HEAL DSpace

Διερεύνηση θεμάτων κυκλοφοριακού σχεδιασμού εμπορευματικών κέντρων

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Παπαδάκης, Αντώνιος el
dc.contributor.author Papadakis, Antonios en
dc.date.accessioned 2017-07-18T08:05:13Z
dc.date.available 2017-07-18T08:05:13Z
dc.date.issued 2017-07-18
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45254
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14337
dc.rights Default License
dc.subject Εμπορευματικά κέντρα el
dc.subject Φορτηγά el
dc.subject Κυκλοφοριακός σχεδιασμός el
dc.subject Οχήματα el
dc.subject Πύλες el
dc.subject Freight villages en
dc.subject Offtracking el
dc.subject Roadway design el
dc.subject Facility gates el
dc.subject Apron space el
dc.title Διερεύνηση θεμάτων κυκλοφοριακού σχεδιασμού εμπορευματικών κέντρων el
dc.title Investigation of road network desing in freight villages en
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακή μηχανική el
heal.classification Transportation en
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/8589b60f2588bebe0ee6eda151c156d527862f39
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/29b1f2e1c6af32dfe61df13307469a6c864d7b6b
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-03-21
heal.abstract Στην παρούσα εργασία διερευνάται ο κυκλοφοριακός σχεδιασμός εμπορευματικών κέντρων. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται βασίζονται στις καμπύλες ελιγμών φορτηγών οχημάτων, οι οποίες παρουσιάζουν τα ίχνη στροφής των τροχών, της πρόσθιας και οπίσθιας προβολής του αμαξώματος του οχήματος, όπως αυτές παρέχονται από το λογισμικό AutoTURN, ή τις ΟΜΟΕ. Οι παράμετροι σχεδιασμού που εξετάστηκαν αφορούν το όχημα σχεδιασμού (αρθρωτό φορτηγό και οδικός συρμός), το πλάτος της λωρίδας κυκλοφορίας, την θέση του οχήματος στην λωρίδα κυκλοφορίας, την ταχύτητα οχήματος και το πλάτος πεζοδρομίου. Τα αποτελεσματα της διερεύνησης έδειξαν ότι (α) ως όχημα σχεδιασμού εκλέγεται το αρθρωτό φορτηγό (β) ο ελιγμός εξόδου είναι δυσμενέστερος της εισόδου (γ) απαιτείται κατάλληλη διαμόρφωση του πεζοδρόμιου στην περιοχή της πύλης (δ) το μήκος έμπροσθεν της αποβάθρας, εξαρτάται από την απόσταση μεταξύ των θυρών φορτοεκφορτώσεις (ε) Το πλάτος λωρίδας κυκλοφορίας εσωτερικού οδικού δικτύου όταν είναι μικρότερο των 6,50μ απαιτείται καταλλήλου τόξου συναρμογή των οριογραμμών κόμβου. Από σχετικές μετρήσεις πεδίου που πραγματοποιήθηκαν έτσι ώστε να προσδιοριστεί η εγκυρότητα των μεθόδων, προέκυψε ως καταλληλότερη μέθοδος σχεδιασμού η χρήση του λογισμικού AutoTURN. el
heal.abstract The target of this paper is to investigate solutions affecting the road network design of freight villages. The design methods which were examined are based on the turning paths of vehicles provided by the simulation software AutoTURN and the technical design manual OMOE. The design factors that were examined are the choice of design vehicle (Articulated truck or road train), the steering angle, the front and rear overhang of the vehicle, the lane width, vehicle position in the lane, sidewalk width and vehicle velocity. As a result of the investigation (a) the articulated truck is set as design vehicle (b) comparing the entering and exiting maneovre, the latter is more demanding (c) A formation of the sidewalk in the gate area must be made. (d) the distance between the loading areas affects the length of the apron space (d) if the lane width of the interior roadway design set below 6,50m, a formation of the intersection must be made. In order to evaluate the reliability of the methods used, field measurements were conducted, which concluded that the simulation software AutoTURN is the more suitable design method. en
heal.advisorName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.committeeMemberName Ψαράκη- Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής. Εργαστήριο Σιδηροδρομικής και Μεταφορών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 139 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής