HEAL DSpace

Σύγκριση Κανονισμών ICAO-EASA και Εφαρμογή στο Cluster B της Fraport

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Νισύριος, Εμμανουήλ el
dc.contributor.author Nisyrios, Emmanouil en
dc.date.accessioned 2017-09-05T07:46:28Z
dc.date.available 2017-09-05T07:46:28Z
dc.date.issued 2017-09-05
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45514
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14361
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ *
dc.subject Εναέρια υποδομή el
dc.subject Τροχοδρομικό σύστημα el
dc.subject Δάπεδα στάθμευσης el
dc.subject Αεροσκάφος σχεδιασμού el
dc.subject Διεθνή πρότυπα ICAO el
dc.subject Ευρωπαϊκός κανονισμός EASA el
dc.subject Περιφερειακά ελληνικά αεροδρόμια el
dc.subject Σύμπλεγμα Β el
dc.subject EASA European Regulation en
dc.subject Complex B en
dc.subject Aerial infrastructure en
dc.title Σύγκριση Κανονισμών ICAO-EASA και Εφαρμογή στο Cluster B της Fraport el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Σχεδιασμός Αεροδρομίων el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-07
heal.abstract Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των χαρακτηριστικών μεγεθών της εναέριας υποδομής ενός αεροδρομίου, κατά τη πορεία ενός αεροσκάφους στο τροχιοδρομικό σύστημα του αεροδρομίου με βάση τους κανονισμούς. Στο πλαίσιο αυτής της διερεύνησης μελετήθηκε, αρχικά, το θεωρητικό υπόβαθρο που σχετίζεται με το σχεδιασμό της εναέριας υποδομής, δηλαδή τους διαδρόμους, τους τροχοδρόμους και το τροχοδρομικό σύστημα, τα αεροσκάφη σχεδιασμού, τις περιοχές στάθμευσης αεροσκαφών, καθώς και τις ελάχιστες αποστάσεις διαχωρισμού και τις αποστάσεις ασφαλείας. Στη συνέχεια έγινε σύγκριση των απαιτήσεων του κανονισμού του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας ICAO (International Civil Aviation Organization) και συγκεκριμένα του Παραρτήματος 14 (Annex 14 – Convention on International Civil Aviation), με τον νέο Ευρωπαϊκό κανονισμό του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφαλείας της Αεροπορίας EASA (European Aviation Safety Agency). Βάσει αυτών των κανονισμών και με σκοπό να παρουσιαστούν οι ουσιαστικές διαφορές των κανονισμών, έγινε εφαρμογή των κανονισμών στα εφτά ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια του Συμπλέγματος Β, τα οποία έχουν παραχωρηθεί στην εταιρεία Fraport Greece. Προκειμένου να γίνει η εφαρμογή των κανονισμών στα αεροδρόμια, παρουσιάστηκαν όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία αφορούν τα συγκεκριμένα αεροδρόμια των νησιών του συμπλέγματος Β, δηλαδή τα βασικά χαρακτηριστικά τους σχετικά με την μελλοντική αύξηση της επιβατικής κίνησης, τους διαδρόμους, τους τροχοδρόμους και τις περιοχές στάθμευσης, καθώς επίσης και τα χαρακτηριστικά των αεροσκαφών σχεδιασμού. Με βάση τα παραπάνω ως κριτήρια σχεδιασμού έγινε αναλυτική περιγραφή σχετικά με τη συμβατότητα των αεροδρομίων με τους κανονισμούς, με σκοπό να παρουσιαστούν τα προβλήματα και οι ελλείψεις που υπάρχουν στα αεροδρόμια και τελικώς να προταθούν οι κατάλληλες λύσεις αναβάθμισης και βελτίωσης των εγκαταστάσεων της εναέριας υποδομής τους. el
heal.advisorName Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή el
heal.committeeMemberName Λοΐζος, Ανδρέας el
heal.committeeMemberName Μπαλλής, Αθανάσιος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Εκτός από όπου ορίζεται κάτι διαφορετικό, αυτή η άδεια περιγράφεται ως Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα