dc.contributor.author |
Σαρρή, Παρασκευή
|
el |
dc.contributor.author |
Sarri, Paraskevi
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-07-27T10:02:12Z |
|
dc.date.available |
2017-07-27T10:02:12Z |
|
dc.date.issued |
2017-07-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45397 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14385 |
|
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Ολοκληρωμένο μοντέλο χρήσεων γης και μεταφορών |
el |
dc.subject |
Μουλτάν |
el |
dc.subject |
Βιωσιμότητα αστικού χώρου |
el |
dc.subject |
Βιώσιμη αστική κινητικότητα |
el |
dc.subject |
Land use and transport integrated model |
en |
dc.subject |
Multan |
el |
dc.subject |
TRANUS |
en |
dc.subject |
Urban sustainability |
en |
dc.subject |
Sustainable urban mobility |
en |
dc.title |
Ολοκληρωμένο μοντέλο χρήσεων γης και μεταφορών : Εφαρμογή στην περίπτωση του Μουλτάν, Πακιστάν |
el |
dc.title |
Land Use and transportation integrated model: Application in the city of Multan, Pakistan |
en |
heal.type |
bachelorThesis |
|
heal.classification |
Συγκοινωνιακή Τεχνική |
el |
heal.classification |
Πολεοδομία |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-06-29 |
|
heal.abstract |
Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσεται ένα Ολοκληρωμένο Μοντέλο Χρήσεων Γης και Μεταφορών για την πόλη του Μουλτάν στο Πακιστάν. Σε πρώτο στάδιο μέσα από μια εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση γίνεται σαφής η αναγκαιότητα για ολιστική προσέγγιση σχεδιασμού και παρουσιάζονται οι βασικές επιστημονικές αρχές που διέπουν ένα τέτοιο μοντέλο. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να αναφερθεί πως από όλα τα μοντέλα εκείνο που εφαρμόστηκε σε αυτήν την εργασία είναι το μοντέλο TRANUS. Ακολούθως, πραγματοποιείται αναγνώριση των βασικών στοιχείων της περιοχής μελέτης και συγκεντρώνονται τα απαραίτητα δεδομένα για την δημιουργία τόσο του μοντέλου χρήσεων γης όσο και του μοντέλου μεταφορών, τα οποία αναπτύσσονται χωριστά σε αυτήν τη φάση. Στο επόμενο στάδιο εκτελούνται όλες οι συναρτήσεις και μέσω επαναληπτικών διαδικασιών το αποτέλεσμα είναι η συσχέτιση των δυο μοντέλων και η εύρεση κοινών πολεοδομικών και συγκοινωνιακών αποτελεσμάτων. Έχοντας τα αποτελέσματα της υπάρχουσας κατάστασης πραγματοποιούνται σενάρια και τα νέα αποτελέσματα αυτών συγκρίνονται μεταξύ τους για να δοθεί μια βέλτιστη λύση, ώστε η πόλη να αναπτύξει βιώσιμα τον αστικό της χώρο και την αστική της κινητικότητά. |
el |
heal.abstract |
This thesis focuses on the development of a Land Use and Transport Integrated Model for the city of Multan in Pakistan. Firstly, the need for a holistic design approach becomes clear, through an extensive bibliographic review and all the basic scientific principles for such a model are fully presented. It is very important to note that from all the models that have been analyzed, the one which applies to this project is the TRANUS model. Subsequently, all the key elements of the study area are identified and the necessary data for the generation of both the land use model and the transport model are collected. Those models are developed separately at this stage. Moreover, all functions are performed and through iterative processes the result is the correlation of the two models and the finding of common urban and transport results. With the results of the existing situation, scenarios are being carried out and the new results are compared to provide an optimal solution for the city to develop sustainably its urban space and urban mobility. |
en |
heal.advisorName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.committeeMemberName |
Σπυροπούλου, Ιωάννα |
el |
heal.committeeMemberName |
Ψαριανός, Βασίλειος |
el |
heal.committeeMemberName |
Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης. Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.numberOfPages |
155 σ. |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|