HEAL DSpace

Ανάλυση απόδοσης αεροπορικής έλικας και δρομέα ανεμογεννήτριας με μέθοδο γραμμής άνωσης

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Πολύδωρος, Ιωάννης el
dc.contributor.author Polydoros, Ioannis en
dc.date.accessioned 2017-07-19T06:05:06Z
dc.date.available 2017-07-19T06:05:06Z
dc.date.issued 2017-07-19
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45273
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14048
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Γραμμή άνωσης el
dc.subject Απισθόκλιση el
dc.subject Αεροδυναμική el
dc.subject Στοιχεία πτερύγωσης el
dc.subject Αεροπορική έλικα el
dc.subject Lifting line el
dc.subject Backsweep el
dc.subject Aerodynamics el
dc.title Ανάλυση απόδοσης αεροπορικής έλικας και δρομέα ανεμογεννήτριας με μέθοδο γραμμής άνωσης el
heal.type bachelorThesis
heal.classification ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/c23c12d107f1d4f215e7a7c2ef7541736ecaecb6
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-03-17
heal.abstract Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την αεροδυναμική μελέτη του ελικοφόρου κινητήρα SR-7A, καθώς και της ανεμογεννήτριας DTU 10. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής αναπτύχθηκαν δύο κώδικες οι οποίοι χρησιμοποιούν τις μεθόδους στοιχείων πτερύγωσης και γραμμής άνωσης, ενώ χρησιμοποιείται και το πρόγραμμα του Εργαστηρίου Αεροδυναμικής του Τομέα Ρευστών του Ε.Μ.Π. GENUVP που βασίζεται στη μέθοδο επιφάνειας άνωσης. Έγινε μία πλήρης διερεύνηση των πτερυγίων της έλικας του κινητήρα έτσι ώστε να είναι πλήρως διευκρινισμένη η γεωμετρία τους. Στα πλαίσια της διερεύνησης αυτής αναπτύχθηκε κώδικας σε γλώσσα Fortran ο οποίος τροποποιεί την δεδομένη γεωμετρία του πτερυγίου έτσι ώστε να μπορεί να εισαχθεί στραμμένο σύμφωνα με την οπισθόκλιση του. Μελετήθηκαν τα αποτελέσματα των δύο αναπτυχθέντων κωδίκων στις εφαρμογές που αναφέρονται, και για τις δύο περιπτώσεις γεωμετριών. Τα αποτελέσματα πιστοποιήθηκαν σύμφωνα με τα πειραματικά δεδομένα εφόσον βρίσκονταν σε συμφωνία με αυτά για χαμηλούς Mach. Τέλος, έγινε σύγκριση των αποτελεσμάτων των μεθόδων στοιχέιων πτερύγωσης και γραμμής άνωσης με αυτά που προκύπτουν από το GENUVP ώστε να γίνει διερεύνηση των αποκλίσεων σε σχέση με τα αποτελέσματα του τελευταίου στην περίπτωση των στραμμένων πτερυγίων. el
heal.advisorName Ριζιώτης, Βασίλειος el
heal.committeeMemberName Βουτσινάς, Σπύρος el
heal.committeeMemberName Μαθιουλάκης, Δημήτριος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. Εργαστήριο Αεροδυναμικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 109 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα