dc.contributor.author | Κορρές, Νικήτας | el |
dc.contributor.author | Korres, Nikitas | el |
dc.date.accessioned | 2017-09-08T07:35:13Z | |
dc.date.available | 2017-09-08T07:35:13Z | |
dc.date.issued | 2017-09-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45553 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14249 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Διεπίπεδος Προγραματισμός | el |
dc.subject | Βέλτιστη Κατανομή Πόρων | el |
dc.subject | ΣΔΙΤ | el |
dc.subject | Γενετικοί Αλγόριθμοι | el |
dc.subject | Δημόσιος Διαγωνισμός | el |
dc.subject | Bilevel Optimization | en |
dc.subject | Optimal Resource Allocation | en |
dc.subject | PPP Projects | en |
dc.subject | Genetic Algorithms | en |
dc.subject | Public Auction | en |
dc.title | Διεπίπεδο Μοντέλο Βελτιστοποίησης Κατανομής Πόρων για έργα ΣΔΙΤ | el |
dc.title | Bilevel Optimization Mopdel on Resource Allocation for PPP Projects | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Βελτιστοποίηση | el |
heal.classification | Συγκοινωνιακά | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-07-11 | |
heal.abstract | Αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτέλεσε η ανάπτυξη ενός μοντέλου βελτιστοποίησης για την κατανομή των διαθέσιμων προς παραχώρηση ως ΣΔΙΤ οδικών αξόνων στις υποψήφιες κατασκευαστικές εταιρίες. Πιο συγκεκριμένα θεωρήθηκαν 9 τεχνικά έργα με καθορισμένο κόστος και χρονική περίοδο παραχώρησης και 4 εταιρίες με συγκεκριμένο προς επένδυση κεφάλαιο. Πραγματοποιήθηκε εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση εργασιών και μεθοδολογιών παρόμοιων με το θέμα της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας. Τα στοιχεία και τα δεδομένα των έργων και των κατασκευαστών εκτιμήθηκαν βάσει πραγματικών τιμών και έργων. Το μοντέλο ως διεπίπεδο πρόβλημα αποτελείται από άνω και κάτω μέρος. Στο άνω μέρος η αντικειμενική συνάρτηση έχει να κάνει με τη μεγιστοποίηση του κοινωνικού οφέλους, ενώ στο κάτω μέρος με τη μεγιστοποίηση των κερδών των εταιριών. Το άνω μέρος επιλύεται με το λογισμικό της Palisade, Evolver, ενώ το κάτω μέρος με το OpenSolver, του οποίου η λειτουργία έχει γραφεί με κώδικα στη VBA και η διασύνδεσή τους επιτυγχάνεται μέσω του MS Excel. Το μοντέλο αναπτύχθηκε με περιορισμούς όπως την κατανομή του κάθε έργου σε μία μόνο εταιρία, το συγκεκριμένο κεφάλαιο προς επένδυση των κατασκευαστικών εταιριών και φυσικά τη συμμετοχή τους κατά 0%-100% σε κάθε έργο. Πραγματοποιήθηκαν δοκιμές για 6 διαφορετικά σενάρια και περιπτώσεις παρόμοιες με το αρχικό πρόβλημα που περιγράφηκε παραπάνω. Οι διαφορές δεν είχαν να κάνουν μόνο με τα κόστη των έργων, το διαθέσιμο κεφάλαιο των εταιριών κλπ που εισήχθησαν αλλά ακόμα και με το πλήθος των εταιριών και έργων. Τέλος αναλύθηκαν τα αποτελέσματα και παρουσιάστηκαν τα συμπεράσματα για τη χρήση και το μέλλον του αλγόριθμου. | el |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Τσιχριντζής, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών. Τομέας Έργων Υποδομής και Αγροτικής Ανάπτυξης | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 153 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: