dc.contributor.author | Πανταζόπουλος, Διονύσιος![]() |
el |
dc.contributor.author | Pantazopoulos, Dionysios![]() |
en |
dc.date.accessioned | 2017-09-08T07:36:19Z | |
dc.date.available | 2017-09-08T07:36:19Z | |
dc.date.issued | 2017-09-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lib.ntua.gr/xmlui/handle/123456789/45555 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26240/heal.ntua.14552 | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Πειραιάς | el |
dc.subject | Κυλλήνη | el |
dc.subject | Τεχνική διερεύνηση | el |
dc.subject | Τεχνική σχεδίαση | el |
dc.subject | Ροές φορτίου | el |
dc.subject | Cold-ironing | en |
dc.subject | ISO/IEC/IEEE 80005-1 | en |
dc.subject | ISO/IEC/IEEE 80005-3 | en |
dc.subject | Feasibility study | en |
dc.subject | Powerfactory | en |
dc.title | Διερεύνηση της Ηλεκτρικής Διασύνδεσης Πλοίων στα Λιμάνια του Πειραιά και της Κυλλήνης | el |
dc.contributor.department | Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας | el |
heal.type | bachelorThesis | |
heal.classification | ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΗ | el |
heal.classification | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ | el |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/eb5ac721eadbe749265337be1c6471fc2c1b8305 | |
heal.classificationURI | http://data.seab.gr/concepts/00be2be8a8fb4be09c5de4f6bf53bb2170add68f | |
heal.language | el | |
heal.access | free | |
heal.recordProvider | ntua | el |
heal.publicationDate | 2017-06-27 | |
heal.abstract | Η εργασία αποτελείται από τα εξής οκτώ (8) κεφάλαια: Κεφάλαιο 1: Πρόκειται για την παρούσα εισαγωγή στο πρόβλημα και στη λύση που πρόκειται να προταθεί. Κεφάλαιο 2: Αναλύονται ο παγκόσμιος στόλος, οι εκπομπές καυσαερίων και οι επιπτώσεις τους και η νομοθεσία που αφορά το θέμα αυτό. Κεφάλαιο 3: Γίνεται μια επισκόπηση των προτάσεων και των προτύπων που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια και των διάφορων τεχνικών λύσεων που προτείνονται, ενώ αναφέρονται και περιπτώσεις εφαρμογής του cold ironing. Κεφάλαιο 4: Παραθέτει την τεχνική έρευνα στα υπό μελέτη λιμάνια σχετικά με τις ανάγκες για ηλεκτρική ισχύ των πλοίων που τα επισκέπτονται αλλά και την τάση και τη συχνότητα που είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν τα δίκτυά τους. Κεφάλαιο 5: Γίνεται η σχεδίαση της εγκατάστασης στο κάθε λιμάνι και αναλύεται ο απαιτούμενος εξοπλισμός. Κεφάλαιο 6: Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των ροών φορτίου για διάφορα σενάρια λειτουργίας όπως αυτά προκύπτουν με τη βοήθεια του εξειδικευμένου λογισμικού PowerFactory. Κεφάλαιο 7: Λογαριάζεται το κόστος της εγκατάστασης στο κάθε λιμάνι μέσω της αναλυτικής κοστολόγησης του απαιτούμενου εξοπλισμού. Κεφάλαιο 8: Περιλαμβάνει τα συμπεράσματα της μελέτης αυτής. | el |
heal.advisorName | Προυσαλίδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Προυσαλίδης, Ιωάννης | el |
heal.committeeMemberName | Λυρίδης, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Κορρές, Γεώργιος | el |
heal.academicPublisher | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής Μηχανολογίας | el |
heal.academicPublisherID | ntua | |
heal.numberOfPages | 78 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true |
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: