HEAL DSpace

Βελτιστοποίηση ανάπτυξης ναυτιλιακού στόλου στα Δωδεκάνησα

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Δαούλας, Ευθύμιος el
dc.contributor.author Daoulas, Efthymios en
dc.date.accessioned 2017-09-04T11:10:37Z
dc.date.available 2017-09-04T11:10:37Z
dc.date.issued 2017-09-04
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45495
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14195
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Επιχειρησιακή έρευνα el
dc.subject Ναυτιλία el
dc.subject Δωδεκάνησα el
dc.subject Hub & Spoke en
dc.title Βελτιστοποίηση ανάπτυξης ναυτιλιακού στόλου στα Δωδεκάνησα el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Ναυτιλιακά el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-06-26
heal.abstract Η εγχώρια ακτοπλοΐα , αποτελεί αρκετά σημαντικό κομμάτι της Ελληνικής Ναυτιλίας και τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα λόγω της αυξημένης κίνησης επιβατών -ιδίως σε νησιά Ανατολικού Αιγαίου -όσο και λόγω παλαιότητας των πλοίων τα οποία λόγω συχνών εργασιών συντήρησης μένουν ανενεργά. Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται η εφαρμογή του δικτύου Hub & Spoke στο εσωτερικό των Δωδεκανήσων. Από αυτά επιλέγονται προς μελέτη τα δεκατρία μεγαλύτερα πληθυσμιακά νησιά και θεωρείται μια κεντρικά διευθυνόμενη ναυτιλιακή εταιρεία η οποία διαθέτει ένα στόλο δεκαέξι πλοίων .-δώδεκα από τα ήδη ενεργά πλοία αυτή τη στιγμή στην συγκεκριμένη περιοχή και τέσσερα καινούρια .-Παρέχονται λοιπόν τρία σενάρια στον υπεύθυνο λήψης αποφάσεων για την πολιτική που θα ακολουθήσει η εικονική ναυτιλιακή εταιρεία. Το βασικό που αφορά την ελαχιστοποίηση του κόστους λόγω κακής εξυπηρέτησης το οποίο συγκρίνεται με δύο ακραία σενάρια : την ελαχιστοποίηση του αριθμού των ατόμων που δεν εξυπηρετήθηκαν και την μεγιστοποίηση του κέρδους .Στα παρεχόμενα σενάρια συμπεριλαμβάνονται το ισοζύγιο της επιχείρησης για κάθε hub-λιμάνι αλλά και για το σύνολο του δικτύου , το εβδομαδιαίο πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθήσει κάθε πλοίο καθώς και τα καινούρια δρομολόγια-συνδέσεις που προσφέρει το μοντέλο που παρουσιάζεται σε σχέση με την τωρινή κατάσταση. Οι συνδέσεις αυτές σε περίπτωση πραγματικής εφαρμογής ενός τέτοιου μοντέλου μπορούν να αποτελέσουν έναυσμα για περιφερειακή ανάπτυξη σε αρκετά νησιά του Αιγαίου που στερούνται υποδομές. Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία μπορεί να αποτελέσει βάση για ένα μεγαλύτερο και ρεαλιστικό έργο εξυπηρέτησης ολόκληρου του Αιγαίου ή γενικότερα οποιουδήποτε κλειστού συμπλέγματος νησιών. Στην περίπτωση αυτή ωστόσο, είναι απαραίτητη η προσθήκη αρκετών ακόμα μεταβλητών που μετατρέπουν το πρόβλημα σε μη γραμμικό, για την επίλυση του οποίου απαιτείται η ύπαρξη ισχυρών λογισμικών, κάτι το οποίο ξεφεύγει από το πεδίο μελέτης αυτής της εργασίας . el
heal.abstract Domestic Coasting is a fairly important part of the Greek Shipping Industry. In recent years, the former one has encountered several problems due to the increased passenger traffic-especially in the eastern islands of the Aegean Sea–as well as the currently active, obsolete technology ships which due to frequent maintenance work remain inactive. This diploma thesis, deals with the implementation of the Hub & Spoke network within the Dode canese. Of these, the 13 greatest in population islands were selected for study and a centrally managed shipping company which held a fleet of sixteen ships-twelve of the currently active in the area, vessels and four new ones –was considered. Thus, three scenarios are provided to the virtual company’s Policy Decision Manager. The basic one refers to minimizing bad service costs compared to two extreme scenarios: minimizing the number of people who have not been served and maximization of the profit. The scenarios provided include the business balance for each hub- port as well as for the entire network, the weekly schedule to be followed by each ship and the new routes offered by the model presented in relation to the current situation ones. These new links-connections, in case of real implementation of such a model, can trigger regional development in several islands of the Aegean Sea currently lacking infrastructure. This diploma thesis can provide a basis for a larger and realistic service model for the whole of the Aegean or, more generally, for any closed island network. In this case, however, it is necessary to add several other variables that convert the problem into a non-linear one, which requires strong software to solve, something that exceeds the scope of this case-study. en
heal.advisorName Κολέτσος, Ιωάννης el
heal.committeeMemberName Λυρίδης, Δημήτριος el
heal.committeeMemberName Κοκκίνης, Βασίλειος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών. Τομέας Μαθηματικών el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 99 σ.
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα