dc.contributor.author | Νισύριος, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.author | Nisyrios, Emmanouil | en |
dc.date.accessioned | 2017-09-05T07:46:28Z | |
dc.date.available | 2017-09-05T07:46:28Z | |
dc.date.issued | 2017-09-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45514 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14361 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Εναέρια υποδομή | el |
dc.subject | Τροχοδρομικό σύστημα | el |
dc.subject | Δάπεδα στάθμευσης | el |
dc.subject | Αεροσκάφος σχεδιασμού | el |
dc.subject | Διεθνή πρότυπα ICAO | el |
dc.subject | Ευρωπαϊκός κανονισμός EASA | el |
dc.subject | Περιφερειακά ελληνικά αεροδρόμια | el |
dc.subject | Σύμπλεγμα Β | el |
dc.subject | EASA European Regulation | en |
dc.subject | Complex B | en |
dc.subject | Aerial infrastructure | en |
dc.title | Σύγκριση Κανονισμών ICAO-EASA και Εφαρμογή στο Cluster B της Fraport | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Σχεδιασμός Αεροδρομίων | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-07 | |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη των χαρακτηριστικών μεγεθών της εναέριας υποδομής ενός αεροδρομίου, κατά τη πορεία ενός αεροσκάφους στο τροχιοδρομικό σύστημα του αεροδρομίου με βάση τους κανονισμούς. Στο πλαίσιο αυτής της διερεύνησης μελετήθηκε, αρχικά, το θεωρητικό υπόβαθρο που σχετίζεται με το σχεδιασμό της εναέριας υποδομής, δηλαδή τους διαδρόμους, τους τροχοδρόμους και το τροχοδρομικό σύστημα, τα αεροσκάφη σχεδιασμού, τις περιοχές στάθμευσης αεροσκαφών, καθώς και τις ελάχιστες αποστάσεις διαχωρισμού και τις αποστάσεις ασφαλείας. Στη συνέχεια έγινε σύγκριση των απαιτήσεων του κανονισμού του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας ICAO (International Civil Aviation Organization) και συγκεκριμένα του Παραρτήματος 14 (Annex 14 – Convention on International Civil Aviation), με τον νέο Ευρωπαϊκό κανονισμό του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφαλείας της Αεροπορίας EASA (European Aviation Safety Agency). Βάσει αυτών των κανονισμών και με σκοπό να παρουσιαστούν οι ουσιαστικές διαφορές των κανονισμών, έγινε εφαρμογή των κανονισμών στα εφτά ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια του Συμπλέγματος Β, τα οποία έχουν παραχωρηθεί στην εταιρεία Fraport Greece. Προκειμένου να γίνει η εφαρμογή των κανονισμών στα αεροδρόμια, παρουσιάστηκαν όλα εκείνα τα στοιχεία τα οποία αφορούν τα συγκεκριμένα αεροδρόμια των νησιών του συμπλέγματος Β, δηλαδή τα βασικά χαρακτηριστικά τους σχετικά με την μελλοντική αύξηση της επιβατικής κίνησης, τους διαδρόμους, τους τροχοδρόμους και τις περιοχές στάθμευσης, καθώς επίσης και τα χαρακτηριστικά των αεροσκαφών σχεδιασμού. Με βάση τα παραπάνω ως κριτήρια σχεδιασμού έγινε αναλυτική περιγραφή σχετικά με τη συμβατότητα των αεροδρομίων με τους κανονισμούς, με σκοπό να παρουσιαστούν τα προβλήματα και οι ελλείψεις που υπάρχουν στα αεροδρόμια και τελικώς να προταθούν οι κατάλληλες λύσεις αναβάθμισης και βελτίωσης των εγκαταστάσεων της εναέριας υποδομής τους. | el |
heal.advisorName | Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή | el |
heal.committeeMemberName | Ψαράκη - Καλουπτσίδη, Παρασκευή | el |
heal.committeeMemberName | Λοΐζος, Ανδρέας | el |
heal.committeeMemberName | Μπαλλής, Αθανάσιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: