dc.contributor.author |
Πανούση, Βασιλική
|
el |
dc.contributor.author |
Panousi, Vasiliki
|
en |
dc.date.accessioned |
2017-08-24T08:28:55Z |
|
dc.date.available |
2017-08-24T08:28:55Z |
|
dc.date.issued |
2017-08-24 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45422 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.7148 |
|
dc.description |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο--Μεταπτυχιακή Εργασία. Διεπιστημονικό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Δ.Π.Μ.Σ.) “Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)” |
el |
dc.rights |
Default License |
|
dc.subject |
Κοινωνικά μέσa |
el |
dc.subject |
Ψηφιακά μέσα |
el |
dc.subject |
Μελέτη περιπτώσεων |
el |
dc.subject |
Φαρμακευτικό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject |
Social media |
en |
dc.subject |
Pharmaceutical marketing |
en |
dc.subject |
Multiple case study |
en |
dc.title |
Χρήση των κοινωνικών και ψηφιακών μέσων από τις φαρμακευτικές εταιρείες |
el |
heal.type |
masterThesis |
|
heal.classification |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
el |
heal.classification |
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
heal.classification |
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ |
el |
heal.language |
el |
|
heal.access |
free |
|
heal.recordProvider |
ntua |
el |
heal.publicationDate |
2017-02-21 |
|
heal.abstract |
Η ανάδυση νέων μέσων επικοινωνίας με την χρήση τεχνολογίας του διαδικτύου Web 2.0, οδήγησε στη χρήση των κοινωνικών μέσων από τις εταιρείες για λόγους προβολής και προώθησης των προϊόντων και της επωνυμίας τους. Για αυτό το λόγο στην παρούσα εργασία διερευνάταιη χρήση αυτών των κοινωνικών και ψηφιακών μέσων από εταιρείες του φαρμακευτικού κλάδου. Αρχικά γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση που αφορά από τη μια, τα νέα κοινωνικά και ψηφιακά μέσα και από την άλλη τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες του φαρμακευτικού μάρκετινγκ. Τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα είναι εάν χρησιμοποιούνται αυτά τα μέσα από τις φαρμακευτικές και πώς γίνεται αυτό. Για να απαντηθεί το πρώτο σκέλος, διερευνάται η παρουσία των φαρμακευτικών στα social media με επίσημο λογαριασμό, η όποια καταγράφεται σε πίνακες και ακολούθως αναλύεται. Στο ίδιο κεφάλαιο γίνεται αναφορά και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε κοινωνικού μέσου από αυτά. Όσον αφορά στη διερεύνηση του «πώς» χρησιμοποιούνται, ακολουθεί ανάλυση μελέτης πολλαπλών περιπτώσεων όπου οι φαρμακευτικές χρησιμοποιούν τα μέσα που προσφέρει η νέα τεχνολογία και τέλος, γίνεται σύγκριση μεταξύ αυτών των περιπτώσεων. |
el |
heal.advisorName |
Πανόπουλος, Αναστάσιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Θεοδωρίδης, Προκόπης |
el |
heal.committeeMemberName |
Πανηγυράκης, Γεώργιος |
el |
heal.committeeMemberName |
Πανόπουλος, Αναστάσιος |
el |
heal.academicPublisher |
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών |
el |
heal.academicPublisherID |
ntua |
|
heal.fullTextAvailability |
true |
|