dc.contributor.author |
Τζώρτζη, Μαριλένα
|
el |
dc.contributor.author |
Tzortzi, Marilena
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-07-17T08:59:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-17T08:59:08Z |
|
dc.date.issued |
2017-07-17 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45220 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13873 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Horizon |
el |
dc.subject |
Εξόρυξη |
el |
dc.subject |
Πετρέλαιο |
el |
dc.subject |
BP |
el |
dc.subject |
Deepwater |
en |
dc.subject |
Horizon |
el |
dc.subject |
BP |
el |
dc.subject |
USA |
el |
dc.subject |
Oil |
el |
dc.title |
Νομική και περιβαλλοντική αντιμετώπιση της περίπτωσης του Deepwater Horizon στη θαλάσσια περιοχή στον Κόλπο του Μεξικού |
el |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Νομικά |
el |
heal.classification |
Μηχανική |
el |
heal.classification |
Περιβαλλοντική |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-06-12 |
|
heal.abstract |
Με βάση την παρούσα πτυχιακή μελετάται η περίπτωση του ατυχήματος της έκρηξης της πλατφόρμας εξαγωγής πετρελαίου της BP στον Κόλπο του Μεξικού, το 2010. Η διερεύνηση πραγματοποιείται ως προς τον εξοπλισμό της πλατφόρμας, την ανταπόκριση των μηχανισμών της πλατφόρμας στην έκρηξη, την ανταπόκριση του προσωπικού και των αντίστοιχων κυβερνητικών υπηρεσιών. Επίσης αντικείμενο μελέτης αποτέλεσαν και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις του ατυχήματος καθώς και η αντίστοιχη νομοθεσία και οι νομοθετικές πράξεις που ακολούθησαν το ατύχημα. Τέλος, πραγματοποιείται μια σύντομη βιβλιογραφική ανασκόπηση στα υπάρχοντα είδη πλατφόρμας και στον τρόπο λειτουργίας τους. Επιπλέον περιγράφονται οι δυνατοί τρόποι καθαρισμού πετρελαιοκηλίδας με μηχανικά και χημικά μέσα. Το ίδιο το ατύχημα ήταν αποτέλεσμα αρχικά κακού σχεδιασμού και εφαρμογής της πλατφόρμας και αμέλειας εφαρμογής των κατάλληλων συστημάτων ασφαλείας σε περίπτωση έκρηξης. Η επέκταση των αποτελεσμάτων του ατυχήματος οφείλεται σε πολλούς παράγοντες: i) στη μη άμεση ανταπόκριση και συγχρονισμό του προσωπικού της πλατφόρμας τη στιγμή της έκρηξης, ii) στη μη άμεση ανταπόκριση και επικοινωνία όλων των αρμόδιων αρχών που σύμφωνα με τα πρωτόκολλα των ΗΠΑ έπρεπε να συμμετάσχουν στον περιορισμό του ατυχήματος, iii) η μη προετοιμασία της υπεύθυνης εταιρίας αντιμετώπισης τέτοιου μεγέθους ατυχημάτων και τέλος iv) στον περιορισμό που έθεταν τα πρωτόκολλα που έπρεπε να ακολουθηθούν, ιδιαίτερα στο ανώτερο όριο χρήσης οικονομικών πόρων. |
el |
heal.abstract |
In the current thesis the case of explosion of BP’s oil extraction platform, in the Gulf of Mexico, in 2010, is studied and discussed. The investigation is carried out with respect to the platform equipment, the response mechanisms of the platform at the explosion, the responsiveness of the staff and the respective response of the appropriate government agencies. Also the environmental impact of the accident and the relevant applied
legislation that followed the accident, are also analysed. Finally, is performed a brief literature review in the existing types of the platform and the way they operate. Additionally, the possible oil spill cleaning ways by mechanical and chemical means, are also described. According to the conclusions, the accident was the result of initial poor planning and implementation of the platform itself and of the human negligence to apply the correct safety systems in case of explosion, before the platform being operated. The expansion of the accident can be attributed to several factors: i) the non-immediate response and synchronization of platform’s
staff at the time of the explosion, ii) the non-direct correspond
ence and communication of all competent authorities, according to US protocols, that should participate to the confront of the accident, iii) the non-preparation of the responsible company to correspond to such sized accidents and finally iv) the
limits that were posed by the protocols that should be followed, especially in the upper usage limit of budget. |
en |
heal.advisorName |
Οικονόμου, Αγησίλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Μηλιός, Ιωάννης |
el |
heal.committeeMemberName |
Βεντίκος, Νικόλαος |
el |
heal.committeeMemberName |
Οικονόμου, Αγησίλαος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
132 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|