dc.contributor.author | Πολύδωρος, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Polydoros, Ioannis | en |
dc.date.accessioned | 2017-07-19T06:05:06Z | |
dc.date.available | 2017-07-19T06:05:06Z | |
dc.date.issued | 2017-07-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45273 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14048 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γραμμή άνωσης | el |
dc.subject | Απισθόκλιση | el |
dc.subject | Αεροδυναμική | el |
dc.subject | Στοιχεία πτερύγωσης | el |
dc.subject | Αεροπορική έλικα | el |
dc.subject | Lifting line | el |
dc.subject | Backsweep | el |
dc.subject | Aerodynamics | el |
dc.title | Ανάλυση απόδοσης αεροπορικής έλικας και δρομέα ανεμογεννήτριας με μέθοδο γραμμής άνωσης | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/c23c12d107f1d4f215e7a7c2ef7541736ecaecb6 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-03-17 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την αεροδυναμική μελέτη του ελικοφόρου κινητήρα SR-7A, καθώς και της ανεμογεννήτριας DTU 10. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής αναπτύχθηκαν δύο κώδικες οι οποίοι χρησιμοποιούν τις μεθόδους στοιχείων πτερύγωσης και γραμμής άνωσης, ενώ χρησιμοποιείται και το πρόγραμμα του Εργαστηρίου Αεροδυναμικής του Τομέα Ρευστών του Ε.Μ.Π. GENUVP που βασίζεται στη μέθοδο επιφάνειας άνωσης. Έγινε μία πλήρης διερεύνηση των πτερυγίων της έλικας του κινητήρα έτσι ώστε να είναι πλήρως διευκρινισμένη η γεωμετρία τους. Στα πλαίσια της διερεύνησης αυτής αναπτύχθηκε κώδικας σε γλώσσα Fortran ο οποίος τροποποιεί την δεδομένη γεωμετρία του πτερυγίου έτσι ώστε να μπορεί να εισαχθεί στραμμένο σύμφωνα με την οπισθόκλιση του. Μελετήθηκαν τα αποτελέσματα των δύο αναπτυχθέντων κωδίκων στις εφαρμογές που αναφέρονται, και για τις δύο περιπτώσεις γεωμετριών. Τα αποτελέσματα πιστοποιήθηκαν σύμφωνα με τα πειραματικά δεδομένα εφόσον βρίσκονταν σε συμφωνία με αυτά για χαμηλούς Mach. Τέλος, έγινε σύγκριση των αποτελεσμάτων των μεθόδων στοιχέιων πτερύγωσης και γραμμής άνωσης με αυτά που προκύπτουν από το GENUVP ώστε να γίνει διερεύνηση των αποκλίσεων σε σχέση με τα αποτελέσματα του τελευταίου στην περίπτωση των στραμμένων πτερυγίων. | el |
heal.advisorName | Ριζιώτης, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Βουτσινάς, Σπύρος | el |
heal.committeeMemberName | Μαθιουλάκης, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. Εργαστήριο Αεροδυναμικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 109 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: