HEAL DSpace

Μοντέλο Βέλτιστης Χωροθέτησης Εγκαταστάσεων Park'n'Ride με εφαρμογή στο Αττικό Μετρό

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Αυγερινός, Ιωάννης el
dc.contributor.author Avgerinos, Ioannis en
dc.date.accessioned 2017-07-25T07:49:56Z
dc.date.available 2017-07-25T07:49:56Z
dc.date.issued 2017-07-25
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45351
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14652
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Σταθμοί μετεπιβίβασης el
dc.subject Αστικές μεταφορές el
dc.subject Βελτιστοποίηση el
dc.subject Αλγόριθμος Simplex el
dc.subject Πρότυπο μέγιστης κάλυψης el
dc.subject Corresponding stations, en
dc.subject Urban transportations en
dc.subject Optimization en
dc.subject Simplex method en
dc.subject Maximal-coverage model en
dc.title Μοντέλο Βέλτιστης Χωροθέτησης Εγκαταστάσεων Park'n'Ride με εφαρμογή στο Αττικό Μετρό el
dc.title A Model for the Optimal Location of Park’n’Ride Spaces in Attiko Metro, Athens en
heal.type bachelorThesis
heal.classification ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ el
heal.classification ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ el
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/2f152914fade7d665c33734c36327e60826b8d8d
heal.classificationURI http://data.seab.gr/concepts/fc249af9d45978ec077930f62c670c8772f40783
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-06-29
heal.abstract Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η κατασκευή ενός μαθηματικού μοντέλου εντοπισμού της βέλτιστης θέσης χωροθέτησης χώρων στάθμευσης για μετεπιβίβαση από Ι.Χ. σε μέσο μαζικής μεταφοράς (ειδικότερα, το μετρό) στην Αθήνα. Το μοντέλο που αναπτύχθηκε αποτελεί ένα πρότυπο μέγιστης κάλυψης της ζήτησης, όπως αυτό ορίζεται από τις επιστήμες λήψης αποφάσεων και την επιχειρησιακή έρευνα. Για την επίλυση του μοντέλου, εφαρμόστηκε η αλγοριθμική μέθοδος Simplex, με σκοπό τη μεγιστοποίηση της ζήτησης, την ελαχιστοποίηση του αντίτιμου χρήσης των χώρων στάθμευσης των εγκαταστάσεων και την τήρηση περιορισμών, σύμφωνα με τα κριτήρια επιλογής της θέσης χωροθέτησης σταθμών park’n’ride που ορίζει η διεθνής και ελληνική βιβλιογραφία. Τα αποτελέσματα της εφαρμογής του μοντέλου ανέδειξαν την ανάγκη για προσθήκη τεσσάρων ακόμα σταθμών μετεπιβίβασης στο υπάρχον δίκτυο και επαναπροσδιορισμό της χωρητικότητας ορισμένων από τους υπάρχοντες σταθμούς. el
heal.abstract This diploma thesis aims to construct a mathematical model which defines the optimum location of parking spaces for corresponding transportation networks, using automobile and means of public transportation (more specifically, the metropolitan rail) in Athens, Greece. The constructed model constitutes a maximal – coverage problem, as defined by decision-making sciences and the operational research. To resolve the problem, the Simplex method was implemented, in order to maximize the transportation demand, to minimize the parking fare inside the park-and-ride establishment, subject to restrictions, set by the location choice criteria described in international and Greek bibliography. The results of the implementation have highlighted that four new park-and-ride establishments have to be set into the existing network, while the capacity of some of the existing metro stations has to be redefined. en
heal.advisorName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.committeeMemberName Σπυροπούλου, Ιωάννα el
heal.committeeMemberName Ψαριανός, Βασιλείος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 104 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα