc.subject Assassin’s Creed en
dc.subject Learning tools for history en
dc.subject Design tools en
dc.subject Digital spaces en
dc.subject Video games en
dc.subject Architecture en
dc.title Αρχιτεκτονική & videogame: το παράδειγμα του Assassin's Creed II el
dc.title Architecture and videogame: the example of Assassin’s Creed II en
dc.type Διάλεξη
heal.type learningMaterial el
heal.classification Architectural design (URL: http://skos.um.es/unesco6/330501) en
heal.language el el
heal.access campus el
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-07-07
heal.abstract Στην παρούσα εργασία επιχειρούμε να προσδιορίσουμε τη σχέση του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού και των videogame. Αναλύοντας, αρχικά, τον ρόλο της αρχιτεκτονικής στα παιχνίδια , όπως αυτή χρησιμοποιείται ως παρασκήνιο για την δημιουργία φυσικότερων ψηφιακών τοπίων, αναγνωρίζεται η ανάγκη της για την πολυσυζητημένη έννοια της εμβύθισης. Έπειτα, λόγος γίνεται για τη προσφορά του παιχνιδιού στην αρχιτεκτονική, από τη μία ως εργαλείο σχεδιασμού, μέσω των παραδειγμάτων του Minecraft και του Block’ Hoods, και από την άλλη, έμμεσα, ως εργαλείο εκμάθησης της αρχιτεκτονικής. Ερμηνεύοντας, τα παραπάνω δεδομένα, διατυπώνουμε κάποιες σκέψεις για τις διανοιγόμενες προοπτικές ενασχόλησης του αρχιτέκτονα στη βιομηχανία των videogame και της υιοθέτησης videogame ως εργαλεία σχεδιασμού και εκμάθησης. Το παράδειγμα στο οποίο ανατρέχουμε καθ’ όλη την έκταση της εργασίας, για την επεξήγηση και την περαιτέρω ανάλυση θεωριών, είναι αυτό του Assassin’s Creed II. el
heal.abstract In this thesis we attempt to define the relationship between architectural design and videogames. In order to achieve that, we examine the role of architecture in designing a videogame, as it is used as a backdrop for creating more natural digital landscapes, recognizing its need for the much-discussed concept of immersion. We go on further, to analyze the role that videogames come to play in architectural design, that of videogames as design or learning tools, through the examples of Minecraft and Block 'Hoods. We conclude, with some further thoughts, on prospects of a new position for architects in the gaming industry and the on possible recuperation of videogame as a design, and even possibly, learning tool. The example we use throughout the thesis to explain and further analyze certain theories over our subject, is that of Assassin's Creed II. en
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών. Τομέας Αρχιτεκτονικής Γλώσσας, Επικοινωνίας και Σχεδιασμού el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα