dc.contributor.author | Αυγερινός, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Avgerinos, Ioannis | en |
dc.date.accessioned | 2017-07-25T07:49:56Z | |
dc.date.available | 2017-07-25T07:49:56Z | |
dc.date.issued | 2017-07-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45351 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14652 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σταθμοί μετεπιβίβασης | el |
dc.subject | Αστικές μεταφορές | el |
dc.subject | Βελτιστοποίηση | el |
dc.subject | Αλγόριθμος Simplex | el |
dc.subject | Πρότυπο μέγιστης κάλυψης | el |
dc.subject | Corresponding stations, | en |
dc.subject | Urban transportations | en |
dc.subject | Optimization | en |
dc.subject | Simplex method | en |
dc.subject | Maximal-coverage model | en |
dc.title | Μοντέλο Βέλτιστης Χωροθέτησης Εγκαταστάσεων Park'n'Ride με εφαρμογή στο Αττικό Μετρό | el |
dc.title | A Model for the Optimal Location of Park’n’Ride Spaces in Attiko Metro, Athens | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ | el |
heal.classification | ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/2f152914fade7d665c33734c36327e60826b8d8d | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/fc249af9d45978ec077930f62c670c8772f40783 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-06-29 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η κατασκευή ενός μαθηματικού μοντέλου εντοπισμού της βέλτιστης θέσης χωροθέτησης χώρων στάθμευσης για μετεπιβίβαση από Ι.Χ. σε μέσο μαζικής μεταφοράς (ειδικότερα, το μετρό) στην Αθήνα. Το μοντέλο που αναπτύχθηκε αποτελεί ένα πρότυπο μέγιστης κάλυψης της ζήτησης, όπως αυτό ορίζεται από τις επιστήμες λήψης αποφάσεων και την επιχειρησιακή έρευνα. Για την επίλυση του μοντέλου, εφαρμόστηκε η αλγοριθμική μέθοδος Simplex, με σκοπό τη μεγιστοποίηση της ζήτησης, την ελαχιστοποίηση του αντίτιμου χρήσης των χώρων στάθμευσης των εγκαταστάσεων και την τήρηση περιορισμών, σύμφωνα με τα κριτήρια επιλογής της θέσης χωροθέτησης σταθμών park’n’ride που ορίζει η διεθνής και ελληνική βιβλιογραφία. Τα αποτελέσματα της εφαρμογής του μοντέλου ανέδειξαν την ανάγκη για προσθήκη τεσσάρων ακόμα σταθμών μετεπιβίβασης στο υπάρχον δίκτυο και επαναπροσδιορισμό της χωρητικότητας ορισμένων από τους υπάρχοντες σταθμούς. | el |
heal.abstract | This diploma thesis aims to construct a mathematical model which defines the optimum location of parking spaces for corresponding transportation networks, using automobile and means of public transportation (more specifically, the metropolitan rail) in Athens, Greece. The constructed model constitutes a maximal – coverage problem, as defined by decision-making sciences and the operational research. To resolve the problem, the Simplex method was implemented, in order to maximize the transportation demand, to minimize the parking fare inside the park-and-ride establishment, subject to restrictions, set by the location choice criteria described in international and Greek bibliography. The results of the implementation have highlighted that four new park-and-ride establishments have to be set into the existing network, while the capacity of some of the existing metro stations has to be redefined. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασιλείος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 104 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: