dc.contributor.author |
Γώγος, Κωνσταντίνος
|
el |
dc.contributor.author |
Gogos, Konstantinos
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-18T07:18:02Z |
|
dc.date.available |
2017-07-18T07:18:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-07-18 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45244 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14505 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Αναβάθμιση |
el |
dc.subject |
Αντιστήριξη |
el |
dc.subject |
Εκβάθυνση |
el |
dc.subject |
Βυθοκόρηση |
el |
dc.subject |
Έμπηξη |
el |
dc.subject |
Upgrade |
en |
dc.subject |
Dredging |
en |
dc.subject |
Sheet pilling |
en |
dc.subject |
Retaining |
en |
dc.subject |
Upgrade |
en |
dc.subject |
Excavation |
en |
dc.title |
Αναβάθμιση υφιστάμενου κρηπιδότοιχου βαρύτητας |
el |
dc.title |
Upgrade of gravity quay wall |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Λιμενικά Έργα |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-03-27 |
|
heal.abstract |
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την αναβάθμιση υφιστάμενου κρηπιδότοιχου βαρύτητας. Το υφιστάμενο λιμενικό έργο κατασκευάστηκε με ωφέλιμο βάθος 14,5 m και φορτίο λειτουργίας 35 kN/m2 ενώ κατά την αποτίμησή του διαπιστώθηκε πως αστοχούσε για την ελάχιστη επιτάχυνση σχεδιασμού των σύγχρονων αντισεισμικών κανονισμών. Κατά συνέπεια η αναβάθμισή του στοχεύει στην επαύξηση της αντοχής του ωστε να ικανοποιείται η ελάχιστη επιτάχυνση σχεδιασμού (0,16 g) με νέο φορτίο λειτουργίας ίσο με 50 kN/m2, και στην επαύξηση του ωφέλιμου βάθους του κατά 4 m. Η λύση που εξετάζεται είναι η ενίσχυση του υφιστάμενου τοίχου βαρύτητας με πέτασμα από πασσάλους κατάντι του μετώπου παραβολής και η απαιτούμενη βυθοκόρηση του πυθμένα ώστε να γίνει εφικτή η παραβολή πλοίων μεγαλύτερου ωφέλιμου φορτίου. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται η υφιστάμενη κατασκευή και το περιβάλλον έδαφος. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται η αποτίμηση της υφιστάμενης κατασκευής. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η προτεινόμενη λύση αναβάθμισης καθώς και η διαδικασία έμπηξης των πασσάλων. Στο τέταρτο κεφάλαιο περιγράφεται η επιρροή του πετάσματος στον υφιστάμενο τοίχο βαρύτητας και υπολογίζονται οι δράσεις που ασκούνται στο πέτασμα. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται η επιλογή των πασσάλων που πρόκειται να δοκιμαστούν για την αντιστήριξη. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα εντατικά μεγέθη που προκύπτουν παραμετρικά με το βάθος έμπηξης και την απόσταση από το μέτωπο παραβολής. Στο έβδομο κεφάλαιο γίνεται η διαστασιολόγηση της αγκύρωσης. Στο όγδοο κεφάλαιο πραγματοποιείται ο έλεγχος έναντι περιστροφικής αστοχίας. Στο ένατο κεφάλαιο πραγματοποιείται αριθμητική προσομοίωση του προβλήματος με τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων. Τέλος ακολουθεί παράρτημα στο οποίο διευκρινίζονται τα θεωρητικά στοιχεία που χρησιμοποιήθηκαν για την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης εργασίας. |
el |
heal.advisorName |
Αζοράκος, Σαμψών |
el |
heal.committeeMemberName |
Παναγούλια, Διονυσία |
el |
heal.committeeMemberName |
Τσουκαλά, Βασιλική |
el |
heal.committeeMemberName |
Αζοράκος, Σαμψών |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Υδατικών Πόρων και Περιβάλλοντος |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
114 σ. |
el |
heal.fullTextAvailability |
true |
|