HEAL DSpace

Πρότυπα μηχανικής μάθησης για την πρόβλεψη της τιμής των καυσίμων και η χρησιμότητά τους στις μεταφορές

Αποθετήριο DSpace/Manakin

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.author Χαραλαμπίδης, Αλέξανδρος-Στέλιος-Σπύρος el
dc.contributor.author Charalampidis, Alexandros-Stelios-Spyros
dc.date.accessioned 2017-09-07T07:26:45Z
dc.date.available 2017-09-07T07:26:45Z
dc.date.issued 2017-09-07
dc.identifier.uri https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45540
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14244
dc.rights Default License
dc.subject Μεταβολές καυσίμων el
dc.subject Κυκλοφοριακή ζήτηση el
dc.subject Μεταφορικές εταιρίες el
dc.subject Νευρωνικά δίκτυα el
dc.subject Δένδρα απόφασης el
dc.subject AdaboostM1 el
dc.subject Fuel variations en
dc.subject Transport demand el
dc.subject Transport companies el
dc.subject Artificial neural networks el
dc.subject Decision trees el
dc.subject AdaboostM1 el
dc.title Πρότυπα μηχανικής μάθησης για την πρόβλεψη της τιμής των καυσίμων και η χρησιμότητά τους στις μεταφορές el
heal.type bachelorThesis
heal.classification Συγκοινωνιακή υποδομή el
heal.language el
heal.access free
heal.recordProvider ntua el
heal.publicationDate 2017-07-06
heal.abstract Οι μεταβολές της λιανικής τιμής των καυσίμων έχουν σημαντικές επιπτώσεις στη ζήτηση των μέσων μαζικής μεταφοράς και στις μεταφορικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον συγκοινωνιακό κλάδο. Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη προτύπων πρόβλεψης της τιμής της απλής αμόλυβδης σε μεσοπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα. Για τον σκοπό αυτό, εφαρμόζονται τρεις μέθοδοι από την οικογένεια εκμάθησης μηχανών, τα νευρωνικά δίκτυα, τα δενδρα απόφασης και τα δάση απόφασης με βάση την μέθοδο AdaboostM1. Αρχικά, έγινε έρευνα στην βιβλιογραφία για την κατάλληλη προετοιμασία και ομαλοποίηση των δεδομένων εισόδου και διερευνήθηκε η δομή της εκάστοτε μεθόδου εκμάθησης μηχανών. Εν συνεχεία, εκπαιδεύτηκαν και αξιολογήθηκαν οι τρεις μέθοδοι εκμάθησης μηχανών, αλλά έγινε και σύγκριση μεταξύ τους. Τέλος, η βελτιστοποίηση των παραμέτρων της εκάστοτε μεθόδου συνέβαλλε στην μείωση του σφάλματος γενίκευσης και στην επίτευξη ακρίβειας πρόβλεψης της τάξης του 75%. el
heal.advisorName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Βλαχογιάννη, Ελένη el
heal.committeeMemberName Γιαννής, Γεώργιος el
heal.committeeMemberName Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος el
heal.academicPublisher Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής el
heal.academicPublisherID ntua
heal.numberOfPages 95 σ. el
heal.fullTextAvailability true


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στην ακόλουθη συλλογή(ές)

Εμφάνιση απλής εγγραφής