dc.contributor.author | Χάλαρης, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.author | Chalaris, Panagiotis | en |
dc.date.accessioned | 2017-07-24T06:57:47Z | |
dc.date.available | 2017-07-24T06:57:47Z | |
dc.date.issued | 2017-07-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45323 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.13240 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Έξυπνη Πόλη | el |
dc.subject | Οντολογία | el |
dc.subject | Σημασιολογικός Ιστός | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Κυκλοφοριακό | el |
dc.subject | Semantic Web | en |
dc.subject | Internet Of Things | el |
dc.subject | Smart City | el |
dc.subject | Mobility | el |
dc.subject | Ontology | el |
dc.title | Μελέτη προτύπων σημασιολογικού ιστού με εφαρμογές στις έξυπνες πόλεις και ανάπτυξη εφαρμογής διαχείρισης κυκλοφοριακού. | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.generalDescription | Μελέτη του μοντέλου της σύγχρονης έξυπνης πόλης . Καταγραφή και ανάπτυξη οντολογικής προσέγγισης με στόχο την ενιαία και τυποποιημένη μοντελοποίηση των οντοτήτων που απαρτίζουν τον προγραμματισμό ενός εργαζομένου προκειμένου να φτάσει στο χώρο εργασίας του σύντομα και οικονομικά , αποφεύγοντας κυκλοφοριακό πρόβλημα και μη συμφέρουσες μεταφορές. | el |
heal.classification | Internet of things | el |
heal.classification | Semantic Web | el |
heal.classification | Smart City | el |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2013000266 | |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2002000569 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-03-23 | |
heal.abstract | Στην εποχή των συνεχόμενων αλλαγών στους τομείς της οικονομίας και της κοινωνίας , κινητήριος δύναμη αποτελεί ο τομέας της τεχνολογίας. Ο σύγχρονος άνθρωπος σε όποιο κοινωνικό στρώμα και αν ανήκει έρχεται σε επαφή με αυτοματοποιημένα συστήματα προκειμένου να περιορίσει την σπατάλη πολύτιμου χρόνου, τα κόστη και κατά συνέπεια να βελτιώσει το επίπεδο ζωής του. Έξυπνες φορητές συσκευές , κινητά ,ευφυή αυτοκίνητα και ολόκληρα σπίτια έχουν κάνει πλέον την εμφάνισή τους αισθητή στις περισσότερους χώρες του σύγχρονου κόσμου. Η αξιοπιστία και η ευελιξία που προσφέρουν οι ασύρματες τεχνολογίες αποτέλεσαν τη βάση για την υλοποίηση ενός πλάνου βασισμένου στο Internet of Things , το οποίο σήμερα βρίσκεται σε προοδευτικό στάδιο : τη μετάβαση στην πόλη του αύριο , την «Έξυπνη Πόλη» . Οικονομικές μεταφορές, εξάλειψη του κυκλοφοριακού προβλήματος , φιλικότητα προς το περιβάλλον , χρονικά κέρδη , είναι μόνο λίγα από τα οφέλη που υπόσχεται ένα πλάνο εφαρμογής Έξυπνης Πόλης στους κατοίκους της. Κατά συνέπεια, ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι διττός. Αρχικά, πραγματοποιείται εκτενής ερευνητική μελέτη στο μοντέλο της σύγχρονης έξυπνης πόλης , μέσα από εφαρμογές του σε διάφορες πόλεις του κόσμου. Σημειώνονται η πληθώρα πλεονεκτημάτων , τα μειονεκτήματα και οι δυσκολίες στη διάπλαση μιας τέτοιας πόλης , ενώ παρουσιάζονται νέες πρωτοπόρες ιδέες που δύνανται να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την ευελιξία και το επίπεδο ζωής που θα προσφέρουν. Εν συνεχεία προτείνεται μια οντολογική προσέγγιση με στόχο την ενιαία και τυποποιημένη μοντελοποίηση των οντοτήτων που απαρτίζουν τον προγραμματισμό ενός εργαζομένου προκειμένου να φτάσει στο χώρο εργασίας του γρήγορα και οικονομικά , αποφεύγοντας κυκλοφοριακό πρόβλημα και μη συμφέρουσες μεταφορές. Διαμορφώνονται κατάλληλα σενάρια και κανόνες με στόχο τη τον αυτοματισμό και τον έλεγχο του προτεινόμενου καθημερινού προγράμματος ενός κατοίκου, σύμφωνα με τις αρχές του Σημασιολογικού Ιστού. | el |
heal.advisorName | Ασκούνης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαρράς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Δούκας, Χάρης | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων και Συστημάτων Αποφάσεων | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 115 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: