dc.contributor.author |
Παπαδάκης, Αντώνιος
|
el |
dc.contributor.author |
Papadakis, Antonios
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-07-18T08:05:13Z |
|
dc.date.available |
2017-07-18T08:05:13Z |
|
dc.date.issued |
2017-07-18 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45254 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14337 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Εμπορευματικά κέντρα |
el |
dc.subject |
Φορτηγά |
el |
dc.subject |
Κυκλοφοριακός σχεδιασμός |
el |
dc.subject |
Οχήματα |
el |
dc.subject |
Πύλες |
el |
dc.subject |
Freight villages |
en |
dc.subject |
Offtracking |
el |
dc.subject |
Roadway design |
el |
dc.subject |
Facility gates |
el |
dc.subject |
Apron space |
el |
dc.title |
Διερεύνηση θεμάτων κυκλοφοριακού σχεδιασμού εμπορευματικών κέντρων |
el |
dc.title |
Investigation of road network desing in freight villages |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακή μηχανική |
el |
heal.classification |
Transportation |
en |
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/8589b60f2588bebe0ee6eda151c156d527862f39 |
|
heal.classificationURI |
http://data.seab.gr/concepts/29b1f2e1c6af32dfe61df13307469a6c864d7b6b |
|
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-03-21 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο κυκλοφοριακός σχεδιασμός εμπορευματικών κέντρων. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται βασίζονται στις καμπύλες ελιγμών φορτηγών οχημάτων, οι οποίες παρουσιάζουν τα ίχνη στροφής των τροχών, της πρόσθιας και οπίσθιας προβολής του αμαξώματος του οχήματος, όπως αυτές παρέχονται από το λογισμικό AutoTURN, ή τις ΟΜΟΕ. Οι παράμετροι σχεδιασμού που εξετάστηκαν αφορούν το όχημα σχεδιασμού (αρθρωτό φορτηγό και οδικός συρμός), το πλάτος της λωρίδας κυκλοφορίας, την θέση του οχήματος στην λωρίδα κυκλοφορίας, την ταχύτητα οχήματος και το πλάτος πεζοδρομίου. Τα αποτελεσματα της διερεύνησης έδειξαν ότι (α) ως όχημα σχεδιασμού εκλέγεται το αρθρωτό φορτηγό (β) ο ελιγμός εξόδου είναι δυσμενέστερος της εισόδου (γ) απαιτείται κατάλληλη διαμόρφωση του πεζοδρόμιου στην περιοχή της πύλης (δ) το μήκος έμπροσθεν της αποβάθρας, εξαρτάται από την απόσταση μεταξύ των θυρών φορτοεκφορτώσεις (ε) Το πλάτος λωρίδας κυκλοφορίας εσωτερικού οδικού δικτύου όταν είναι μικρότερο των 6,50μ απαιτείται καταλλήλου τόξου συναρμογή των οριογραμμών κόμβου. Από σχετικές μετρήσεις πεδίου που πραγματοποιήθηκαν έτσι ώστε να προσδιοριστεί η εγκυρότητα των μεθόδων, προέκυψε ως καταλληλότερη μέθοδος σχεδιασμού η χρήση του λογισμικού AutoTURN. |
el |
heal.abstract |
The target of this paper is to investigate solutions affecting the road network design of freight villages. The design methods which were examined are based on the turning paths of vehicles provided by the simulation software AutoTURN and the technical design manual OMOE. The design factors that were examined are the choice of design vehicle (Articulated truck or road train), the steering angle, the front and rear overhang of the vehicle, the lane width, vehicle position in the lane, sidewalk width and vehicle velocity. As a result of the investigation (a) the articulated truck is set as design vehicle (b) comparing the entering and exiting maneovre, the latter is more demanding (c) A formation of the sidewalk in the gate area must be made. (d) the distance between the loading areas affects the length of the apron space (d) if the lane width of the interior roadway design set below 6,50m, a formation of the intersection must be made. In order to evaluate the reliability of the methods used, field measurements were conducted, which concluded that the simulation software AutoTURN is the more suitable design method. |
en |
heal.advisorName |
Μπαλλής, Αθανάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαράκη- Καλουπτσίδη, Παρασκευή |
el |
heal.committeeMemberName |
Βλαχογιάννη, Ελένη |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Σιδηροδρομικής και Μεταφορών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
139 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|