dc.contributor.author | Αντύπας, Αχιλλεύς | el |
dc.contributor.author | Antypas, Achillefs | |
dc.date.accessioned | 2017-07-25T07:50:54Z | |
dc.date.available | 2017-07-25T07:50:54Z | |
dc.date.issued | 2017-07-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45352 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14570 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Λειτουργικό κόστος | el |
dc.subject | Θαλάσσιες μεταφορές | el |
dc.subject | Ανάλυση σεναρίων | el |
dc.subject | Νοντέλο συνεχούς προσέγγισης | el |
dc.subject | Διαχείριση στόλου | el |
dc.subject | Operational cost | en |
dc.subject | Maritime transport | en |
dc.subject | Continuous approach model | el |
dc.subject | Scenario analysis | el |
dc.subject | Freet management | el |
dc.title | Development of a continuous approximation model for the design of maritime transitions | en |
dc.title | Ανάπτυξη μοντέλου συνεχούς προσέγγισης για το στρατηγικό σχεδιαμό ακτοπλοϊκών συνδέσεων | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Strategic planning | el |
heal.classificationURI | http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85128511 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-06-29 | |
heal.abstract | Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση του λειτουργικού κόστους του στόλου λιμένος Πειραιώς και η επίπτωση που έχει αυτό στο κόστος του επιβάτη. Η διαδικασία η οποία ακολουθήθηκε αφορά στην μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν το κόστος της διαχείρισης ενός στόλου και στις επιπτώσεις που έχουν οι μεταβολές αυτές στην μετακίνηση των επιβατών εκπεφρασμένες μέσω της καθυστέρησης που υφίστανται εντός του μεταφορικού δικτύου. Τα απαιτούμενα δεδομένα μετακινήσεων, συλλέχθηκαν κυρίως από την ελληνική στατιστική υπηρεσία. Πριν την χρήση τους έγινε διαλογή και μορφοποίηση ώστε να εξυπηρετούνται οι ανάγκες της μελέτης. Στη συνέχεια γίνεται προσδιορισμός ενός μοντέλου του λειτουργικού κόστους του στόλου αλλά και του κόστους των επιβατών. Για τη δημιουργία του, χρησιμοποιούνται μοντέλα συνεχούς προσέγγισης τα οποία είναι και τα καταλληλότερα για να αναπαραστήσουν υπηρεσίες μετακίνησης. Στη συνέχεια ακολουθεί η δόμηση σεναρίων ζήτησης και οι στρατηγικές διαχείρισης του στόλου. Για την πρόβλεψη της ζήτησης εφαρμόσθηκαν δύο διαφορετικές μέθοδοι. Αρχικά χρησιμοποιήθηκε η θεωρία της προβολής ζήτησης και στη συνέχεια η θεωρία πρόβλεψης ζήτησης, βάσει πάντα των σημαντικότερων κριτηρίων και παραγόντων. Από τον προσδιορισμό των εξισώσεων και την εφαρμογή τους στα σενάρια που αναπτύχθηκαν έγινε μία αποτύπωση της μελλοντικής μεταβολής που θα προκύψει στον ακτοπλοϊκό χάρτη του Αιγαίου καθώς και στην επίπτωση αυτής στην εξυπηρέτηση των επιβατών. Τα συμπεράσματα περιλαμβάνουν τόσο τις μεταβολές της ζήτησης και πως αυτές επηρεάζουν το λειτουργικό κόστος του στόλου, και άρα το κέρδος του διαχειριστή, όσο και τον τρόπο με τον οποίο το λειτουργικό κόστος επηρεάζει την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας μέσα από καθυστερήσεις που εμφανίζονται στα δρομολόγια. | el |
heal.abstract | The purpose of this diploma thesis is the analysis of the operational cost of the Piraeus Port fleet and its impact on passenger’s cost. The procedure that has been followed, studies the factors that affect the cost of managing a fleet and the impact that changes on these factors have on passenger movements expressed through the experienced delay within the transport network. The necessary travel data was mainly collected by the Greek Statistical Service and subsequently sorted and formatted to serve the needs of the study. Then, a model for the operating cost of the fleet as well as a model for the passengers’ cost, were determined. Continuous approximation models were employed which are widely used in maritime transportation services. Afterwards, the construction of demand scenarios and fleet management strategies are reported. Two different methods were used to predict transportation demand. The first approach used the demand projection, while the other used demand prediction based on criteria and factors that are considered to be most significant. By the determination of equations and their application on the developed scenarios, a mapping of the future changes in the coastal map of the Aegean and their impact on the passenger service was made. Conclusions involve both changes in demand, and how these affect the operating costs and their impact on the fleet manager’s profit, as well as the means by which operating costs also affect the quality of the provided service through the observed delays on the itineraries. | en |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Σπυροπούλου, Ιωάννα | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 83 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: