dc.contributor.author | Ροδόπουλος, Ρωμανός | el |
dc.contributor.author | Rodopoulos, Romanos | en |
dc.date.accessioned | 2017-07-18T11:42:24Z | |
dc.date.available | 2017-07-18T11:42:24Z | |
dc.date.issued | 2017-07-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45262 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14153 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Επιμόρφωση | el |
dc.subject | Επείγοντα περιστατικά | en |
dc.subject | Συστήματα διαχείρισης μάθησης | el |
dc.subject | Πλατφόρμα διαχείρισης μάθησης | el |
dc.subject | Υγεία | el |
dc.subject | Ασφάλεια | el |
dc.subject | Σύγκριση συστημάτων | el |
dc.subject | Education | en |
dc.subject | Emergencies | en |
dc.subject | Learning management systems | en |
dc.subject | Health | en |
dc.subject | Safety | en |
dc.subject | Moodle | en |
dc.title | Αξιοποίηση συστημάτων διαχείρισης μάθησης (LMS) για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών | el |
dc.title | Utilization of learning management systems(LMS) on teachers training for emergency cases management | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Biomedical engineering | en |
heal.classification | Βιοϊατρική | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2016-07-22 | |
heal.abstract | Η συγκεκριμένη εργασία επικεντρώνεται στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που αφορά τα ατυχήματα στο σχολικό χώρο. Ειδικότερα, αυτή η διπλωματική ασχολείται με την εκπαίδευση των δασκάλων και των καθηγητών σε αυτόν τον τομέα μέσω των γνωστών συστημάτων διαχείρισης μάθησης ή Learning Management Systems. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στον όρο επιμόρφωση και το πόσο αναγκαία είναι σε όλους τους τομείς. Μεγαλύτερη σημασία δίνεται στην επιμόρφωση των ενηλίκων. Στο δεύτερο κεφάλαιο στοχεύουμε στα συστήματα υποστήριξης μάθησης και στις βασικές τους έννοιες. Έτσι, γίνεται αναφορά στα σύγχρονα και στα ασύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης και στις κατηγορίες τους. Επιπρόσθετα, γίνεται εκτενής αναφορά στα συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS: Content Management System) με κυρίαρχα τα συστήματα διαχείρισης Εκπαιδευτικού Περιεχομένου (LCMS: Learning Course Management Systems). Συγκεντρωτικά, επιδιώκουμε μία αναλυτική σύγκριση των παραπάνω κατηγοριών συστημάτων. Ο πυρήνας της διπλωματικής όμως είναι το τρίτο κεφάλαιο όπου αναλύονται διεξοδικά τα συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS: Learning Management Systems) καθώς και τα πρότυπα και οι προδιαγραφές τους. Αφιερώνεται ξεχωριστό υπό-κεφάλαιο στα κριτήρια αξιολόγησης των συστημάτων και παρουσιάζονται οι πιο γνωστές εφαρμογές-πλατφόρμες. Στο τέταρτο κεφάλαιο περνάμε σε μία παρουσίαση των θεμάτων υγείας, ασφάλειας και προστασίας σε εργασιακούς χώρους και στο πέμπτο αναφερόμαστε στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση LMS συστημάτων για την εκπαίδευση στην ασφάλεια και στην προστασία. Επιπλέον, παρουσιάζεται η μεθοδολογία για το σχεδιασμό του εκπαιδευτικού υλικού. Ταυτόχρονα, στο κεφάλαιο έξι αναπτύσσεται όλη η παραπάνω μεθοδολογία για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών. Παράλληλα, αναφέρονται οι πιθανές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο σχολικό περιβάλλον. Έτσι, περνάμε στο έβδομο κεφάλαιο όπου γίνεται κατανοητό πώς όλα τα παραπάνω μπορούν να υποστηριχθούν από ένα ολοκληρωμένο LMS σύστημα που να συνδυάζει όλες τις προδιαγραφές. Γι’ αυτό το λόγο γίνεται αναφορά και στο PBL, δηλαδή στην εφαρμογή Problem Based Learning. Τέλος το όγδοο κεφάλαιο είναι ουσιαστικά μία συγκριτική παρουσίαση μεταξύ των LMS συστημάτων σε συνδυασμό με τα προτεινόμενα σχέδια αξιολόγησης. | el |
heal.abstract | This paper focuses on the training of teachers for accidents in the school area. In particular, this thesis deals with the education of teachers and professors in this field by the known learning management systems or Learning Management Systems. In the first chapter special attention is given to the term training and how necessary it is in all areas. Greater importance is given to the training of adults. In the second chapter we aim at learning support systems and the basic concepts. Thus, reference is made in modern and asynchronous education systems and their categories. In addition, there is extensive reference to the Content Management Systems (CMS: Content Management System) with dominant Learning Content Management Systems (LCMS: Learning Course Management Systems). Aggregated, we seek a detailed comparison of the above categories of systems. The core of diplomatic but is the third chapter which thoroughly analyzes the learning management systems (LMS: Learning Management Systems) and the standards and specifications. It devotes a separate subsection in systems evaluation criteria and presents the most famous-platform applications. In the fourth chapter we go to a presentation of a health, safety and security in the workplace and in the fifth referring to the design and implementation of LMS systems for training in security and protection. Furthermore, the methodology for the design of educational material presented. Simultaneously, in chapter six is growing all the above methodology for teacher training in emergency response. In parallel, we present the possible emergency situations in the school environment. So we pass in the seventh chapter, where it is understood how all this can be supported by an integrated LMS system that combines all the specifications. For this reason, reference is made in PBL, i.e. the application Problem Based Learning. Finally, the eighth chapter is essentially a comparative presentation between LMS systems in conjunction with the proposed evaluation plans. | en |
heal.advisorName | Κουτσούρης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ματσόπουλος, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Πετροπούλου, Ουρανία | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας και Τεχνολογίας Υλικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 86 σ. | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: