dc.contributor.author | Νικολακάκος, Χρήστος | el |
dc.contributor.author | Nikolakakos, Christos | en |
dc.date.accessioned | 2017-09-05T07:45:43Z | |
dc.date.available | 2017-09-05T07:45:43Z | |
dc.date.issued | 2017-09-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45512 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14392 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Σιδηροδρομικά δίκτυα | el |
dc.subject | Μοντελοποίηση | el |
dc.subject | Προσομοίωση ηλεκτρικού σιδηροδρομικού δικτύου | el |
dc.subject | Δίκτυα συνεχούς ρεύματος | el |
dc.subject | Διαφεύγοντα ρεύματα | el |
dc.subject | Railway networks | en |
dc.subject | DC power networks | en |
dc.title | Μοντελοποίηση και επίλυση της ροής ισχύος σε σιδηροδρομικό δίκτυο συνεχούς ρεύματος | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/707c57739e834d52063aeb539e96b4e273ff9a06 | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-07-11 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μοντελοποίηση και η επίλυση της ροής ισχύος σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο συνεχούς ρεύματος καθώς και η εύρεση των διαφευγόντων ρευμάτων προς τη γη στο σύστημα αυτό.Προς την κατεύθυνση αυτή, μοντελοποιούνται τα επιμέρους τμήματα ενός συστήματος τρένων όπως η DC τροφοδοσία δικτύου, οι γραμμές παροχής και κύλισης και τα οχήματα. Ακόμη μοντελοποιούνται οι διάφορες πιθανές καταστάσεις κίνησης, όπως η επιτάχυνση, η πέδηση με ανατροφοδότηση και η πέδηση με αντίσταση. Στη συνέχεια χρησιμοποιείται μέθοδος επίλυσης φορτίου για DC δίκτυα, με σκοπό να μελετηθεί η επίδραση της κίνησης των τρένων στο σύστημα για διάφορες συνθήκες όπως πλήθος οχημάτων, χρόνος μεταξύ των οχημάτων, διαφορετικός αριθμός υποσταθμών κλπ.Έπειτα, γίνεται η κατάλληλη μοντελοποίηση για την εύρεση των διαφευγόντων ρευμάτων στο δίκτυο με τη μέθοδο των Συγκεντρωμένων Στοιχείων και υπολογίζεται η τάση που αναπτύσσεται στη γραμμή κύλισης των συρμών ως προς γη. Η μοντελοποίηση και ο αλγόριθμος για την επίλυση του προβλήματος πραγματοποιείται σε περιβάλλον Matlab.Τέλος, με βάση τα αποτελέσματα της προσομοίωσης εξάγονται συμπεράσματα για το δίκτυο και τη συμπεριφορά του σε διάφορες συνθήκες λειτουργίας και αναφέρονται ιδέες για μελλοντική μελέτη. | el |
heal.advisorName | Χατζηαργυρίου, Νικόλαος | el |
heal.committeeMemberName | Γεωργιλάκης, Παύλος | el |
heal.committeeMemberName | Παπαθανασίου, Στάυρος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 113 σ. | en |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: