dc.contributor.author | Βέλλιος, Αλέξανδρος | el |
dc.contributor.author | Vellios, Alexandros | en |
dc.date.accessioned | 2017-09-05T07:47:27Z | |
dc.date.available | 2017-09-05T07:47:27Z | |
dc.date.issued | 2017-09-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45516 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14218 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Έξυπνη Πόλη | el |
dc.subject | Μεταφορές | el |
dc.subject | Βιώσιμη Κινητικότητα | el |
dc.subject | Τιμολόγηση Κυκλοφοριακής Συμφόρησης | el |
dc.subject | Αυτόματη Αναγνώριση Πινακίδας Κυκλοφορίας | el |
dc.subject | Smart City | en |
dc.subject | Transportation | en |
dc.subject | Sustainable Mobility | en |
dc.subject | Congestion Charging | en |
dc.subject | Automatic Number Plate Recognition | en |
dc.title | Έξυπνες Πόλεις και Έξυπνες Μετακινήσεις: Μετατροπή του Δακτυλίου Αθηνών σε ζώνη τιμολόγησης της κυκλοφοριακής συμφόρησης | el |
dc.title | Smart Cities and Smart Mobility: Conversion of Athens Ring to a congestion charging zone | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Βιώσιμη Κινητικότητα | el |
heal.classification | Sustainable Mobility | en |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-07-18 | |
heal.abstract | Θέμα της συγκεκριμένης διπλωματικής είναι οι Έξυπνες Μεταφορές. Αρχικά μελετάται η έννοια της Έξυπνης Πόλης, οι συναφείς με αυτή έννοιες, όπως η βιώσιμη και η ανθεκτική πόλη, οι διαφορετικές προσεγγίσεις του όρου ανά το κόσμο, καθώς και οι τομείς στους οποίους εφαρμόζονται οι πρακτικές των έξυπνων πόλεων. Έπειτα αναλύεται ο τρόπος σχεδιασμού μιας έξυπνης πόλης, οι σχετικές οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Europe 2020) και διαφορά παραδείγματα εφαρμογής σε Ευρωπαϊκές πόλεις. Στη συνέχεια η εργασία εμβαθύνει στο τομέα των Έξυπνων Μεταφορών, όπου μελετώνται αναλυτικά οι στόχοι, οι προσδοκίες, οι δείκτες παρακολούθησης και οι εφαρμογές της Έξυπνης Κινητικότητας, ενώ στο τέλος του κεφαλαίου δίνεται ένας ορισμός για την Έξυπνη Κινητικότητα. Στο τελικό στάδιο της εργασίας περιλαμβάνει τον ανασχεδιασμό του Δακτυλίου της Αθήνας και τη μετατροπή του από ζώνη περιορισμένης κυκλοφορίας σε ζώνη τιμολόγησης της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Πιο συγκεκριμένα μελετώνται οι υποδομές που θα χρειαστεί το σύστημα, σχεδιάζεται το δίκτυο κλειστής τηλεόρασης με βάση το Λονδρέζικο Congestion Charge, αναγκαίο για την επιβολή του μέτρου, αναπτύσσεται ένα πλάνο τιμολόγησης για την συγκεκριμένη εφαρμογή, συζητούνται τα πιθανά προβλήματα από την επιβολή του μέτρου και δίνονται λύσεις για την αποφυγή τους, ενώ υπολογίζεται το κόστος εγκατάστασης, λειτουργίας και συντήρησης του έργου. Τέλος γίνεται λόγος για τα πιθανά αποτελέσματα από την εφαρμογή μιας τέτοιας πολιτικής στο κέντρο της Αθήνας. | el |
heal.abstract | The subject of this Thesis is Smart Transport. First, the concept of Smart City, the concepts related to it, such as the sustainable and durable city, the different approaches to the term around the world, and the areas where smart city practices are applied are studied. Then the Thesis analyzes how to design a smart city, the relevant EU directives (Europe 2020) and different examples of implementation in European cities. Next, the thesis delves into the Smart Transport sector, where it analyses objectives, expectations, tracking indicators and Smart Mobility applications, while at the end of the chapter a definition is given for Smart Mobility At the final stage, the Thesis deals with the redesign of the Ring of Athens and its conversion from a restricted traffic zone to a congestion pricing zone. More specifically, the infrastructures that the system will need are planned, the closed-loop TV network based on the London Congestion Charge is planned for imposing the measure, a pricing plan for the specific application is developed, potential problems of the measure are discussed and solutions are given to avoid them and the cost of installation, operation, and maintenance of the project is calculated. Finally, the possible results from the implementation of such policy in the center of Athens are discussed | en |
heal.advisorName | Σαγιάς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Σαγιάς, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Βλαστός, Αθανάσιος | el |
heal.committeeMemberName | Μπακογιάννης, Ευθύμιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Γεωγραφίας και Περιφερειακού Σχεδιασμού | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 244 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | false |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: