dc.contributor.author | Αργυροπούλου, Κωνσταντίνα | el |
dc.contributor.author | Argyropoulou, Konstantina | en |
dc.date.accessioned | 2017-09-08T07:35:52Z | |
dc.date.available | 2017-09-08T07:35:52Z | |
dc.date.issued | 2017-09-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45554 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14345 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γραμμές μετρό | el |
dc.subject | Προγραμματισμός συντήρησης | el |
dc.subject | Γραμμικός ακέραιος προγραμματισμός | el |
dc.subject | Βελτιστοποίηση | el |
dc.subject | Δυαδικό πρόβλημα | el |
dc.subject | Metro lines | el |
dc.subject | Maintenance scheduling | el |
dc.subject | Integer linear programming | el |
dc.subject | Optimization | el |
dc.subject | Binaryproblem | el |
dc.title | Μοντέλο βελτιστοποίησης προγραμματισμύ εργασιών συντήρησης των γραμμών 2 & 3 του μετρό Αθήνας | el |
dc.title | Optimization model of maintenance works scheduling for metro lines 2 & 3 | en |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | Βελτιστοποίηση | el |
heal.classification | Συγκοινωνιακά | el |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-07-11 | |
heal.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο το βέλτιστο προγραμματισμό των εργασιών συντήρησης του μετρό της Αθήνας. Η διαμόρφωση του μοντέλου στηρίχθηκε στην ελαχιστοποίηση της επιβάρυνσης των επιβατών, η οποία προκαλείται, αφενός από τη καθυστέρηση της μετακίνησής τους εξαιτίας περιορισμών ταχύτητας λόγω προβλημάτων συντήρησης, αφετέρου από τα φορτία διέλευσης συρμών που συσσωρεύονται οδηγώντας σε προβλήματα φθοράς που τους προκαλούν όχληση. Πιο συγκεκριμένα, επιχειρείται ο βέλτιστος προγραμματισμός των ενεργειών συντήρησης που είναι απαραίτητες μία δεδομένη χρονική στιγμή στο δίκτυο (γραμμές μετρό 2 & 3). Για τον λόγο αυτό αναπτύσσεται μαθηματικό μοντέλο βελτιστοποίησης που βασίζεται στο πρόβλημα του ακέραιου προγραμματισμού της μορφής«0-1» με εφαρμογή στον επιστημονικό κλάδο της επιχειρησιακής έρευνας και βελτιστοποίησης για μηχανικούς. Για τις ανάγκες της βελτιστοποίησης συλλέχθηκαν τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται και έγιναν οι κατάλληλες επιλογές και παραδοχές, έτσι ώστε να προγραμματιστούν μια σειρά από εργασίες για να υλοποιηθούν στη διάρκεια ενός μηνός στα τμήματα των γραμμών 2 & 3 του μετρό, δοσμένων περιορισμών, όπως τον διαθέσιμο προϋπολογισμό, τις εργατοώρες και τη συμπληρωματικότητα ορισμένων εργασιών. Τέλος, πραγματοποιήθηκε ανάλυση ευαισθησίας εφαρμόζοντας διαφορετικά σενάρια και καταγράφοντας τα αποτελέσματά τους κατά τον τελικό προγραμματισμό. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν από αυτά έδειξαν ότι το μοντέλο προγραμματίζει τις εργασίες συντήρησης δίνοντας χρονική προτεραιότητα στην επέμβαση σε τμήματα μεγάλης επιβατικής κίνησης που είναι περισσότερο καταπονημένα από τα φορτία ή/και με χαμηλότερη ταχύτητα διάνυσης. | el |
heal.abstract | The present diploma thesis deals with the optimal scheduling of the Athens metro maintenance activities. The formulation of the model was based on minimizing the discomfort on passengers, caused by the delay of their time travel due to speed limitations because of maintenance problems, and by the accumulated train passage loads leading to problems of wear and tear that cause passengers’ discomfort. More specifically, it is attempted to optimally program the actions needed at a given time in the network (Metro lines 2 & 3). For this reason, a mathematical optimization model based on the "0-1" integral programming problem is being developed with application tothefield of operations research and optimization for engineers. Fortheoptimization needs, the necessary data were collected and the appropriate choices and assumptions were made to schedule a series of activities to be carried out over a month on the sections of the Metro lines 2 & 3, given limitations such as the available budget, working hours and the complementarity of certain tasks. Finally, a sensitivity analysis was carried out by applying different scenarios and their results in the final programming were recorded. The conclusions drawn from these showed that the model plans maintenance work by giving scheduling priority to parts with high passenger volumes that are more stressed by loads or/and with lower travel speed. | el |
heal.advisorName | Κεπαπτσόγλου, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ψαριανός, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Τσιχριντζής, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: